Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - freeqstyler

Strony: 1 2 3 4 5 ... 13
31
Dla mnie jest ok jak jest, jeżeli chcesz dodawać obrazki, powinno mieć to sens, tj. dodawanie ich jako ozdobnika może więcej zaszkodzić niż pomóc.

Co do palety kolorów, to to jest chyba najlepsze narzędzie do dobierania ich:
https://color.adobe.com/pl/create
w zakładce eksploruj możesz znaleźć gotowe palety, można też wyszukać po barwach/stylu w jakim chcesz zmierzać.

Edit: jedna rzecz w sumie mnie trochę gryzie, te numerki przy kolenych prawach można trochę zmniejszyć, żeby było więcej tła wokół nich - na części gdzie masz tekst danego prawa jest dużo wolnej przestrzeni i wygląda to fajnie, natomiast sam numer jest duży i wygląda to na trochę "stłoczone". Możnaby to trochę zbalansować

32
Ogólnie jest spoko, chociaż ciężko to nazwać infografiką, podczas gdy masz tam sam tekst :P Niekoniecznie traktuj to jako krytykę, bo trudno przekazać treść którą tam masz w sposób czysto graficzny.

33
Teksturowanie i materiały / Odp: Problem z displacement
« dnia: 14.09.2019 20:55:55 »
No niestety wygląda na to, co podejrzewałem. Tak wygląda fragment pliku po podniesieniu kontrastu:



Przy obrazie wykorzystującym w pełni dobrodziejstwa 16-bit powinno być gładkie przejście. Możesz spróbować zaaplikować Gaussian Blur lub coś takiego na te bardziej jednolite fragmenty mapy gdzie masz artefakty, wtedy przejścia będą łagodniejsze (tu dolną część prostokąta rozmyłem przed podniesieniem kontrastu):


34
Teksturowanie i materiały / Odp: Problem z displacement
« dnia: 12.09.2019 00:05:18 »
Rozdzielczość ma bardziej wpływ w płaszczyźnie XY, a tutaj mamy schodkowanie w osi Z. Spróbuj jeszcze dać Linear zamiast Non-Color w teksturze jeżeli to height mapa a nie normal. Najlepiej podrzuć plik .blend i teksturę.

35
Teksturowanie i materiały / Odp: Problem z displacement
« dnia: 11.09.2019 13:54:22 »
To 16bit to takie prawdziwe 16 bit, że w tamtym miejscu jest gładkie przejście, a nie skokowe jak przy prostej konwersji 8bit->16bit?

Z prozaicznych problemów to może przestrzeń kolorów w teksturze w nodes nie jest ustawiona na linear tylko sRGB albo rozdzielczość adaptive subdivision jest za mała (oba pewnie już sprawdziłeś).

37
Druga rzecz, o której być może nie wiesz, bo ja na przykład nie wiedziałem - klikając PPM na opcję w menu możesz ją dodać do ulubionych, i potem masz ją w menu kontekstowym pod [Q]. Też mnie irytuje że część skrótów których używałem usunęli, ale ta funkcja częściowo łagodzi ten ból.

38
Grid Fill jest pod Ctrl+F jakby co :)

39
Tender Blender / Odp: Przyszłość Blendera
« dnia: 22.08.2019 13:14:34 »
Jest kilka pluginów rozszerzających texture painting, z czego chyba ten jest najbardziej obiecujący:
https://blendermarket.com/products/layerpainter

Z alternatyw 3D Coat jest na Linuxa.

40
Podmieniło się ładnie - dzięki, wciśnij Ctrl + F5 żeby odświeżyć cache przeglądarki :)

41
No a jednak :) Gratulacje!

Edit: trochę słabo tylko że w bannerze odcina jej głowę, może znalazłbyś chwilę na dodanie trochę tła z lewej i prawej strony i poprawę pliku w galerii? Praca pewnie będzie wisieć kilka miesięcy więc szkoda żeby źle wyglądała. Ewentualnie w drodze wyjątku możemy dać inny kadr, bo pamiętam że miałeś tam w wątku kilka.

42
Oświetlenie i rendering / Odp: Render w Octane
« dnia: 14.08.2019 13:29:27 »
To ta licencja darmowa jest tylko do użytku niekomercyjnego? Pff...

43
Prace Miesiąca / Praca Miesiąca Kwiecień - Lipiec 2019
« dnia: 06.08.2019 23:38:05 »
Głosujemy na najlepszą pracę ostatnich 4 miesięcy (kwiecień-lipiec).

Głosowanie odbywa się poprzez ankietę. Każdy użytkownik Blenderowni ma 1 głos. Można uzasadnić swój wybór, ale nie jest to konieczne.
Regulamin.

Mój głos leci na Nanami. Obie postacie Mortusa są świetne, ale ta bardziej przypadła mi do gustu :)

44
Blender / Blender 2.80 Stable
« dnia: 30.07.2019 20:15:55 »
Po nieco ponad dwóch tygodniach od pierwszej wersji RC, mamy wreszcie stabilny build Blendera 2.80. Do pobrania tutaj.

45
Blender / Octane Render - Free Tier
« dnia: 30.07.2019 11:39:58 »
Można już testować Release Candidate zapowiadanej od kilku miesięcy, darmowej wersji silnika Octane dla Blendera 2.8. Darmowa wersja posiada ograniczenie - możemy renderować tylko na jednym procesorze graficznym. Więcej informacji tutaj

Strony: 1 2 3 4 5 ... 13

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Model świecy

Wyświetleń: 1423
Autor: Daniel
w: Testy