Praca Miesiąca - guests

Barret M82A1 sniper rifle
Praca Miesiąca Czerwiec-Sierpień 2018
Redforest

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Offtopic / Odzyskanie pliku
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kellyq dnia 22.01.2019 10:03:55 »
Hej

Bardzo długo tu nie zaglądałem ::) Macie pomysł na odzyskanie modelu z pliku. Plik waży ponad 90MB ale po otwarciu nie ma nic kompletnie, nie da się zrobić append ani podmienić geometrii.

W środku powinien być taki samochodzik
https://www.deviantart.com/kellyq1234/art/concept-car-1-529883829
2
Inne programy / Odp: Zaginiony program do generowania tekstur ze zdjęć
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jay dnia 21.01.2019 22:21:18 »
Dokładnie tak, niestety obawiam się że nazwa tego programu przepadła wraz ze starym forum, ale może jeszcze ktoś się odezwie.  :)
3
Inne programy / Odp: Zaginiony program do generowania tekstur ze zdjęć
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 21.01.2019 20:28:11 »
Kurcze, nie mogę znaleźć, a już z godzinę szukam - wydaje mi się, że miałem z nim do czynienia ale co to było i jak się nazywało, możesz mnie torturować ale nie wiem. Tam się też chyba dało wycinać np. okna z budynków jak są pod kątem, nie?
4
Animacja i symulacje / Odp: Brak płynności animacji po renderze.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 21.01.2019 17:34:51 »
A sprawdzałeś to samo na TV? Bo ten temat z synchronizacją jest ciekawy.
5
Animacja i symulacje / Odp: Brak płynności animacji po renderze.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kubik dnia 21.01.2019 12:54:44 »
Z tym motion blurry to faktycznie może warto jeszcze poeksperymentować. Zobaczę jak to wyjdzie, narazie wolałbym nie ruszać prędkości wyświetlanych klatek  :-\
6
Inne programy / Zaginiony program do generowania tekstur ze zdjęć
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jay dnia 21.01.2019 11:45:41 »
Witajcie,
dawno temu (jeszcze za czasów 2.49/2.5) ktoś kiedyś polecił fajny darmowy program. Pozwalał on na generowanie płaskich tekstur ze zdjęć. Przykładowo na zdjęciu butelki wina mogliśmy obrysować jej etykietę, a program "rozpłaszczał" ją z zachowaniem odpowiedniej perspektywy przez co mieliśmy gotową teksturę etykiety. Przykład butelki podaję nieprzypadkowo, gdyż w mojej pamięci było to domyślne zdjęcie testowe po uruchomieniu programu pokazujące jego możliwości. Ktoś go pamięta?
7
Prace ukończone (3D) / Odp: Mercedes-Benz 540K Special Roadster of 1936 year.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 21.01.2019 10:35:37 »
Wrzucisz jakieś zbliżenia i proste widoki z boku, od przodu itp? Tak z daleka model wygląda dobrze, tylko czy nie świeci się za mocno?
8
Animacja i symulacje / Odp: Brak płynności animacji po renderze.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 21.01.2019 10:33:21 »
Mi się wydaje, że to kwestia dużych różnic (przesunięć) pomiędzy klatkami. Motionblur jest zbyt mały, żeby to jakoś ukryć, zwłaszcza, że ten Księżyc jest spory i stanowi mocny kontrast dla czarnego tła.

Do tego dochodzą techniczne problemy monitora z synchronizacją klatek (film odświeża się 24 razy na sekundę, a monitor 60 razy i przez to co któraś klatka musi być wyświetlana dłużej niż pozostałe) i z szybkością odświeżania matrycy. Może na monitorach dla graczy wyciągających te 120 czy 240 fps-ów problem z synchronizacją i ghostingiem byłby mniej widoczny. Może zmień framerate filmu na 30fps?
9
Animacja i symulacje / Brak płynności animacji po renderze.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kubik dnia 20.01.2019 19:34:22 »
Siemka, mam dość dziwny problem. Wyrenderowałem ostatnio proste ujęcia testowe i zaskoczył mnie brak płynności ruchu. Co prawda renderowałem w 24 klatkach na sekundę, ale oglądając dowolny film kinowy nie doświadczam tam podobnego efektu, jak tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=JV9BhBLEQ0M&feature=youtu.be

Najlepiej widać to pod koniec pierwszego ujęcia. Motion blur jest włączony i na standardowym 0.5.
10
Teksturowanie i materiały / Nóżki łóżka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez grafik_9032 dnia 19.01.2019 22:53:02 »
Dzień dobry.
Chcę zrobić takie same nóżki łóżka, jak na zdjęciu  "_Wolpen Aranzacja 70000". Korzystam z Blendera 2.8, z silnika graficznego EEVEE. Zrobiłem podobne, używając tekstury PBR "Metal #12" ze strony CC0 Textures (https://cc0textures.com/view.php?tex=Metal12) oraz przekształcając ustawienia ich powierzchni tak, jak na obrazie "Ustawienia". Moje nóżki przedstawiłem na zdjęciu "Nóżki" (to nie są wszystkie).
Strony: 1 2 3 ... 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek