Praca Miesiąca - guests

Barret M82A1 sniper rifle
Praca Miesiąca Czerwiec-Sierpień 2018
Redforest

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Ratusz
« Ostatnia wiadomość wysłana przez AGhandwork dnia 17.03.2019 09:53:40 »
Mam pomysł, że jesteś na dobrej drodze ze swojej pracą!  :)
2
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Ratusz
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Terminus dnia 15.03.2019 15:00:28 »
Kolejny update. Kolejne porcja nauki. Tym razem pierwsze nieśmiałe próby z Substance Painterem [tylko na ścianach].
3
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 09.03.2019 10:31:13 »
Zgadza się - rzęsy nachodzą na włosy, a chyba raczej nie powinny. To jest taki trochę problem na poziomie designu. Z jednej strony dobrze byłoby coś z tym zrobić, a z drugiej nie chcę zmieniać fryzury/skracać rzęs. Jeśli nie uda mi się nic wymyślić, to pewnie to tak niestety zostanie.
4
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 08.03.2019 23:04:51 »
Miodzio. W zasadzie nie wiem czy to błąd - z rzęsami przechodzącymi przez włosy. Więcej uwag nie mam.
5
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 08.03.2019 11:47:34 »
Okej, pierwszy etap pracy w zasadzie za mną. Wstępnie wyszło to, co widać. Jeśli nie ma jakichś większych uwag, to biorę się za retopo/UV-ki, a potem teksturki.


6
Modelowanie / Odp: Indywidualne odbicie lustrzane obiektu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez goten22 dnia 02.03.2019 14:36:48 »
Mirror, można klepnąć [ctrl+m] > [x], [y], [z], albo modyfikatorem.

https://docs.blender.org/manual/en/latest/editors/3dview/object/editing/transform/mirror.html
7
Modelowanie / Indywidualne odbicie lustrzane obiektu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Reguglak dnia 02.03.2019 13:07:25 »
Witam
Chciałbym się dowiedzieć jak odbić oddzielny obiekt by go złączyć
Jest jakiś skrót klawiszowy?
Pozdrawiam  ;D
8
Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine / Odp: Obliczanie powierzchni ścian
« Ostatnia wiadomość wysłana przez slimakmacius dnia 01.03.2019 13:05:09 »
I'm so smart
To nie żart :)
Post - monolog - to wyjątek
Zamykam wątek !

@_"
9
Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine / Odp: Obliczanie powierzchni ścian
« Ostatnia wiadomość wysłana przez slimakmacius dnia 01.03.2019 11:59:37 »
OK - znalazłem.

A więc wchodzimy w ustawienia, szukamy measureit - zaznaczymy ptaszka - wtyczka włączona.
W prawym panelu (T) pojawia się zakładka Display.
Zaznaczamy sobie dowolne ściany w trybie edycji obiektu i wybieramy interesujący nas pomiar z zakładki Display - mnie interesuje Area (przedtem można jej nadać kolor jeśli chcemy można to też będzie zrobić później w prawej belce (N).
Wychodzimy z trybu edycji. W panelu lewym w zakładce Display klikamy Show - elemnty wraz z wartościami wyświetlają się na kolorowo - bajerancki motyw - mega przydatna opcja np w przypadku konieczności obliczenia remonotowanych powierzchni budynku.

https://www.youtube.com/watch?v=OoMwmUrOhdc

Pozdrawiam
@_"
10
Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine / Obliczanie powierzchni ścian
« Ostatnia wiadomość wysłana przez slimakmacius dnia 01.03.2019 10:03:50 »
Cześć.

Myślę że Add-ons w ustawieniach to Pluginy więc chyba dobre miejsce na post.
Potrzebuję obliczyć pole powierzchni ścian budynku. Pamiętam że już to przerobiłem - trzeba było włączyć odpowiedni Add-ons ale nie pamiętam który :).

Wtyczka działa tak, że wybierałem interesujące mnie ściany w trybie edycji obiektu, w lewym panelu (T) wybierałem odpowiednią opcję w zależności od tego co chciałem mierzyć - długość czy powierzchnię czy objętość (objętość chyba też była) dodawałem pomiar, wychodziłem z trybu edycji i miałem na kolorowo zaznaczoną z podanym metrażem powierzchnię z uprzednio wybranych ścian - bajka

Pozdrawiam
@_"
Strony: 1 2 3 ... 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek