Praca Miesiąca - guests

Mercedes-Benz W124 300D X 1992
Praca Miesiąca
pecet8686

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Teksturowanie i materiały / Odp: Dziwny efekt na modelu filizanki po renderingu w otoczeniu z HDR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez freeqstyler dnia 14.12.2017 22:31:46 »
Mam tendencje do robienia "za czystych" modeli
Spoko, podłapiesz z czasem. Grunt żeby rozumieć jak fizycznie odbija się światło i na czym z grubsza polegają jego uproszczenia w rendererze (diffuse, gloss, odbicia fresnelowskie etc.), a reszta już z obserwacji otoczenia.
2
Teksturowanie i materiały / Odp: Dziwny efekt na modelu filizanki po renderingu w otoczeniu z HDR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KrzysztofJ dnia 14.12.2017 20:17:49 »
Wiem o tym Bump wlasciwie, ale ta porcelane tak na szybkiego chcialem i skopiowalem na slepo. Widze ze roznie ludzie tworza porcelane. Kazda jest gdzies tam "przezroczysta", ale mi to nie jest potrzebne. Te drobne zabrudzenia I chropowatosci zrobie innego dnia, na budziku tez. Mam tendencje do robienia "za czystych" modeli
3
Teksturowanie i materiały / Odp: Dziwny efekt na modelu filizanki po renderingu w otoczeniu z HDR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez freeqstyler dnia 14.12.2017 16:57:48 »
Co ma na celu podpięcie noisa pod Normale?

Pewnie dodanie realizmu - chropowatości/zabrudzeń powierzchni. Tylko że pomiędzy noisem a docelowym BSDF powinien być jeszcze blok Bump: https://snag.gy/1CrKVn.jpg
4
Teksturowanie i materiały / Odp: Dziwny efekt na modelu filizanki po renderingu w otoczeniu z HDR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KrzysztofJ dnia 14.12.2017 16:54:40 »
Witam ponownie. Wypiolem tego noisa i jest juz ok. Zrobilem to tak jak na tym tutorial https://www.youtube.com/watch?v=NDIZvJyMj1o
Nie jestem dobry w tworzeniu zaawansowanych shaderow. Polecacie jakis kurs zrobiony na poziomie?
5
Teksturowanie i materiały / Odp: Dziwny efekt na modelu filizanki po renderingu w otoczeniu z HDR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zuorion dnia 14.12.2017 14:57:25 »
Co ma na celu podpięcie noisa pod Normale?
6
Teksturowanie i materiały / Odp: Dziwny efekt na modelu filizanki po renderingu w otoczeniu z HDR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kporabik dnia 14.12.2017 11:35:39 »
Podeślij plik blend
7
Teksturowanie i materiały / Odp: Dziwny efekt na modelu filizanki po renderingu w otoczeniu z HDR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KrzysztofJ dnia 14.12.2017 02:48:07 »
Przenioslem model do sceny startowej i jest ten sam efekt takze to nie ma nic wspolnego z oswietleniem.
Sprawdzilem Normals i jest ok.
Cos z tym Node?
8
Teksturowanie i materiały / Odp: Dziwny efekt na modelu filizanki po renderingu w otoczeniu z HDR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KrzysztofJ dnia 14.12.2017 02:39:35 »
Tak to wyglada
9
Teksturowanie i materiały / Dziwny efekt na modelu filizanki po renderingu w otoczeniu z HDR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KrzysztofJ dnia 14.12.2017 01:21:30 »
Witam.
Wymodelowalem filizanke i ma byc porcelanowa, nie przezroczysta.
Zrobilem render w pomieszczeniu gdzie wyszlo powiedzmy ok. Oswietlenie to point i zdjecie HDR.
Kiedy renderuje na zewnatrz to pojawia sie taka czarna smuga ktora przechodzi przez filizanke i w miare zmiany kata, jest ona wlasciwie tak jakby w tym samym polozeniu.

Widze ze jednak tez jest I w pomieszczeniu i nie tylko przy RENDERED, ale tez MATERIAL
10
Work in progress (WIP) / 3D: Roboteł
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kporabik dnia 14.12.2017 01:15:34 »
No witam ponownie.
Kilka dni temu zaczęła mi się rodzić koncepcja fajnej scenki, która rozwijała się do wczorajszego wieczora. Wtedy też zacząłem modelować. Jak widać padło na robocika.  Jak na razie proces modelowania zajmuje troszkę długo gdyż wszystko idzie z mojej głowy. Mam nadzieję sporo się nauczyć przy tym projekcie (rig'u oraz animacji) gdyż w planach miałbym zrobienie z tego krótkiego filmiku (choć to tylko moje spekulacje). Oczywiście mam też nadzieje że uda mi się ten projekcik ukończyć. Także ten.
PS. Jakieś pomysły na nazwę androida?
Strony: 1 2 3 ... 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek