Praca Miesiąca - guests

Barret M82A1 sniper rifle
Praca Miesiąca Czerwiec-Sierpień 2018
Redforest

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Projekty niekomercyjne / Startup gry , poszukiwanie ekipy.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez michal201092 dnia 22.09.2018 14:27:16 »
Dzień dobry,
Aktualnie tworzymy grę FPS , w klimatach postapo i w związku z tym poszukujemy ludzi od tworzenia modeli.
W aktualnym stadium projektu , brak wypłaty , lecz po wystartowaniu myślę że na pewno się pojawią  :)
Nie wymagam doświadczenia , wystarczą dobre chęci i pomysł  :D
Zainteresowanych prosiłbym o wysłanie przykładowej pracy na e-mail : independentzoneproject@gmail.com
2
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« Ostatnia wiadomość wysłana przez veti dnia 21.09.2018 17:35:57 »
Ja już zdecydowanie zawodowo i to już z 6-7 lat. Była branża morska (DNV GL), była mieszkaniówka (StructView). Teraz ogólnie prezentacje interaktywne (Visionaries 777) i gameart (pracuje od kilku lat nad Assoluto Racing na platformy mobilne).
3
Prace ukończone (3D) / Odp: Kobieta i kabriolet :)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez goten22 dnia 21.09.2018 15:43:15 »
Strasznie ciężko modeluje się postacie ludzkie, więc od razu gratki za próbę! Całkiem udaną swoją drogą. ;)

Jednak coś do końca nie gra ze skalą, kobietka wydaje się strasznie niska. Chyba teraz wiem czemu modelki są wysokie, bo przy tym samochodzie wygląda komicznie. Jest zdecydowanie za mała, wyciąga się po drążek zmiany biegów jak struna w gitarze.

Model samochodu wygląda ok, choć lakier prezentuje się dość nieciekawie - wygląda jak zwykle glossy, brakuje tam jakichś mniejszych odbić, błysków itp. Są całe wielgachne nodey do lakieru samochodowego w googlach, można coś podpatrzeć. ;) Światło wygląda na studyjne, a widać, że jednak scena jest umiejscowiona gdzieś na zewnątrz. Gryzie się to ze sobą. Brakuje jakiegoś cienia na pierwszym planie, czegoś co przełamałoby tą studyjną biel. Zdecydowałbym się jednak na studio w tym przypadku, bo podkreśli ono lepiej kształt auta i będzie mniej zabawy niż z wklejaniem tego w jakieś enviro.

Ogólnie nie jest źle, ale kilka elementów możnaby poprawić. ;)
4
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« Ostatnia wiadomość wysłana przez freeqstyler dnia 21.09.2018 00:17:06 »
Działacie w 3D coś zawodowo czy traktujecie jako hobby?  ;)

Pracuję dla agencji reklamowej - rendery produktowe, wizki eventowe głównie. Oprócz tego modele stockowe dla innej firmy. W międzyczasie szukam czegoś w gamedevie ;)
5
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zglif dnia 20.09.2018 18:55:11 »
Pamiętam Was :P Głównie z nicków, ale po takim czasie trudno inaczej.

Zdechło, kiedy admin nagle zniknął. W sumie do dzisiaj się zastanawiam, co się z nim stało.
Sentyment do PSB mam ogromny - pierwsze kroki w 3D, pierwsze Konferencje Blendera (to się jeszcze odbywa?) i naprawdę spoko ludzie.

Działacie w 3D coś zawodowo czy traktujecie jako hobby?  ;)
6
Animacja i symulacje / Odp: Utrata jakości po renderze
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zglif dnia 20.09.2018 18:11:46 »
A czy to ma znaczenie, że renderuje klatki do png 8bit zamiast 16bit?
Właśnie to jest przyczyną. Renderując w 8 bitach masz głębię w zakresie 0 - 255, a w 16 bitach 0 - 65535. Dlatego 8-bitowe gradienty wychodzą tak skokowo, bo po prostu jest zbyt mała ilość odcieni szarości i części wartości brakuje.
7
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Czerwiec-Sierpień 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 19.09.2018 07:53:02 »
O, dzięki za głos na Croca  ;) Wygrać co prawda nie wygrał, ale i tak mnie cieszy, że komuś się podoba.
8
Prace ukończone (3D) / Kobieta i kabriolet :)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez projektnawymiar dnia 17.09.2018 10:22:46 »
Witam, chcę podzielić się moją pracą. Wpadłem na pomysł stworzenia wizualizacji pięknej kobiety szalejącej poza miastem w czerwonym kabriolecie. Chciałem aby samochód był połączeniem Syreny 105 z Syreną Sport dlatego, "ochrzciłem" go mianem Syreny 105 Sport. Zapraszam do oglądania i dzielenia się wrażeniami :)
Link do galerii:
http://www.blender.pl/MGalleryItem.php?id=555


9
Work in progress (WIP) / Odp: 3D Gameart: Antena
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lukasz dnia 16.09.2018 00:43:37 »
Bardziej do metal gear'a  ;)

Updejt:
10
Prace ukończone (3D) / Odp: Barret M82A1 sniper rifle
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Redforest dnia 15.09.2018 10:24:46 »
@Zglif
Dzięki. Do spawów zrobiłem teksturę i jest jako displacement. Coś takiego:


Napisy są na normalce. Polycount nie miał znaczenia, więc się nie przejmowałem.

Taki miałem zamysł od początku, tekstury seamless + wygenerowane. Do modelu low-poly dodałbym, więcej życia :)
Strony: 1 2 3 ... 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek