Praca Miesiąca - guests

Dom w stylu low poly
Praca Miesiąca - Kwiecień / Maj 2018
WcToja

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Prace ukończone (3D) / Odp: "Bez tekstur"
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Arkadiusz Wernicki dnia 19.07.2018 14:52:57 »
Masz racje, 22.22% kadru jest ciemne. To była próba tworzenia otoczenia tego typu, teraz urozmaicę kompozycję.  :)
2
Prace ukończone (3D) / Odp: Prawdziwki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jerry dnia 19.07.2018 10:49:53 »
Coś tu nie gra. Kolory jakby za jaskrawe. Masz filmic włączony?
- Tło mi nie pasuje. Grzyby zbiera się jesienią raczej czyli  kolory brązowe  żółte i czerwone powinny występować a tu jest soczysty zielony. Do tego ta otwarta przestrzeń... Może jakieś duże drzewa powinieneś dać?
3
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 19.07.2018 08:15:33 »
O w pupę. Włosowy principled to jest coś, co by mi się mega przydało.
4
Prace ukończone (3D) / Odp: "Bez tekstur"
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 18.07.2018 22:23:40 »
Chmura to mesh czy symulacja dymu? Ogólnie fajne na pierwszy rzut oka, na drugi już trochę mniej - za ciemno/czarno po lewej.
5
Prace ukończone (3D) / "Bez tekstur"
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Arkadiusz Wernicki dnia 18.07.2018 19:39:34 »
(W tym obrazie ani jeden element nie jest teksturą. Słońce, atmosfera, chmury i góry są obiektami.) Próbowałem tutaj stworzyć obraz nie używając ani jednej tekstury niewygenerowanej przez Blender'a i stworzyć realistyczny zachód Słońca bez korzystania z HDRI'ów. W końcu doszło do tego że stworzyłem mało układ Słoneczny. Planeta faktycznie jest planetą, dlatego góry znikają za horyzontem.  :)
6
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 18.07.2018 19:36:15 »
Dawno nic nie wrzucałem, więc dodaję film o nowym shaderze do włosów: Principled Hair Shader https://www.youtube.com/watch?v=xNlGsmZ6osk

Będzie działał z Cyclesem, póki co brak wieści o Eevee.
7
Prace ukończone (3D) / Prawdziwki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MariuszK dnia 17.07.2018 19:44:37 »
Jedna z moich prac, której nie zamierzam poświęcać więcej czasu.
Model: Blender
Rendering: Cycles
http://www.blender.pl/index.php?action=media;sa=media;in=537;preview

8
Modelowanie / Odp: Modelowanie wielkiego terenu.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez goten22 dnia 15.07.2018 17:13:57 »
Dla viewportu pod [N]:


i jeszcze w ustawieniach kamery dla renderu - "clipping":

9
Modelowanie / Modelowanie wielkiego terenu.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dominikk dnia 15.07.2018 17:08:21 »
Cześć,
Mam pytanie mam w blenderze wymodelowany wielki teren 4x4 km tylko jest jeden mały problem będę teraz do niego wczytywał rożne zamki , budowle, modele ale strasznie słaba jest widoczność i ciężko się tym steruje czy są jakieś opcje w blenderze zmieniające to?
10
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 13.07.2018 10:24:41 »
Dzięki. Mi szczerze mówiąc też bardziej się podoba ta nowa wersja.
Strony: 1 2 3 ... 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek

NSX2

Wyświetleń: 116
Autor: veti
w: Album