Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - freeqstyler

Strony: 1
1
Modelowanie / Odp: Pogrubienie ubrania i żakiet z guzikami
« dnia: 23.02.2019 22:35:25 »
1. Modyfikator Solidify (albo polecenie Solidify w Edit Mode, znajdziesz w wyszukiwarce blenderowej). W większości przypadków lepszy będzie modyfikator, bo można go w każdej chwili wyłączyć i łatwiej poprawić siatkę.

2. Przede wszystkim gęstsza siatka, rzuć okiem jak wyglądają modele na sketchfabie np. https://sketchfab.com/3d-models/mens-two-piece-suit-8cafbab7a73e4fb7966a00659a4e31ef szczególnie na dodatkowe loopy w miejscach zgięć i przy ostrzejszych krawędziach. Ten przykładowy model akurat jest lowpoly i nie jakiś wybitny ale jakieś podstawy można z niego wyciągnąć.

3. Jeśli chodzi ci o coś takiego jak to co wskazałem w załączniku - bez obaw, nie wpływa to na poprawność modelu. Szczególnie przy rzadkiej siatce subsurf będzie ci to tak mocno wygładzał i może się takie przenikanie pojawić. O ile zbyt rzadka siatka może ci sprawić problemy przy kontroli krzywizn i dodawaniu detalu, tak sam fakt że tak to wygląda nie jest błędem.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Reguglak

2
Modelowanie / Odp: ODSUWANIE KRAWĘDZI
« dnia: 14.02.2019 19:58:03 »
Ja używam do tego addona Edit Tools. Wejdź w File-> User Preferences -> Add-ons, poszukaj i włącz "Edit Tools2" (jak nie będzie widać w domyśłnych to popatrz w kategorii Testing). Teraz żeby zrobić offset dla krawędzi dajesz W->Edit Tools-> Offset edges (musisz mieć włączony tryb zaznaczania krawędzi).

Więcej masz tutaj:
https://archive.blender.org/wiki/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/Modeling/Extra_Tools/
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: agnieszka92kos

3
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada
« dnia: 05.01.2018 12:21:04 »
Displacement sam w sobie jest zasobożerny, nawet bardzo, ale jest narzedziem ktore znaczaco podnosi poziom realizmu, wiec musisz sobie zadac pytanie, jak bardzo zalezy Ci ma realizmie ?
Jesli Bardzo, uzywasz displacement I normalmapy.
Jesli nieszczególnie, tylko normalmapy, ktore dają I tak bardzo dobry efekt.

Pozdro Arcik  ;)

Trochę tak, ale trochę nie. Dawanie dispa na detale zajmujące małą część sceny albo widoczne z daleka to często marnowanie zasobów.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: arcik

4
Modelowanie / Odp: Historia modelowania danego obiektu
« dnia: 04.12.2017 12:20:37 »
Nie, to jest rozwiązanie charakterystyczne dla Maxa i części CADów (Inventor, Solidworks też mają podobne rozwiązania). W Blenderze masz tylko standardowe Ctrl+Z, a ilość kroków określasz w File-> User Preferences - > Editing.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: brtk

5
Brandon Funk udostępnił na Gumroad trzy darmowe kolekcje pędzli stworzonych specjalnie, aby ułatwić rzeźbienie skał oraz szeroko pojętego krajobrazu w Blenderze:
15 rock brushes
18 rock brushes
Landscape pack
Paczki są całkowicie darmowe, warto jednak zastanowić się nad przekazaniem drobnego napiwku autorowi, jeśli okażą się przydatne.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Kporabik

6
Prace ukończone (3D) / Odp: Gaśnica [gameart]
« dnia: 29.08.2017 21:34:37 »
Ta tekstura zarysowań żywcem z generatora SP - leń! :P + naklejka jak pisali poprzednicy. Poza tym mi się podoba, gdyby miało być to częścią jakiegoś enviro to tych niedociągnięć nikt by nie zauważył. Do folio jednak warto by poprawić.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Lukasz

7
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Nagłówek
« dnia: 07.07.2017 22:33:21 »
Nie zwróciłem uwagi, normalnie używam Opery, FF mam w pracy :P
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: goten22

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek

04

Wyświetleń: 207
Autor: Kusociński
w: bender