Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - freeqstyler

Strony: 1 2 3 ... 8
1
Wszystko zależy od licencji dla danej strony albo nawet konkretnej tekstury. Na stronach z których ściągałeś na pewno tekst takiej licencji jest. Jeżeli wykorzystujesz teksturę z Google z niewiadomego źródła to bardzo możliwe że czyjeś prawa autorskie łamiesz - i autor/właściciel praw mógłby się od ciebie czegoś domagać na drodze sądowej, o ile byłby w stanie to wykazać.

2
Blender / Blender 2.80 Beta
« dnia: 30.11.2018 10:43:07 »
Długo oczekiwana wersja 2.80 Blendera doczekała się statusu bety.

Wśród nowości (chociaż większość z Was już to doskonale wie):
  • Eevee - zaawansowany silnik renderujący czasu rzeczywistego
  • Zmiany interfejsu graficznego
  • Rozbudowany Grease Pencil, który stał się pełnoprawnym narzędziem do rysowania i animacji 2D
  • Żegnajcie 20 warstw na scenę! Nowy system zarządzania sceną dzielący obiekty na "kolekcje"
  • Nowe shadery dla Cyclesa
  • Edycja wielu obiektów naraz
  • Usprawniona symulacja Cloth
...i inne funkcje, o których w całości można przeczytać tutaj.

Do pobrania:
https://www.blender.org/2-8/

3
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 21.09.2018 00:17:06 »
Działacie w 3D coś zawodowo czy traktujecie jako hobby?  ;)

Pracuję dla agencji reklamowej - rendery produktowe, wizki eventowe głównie. Oprócz tego modele stockowe dla innej firmy. W międzyczasie szukam czegoś w gamedevie ;)

4
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 13.09.2018 00:22:00 »
Siemasz Wędrowcze, witamy z powrotem. PSB pamiętam pobieżnie, jak zakładałem tam konto to już umierało.

5
Z forum / Blenderownia na Discordzie
« dnia: 05.09.2018 21:06:16 »
Zapraszam na nowo utworzony serwer Blenderowni na Discordzie. Jeżeli nie znacie Discorda, jest to platforma komunikacyjna do czatu/rozmowy głosowej/wrzucania śmiesznych obrazków i wielu innych rzeczy. Nie trzeba się rejestrować, ale warto.

Dołączenie jest bardzo proste, wystarczy kliknąć w link:
https://discord.gg/896JSk4
Można też pobrać aplikację na telefon/PC, ale jeżeli chcecie tylko zajrzeć, nic nie stoi na przeszkodzie żeby korzystać z Discorda w przeglądarce. Ogólnie rzecz biorąc funkcji jest sporo, więc najłatwiej przekonać się na własne oczy  :)

6
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Serwer Discord Blenderowni
« dnia: 04.09.2018 21:41:37 »
Chyba stary już jestem, bo nie wiem, co to ten Discord. Jakiś czat, twiter, forum, komunikator?

Hmmm, to taki w sumie czat, trochę jak IRC za dawnych czasów, tylko z możliwością podziału kanału na "pokoje" według uznania i też z możliwością rozmowy głosowej, wrzucaniem plików etc wieloma bajerami. Ogólnie fajna platforma do rozmów grupowych, najbardziej popularna wśród graczy, ale wiele społeczności tematycznych też z tego korzysta.

7
Uwagi, błędy, propozycje / Serwer Discord Blenderowni
« dnia: 04.09.2018 15:27:47 »
Zastanawiam się nad założeniem Blenderownianego serwera na Discordzie. Pytanie, jaka część tutejszych użytkowników w ogóle korzysta z Discorda i byłaby chętna na takie rozwiązanie?

8
Prace Miesiąca / Praca Miesiąca - Czerwiec-Sierpień 2018
« dnia: 04.09.2018 15:18:01 »
PRACE NIEUMIESZCZONE W GALERII NIE BIORĄ UDZIAŁU W KONKURSIE

Przypominam jak za każdym razem. Zauważyłem też że czasem pojawia się problem z ogarnęciem albumów w galerii - nie musicie tworzyć za każdym razem osobnego albumu do nowej pracy, możecie mieć jeden zbiorowy album do wszystkich swoich prac. Także utworzenie pustego albumu z nazwą/miniaturką pracy nie jest równoznaczne z wrzuceniem samej pracy, te umieszcza się w albumach za pomocą przycisku "Dodaj do tego albumu". To tyle z ogłoszeń parafialnych.

Głosujemy na najlepszą pracę czerwca, lipca i sierpnia.

Głosowanie odbywa się poprzez ankietę. Każdy użytkownik Blenderowni ma 1 głos. Można uzasadnić swój wybór, ale nie jest to konieczne.
Regulamin.

Jak dla mnie snajperka wygrywa.

9
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Kwiecień/Maj 2018
« dnia: 18.06.2018 15:26:42 »
"Dom w stylu low poly" wygrywa, gratulacje dla autora ;)

10
Prace Miesiąca / Praca Miesiąca - Kwiecień/Maj 2018
« dnia: 08.06.2018 16:12:32 »
Głosujemy na najlepszą pracę kwietnia i maja.

Głosowanie odbywa się poprzez ankietę. Każdy użytkownik Blenderowni ma 1 głos. Można uzasadnić swój wybór, ale nie jest to konieczne.
Regulamin.

Przypominam o wrzucaniu ukończonych prac do galerii. Jeżeli ktoś nie chce brać udziału w konkursie - spoko, ale podejrzewam, że to raczej zapominalstwo i mamy trzy prace zamiast sześciu w ankiecie.

11
Blender / Odp: Blender 2.8 Code Quest
« dnia: 28.05.2018 16:41:57 »
Moja też przyszła ;)

12
Prace Miesiąca / Praca Miesiąca - Luty/Marzec 2018
« dnia: 07.04.2018 20:59:21 »
Głosujemy na najlepszą pracę lutego i marca.

Głosowanie odbywa się poprzez ankietę. Każdy użytkownik Blenderowni ma 1 głos. Można uzasadnić swój wybór, ale nie jest to konieczne.
Regulamin.

Grzejnik jak dla mnie wygrywa.

13
Jeżeli eksportujesz ustawione tak jak na pierwszym screenie, to najpewniej normalka nie wypala się bo obiekty są w różnych położeniach. Muszą być "nałożone" na siebie. Btw, co do samego obiektu, lepiej te ściany "fasolki" na górze hp lekko zukosować, jak będą pod kątem 90 stopni to kiepsko to wyjdzie na samej mapie.

14
Blender / FlipFluid
« dnia: 21.03.2018 19:26:59 »
Jak już może widzieliście w wątku Alexa,  bardzo ciekawy addon poszerzający możliwości blenderowej symulacji płynów jest w fazie beta testów.
Jeżeli chcecie potestować, tutaj znajduje się informacja jak dołączyć. Tymczasem, możecie cieszyć oko znalezionym na Reddicie stress testem pluginu:


15
Teksturowanie i materiały / Odp: Tekstury- Skąd je brać?
« dnia: 13.03.2018 00:30:47 »
Jeżeli kto kolwiek z Was nie wie, ze substanc painter czy designer mozna miec na rok w pelni za darmo, to Was uswiadamiam :)  Jezeli jestescie studentami to wysylacie zdjecie legitymacji studenckiej i automat wysla Wam klucz na maila ;). Substance Painter jest spoko ale do teksturowania rzeczy typu broń czy tym podobne ale jak chce oteksturować wizualizacje to lepiej sie to robi w blenderze, takie jest moje zdanie.
Za to w Designerze możesz sobie stworzyć proceduralne, bezszwowe mapy które nadają się do archwiz. O ile oczywiście masz na to czas (jak robisz archwiz komercyjnie to pewnie nie masz).

Strony: 1 2 3 ... 8

* Zaloguj




* Losowy obrazek