Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - freeqstyler

Strony: 1 2 3 ... 8
1
Modelowanie / Odp: ODSUWANIE KRAWĘDZI
« dnia: 14.02.2019 19:58:03 »
Ja używam do tego addona Edit Tools. Wejdź w File-> User Preferences -> Add-ons, poszukaj i włącz "Edit Tools2" (jak nie będzie widać w domyśłnych to popatrz w kategorii Testing). Teraz żeby zrobić offset dla krawędzi dajesz W->Edit Tools-> Offset edges (musisz mieć włączony tryb zaznaczania krawędzi).

Więcej masz tutaj:
https://archive.blender.org/wiki/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/Modeling/Extra_Tools/

2
Offtopic / Odp: Odzyskanie pliku
« dnia: 24.01.2019 01:23:29 »
Próbowałeś archiwalnych wersji Blendera?

3
Tyle jeśli chodzi o informację, natomiast co do mojej prywatnej opinii... cóż...


4
3D w Polsce i na świecie / Allegorithmic dołącza do Adobe
« dnia: 23.01.2019 23:54:37 »
Firma tworząca święcący triumfy pakiet do teksturowania Substance, ogłosiła dzisiaj przejście pod skrzydła Adobe. Dotychczasowy CEO Allegorithmic, Sebastian Deguy, otrzymał tym samym stanowisko w zarządzie spółki i jego zadaniem będzie kierowanie rozwojem gałęzi 3D produktów Adobe. Jego oświadczenie można przeczytać tutaj.

Zespół Allegorithmic zapewnia, że rozwój programu będzie kontynuowany zgodnie z planem, a fuzja z Adobe otworzy nowe możliwości. Dotychczasowe formy licencjonowania produktów w najbliższym czasie także nie mają ulec zmianie. Jednocześnie przedstawiciele poinformowali o przygotowywanej na 2019 rok atrakcyjnej ofercie subskrypcji.

Użytkownicy Substance, a przynajmniej ich wokalna część, nie przyjęła tych wiadomości z entuzjazmem. Wielu obawia się, że Allegorithmic podzieli losy Macromedii i Mixamo. Krytycy przewidują też forsowanie modelu subskrypcji i odcięcie się od sprzedaży licencji wieczystych. Twórcy Substance zapewniają w odpowiedzi, że Adobe pozostawia im pełną swobodę działania oraz że żaden model licencjonowania nie zostanie im narzucony, a gwarantem tego ma być m.in. właśnie pozycja ich dotychczasowego CEO.

Należy zauważyć też, że współpraca obu firm nie jest niczym nowym i przez ostatnie dwa lata Adobe było głównym inwestorem Allegorithmic.

Źródło: Allegorithmic

5
Wszystko zależy od licencji dla danej strony albo nawet konkretnej tekstury. Na stronach z których ściągałeś na pewno tekst takiej licencji jest. Jeżeli wykorzystujesz teksturę z Google z niewiadomego źródła to bardzo możliwe że czyjeś prawa autorskie łamiesz - i autor/właściciel praw mógłby się od ciebie czegoś domagać na drodze sądowej, o ile byłby w stanie to wykazać.

6
Blender / Blender 2.80 Beta
« dnia: 30.11.2018 10:43:07 »
Długo oczekiwana wersja 2.80 Blendera doczekała się statusu bety.

Wśród nowości (chociaż większość z Was już to doskonale wie):
  • Eevee - zaawansowany silnik renderujący czasu rzeczywistego
  • Zmiany interfejsu graficznego
  • Rozbudowany Grease Pencil, który stał się pełnoprawnym narzędziem do rysowania i animacji 2D
  • Żegnajcie 20 warstw na scenę! Nowy system zarządzania sceną dzielący obiekty na "kolekcje"
  • Nowe shadery dla Cyclesa
  • Edycja wielu obiektów naraz
  • Usprawniona symulacja Cloth
...i inne funkcje, o których w całości można przeczytać tutaj.

Do pobrania:
https://www.blender.org/2-8/

7
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 21.09.2018 00:17:06 »
Działacie w 3D coś zawodowo czy traktujecie jako hobby?  ;)

Pracuję dla agencji reklamowej - rendery produktowe, wizki eventowe głównie. Oprócz tego modele stockowe dla innej firmy. W międzyczasie szukam czegoś w gamedevie ;)

8
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 13.09.2018 00:22:00 »
Siemasz Wędrowcze, witamy z powrotem. PSB pamiętam pobieżnie, jak zakładałem tam konto to już umierało.

9
Z forum / Blenderownia na Discordzie
« dnia: 05.09.2018 21:06:16 »
Zapraszam na nowo utworzony serwer Blenderowni na Discordzie. Jeżeli nie znacie Discorda, jest to platforma komunikacyjna do czatu/rozmowy głosowej/wrzucania śmiesznych obrazków i wielu innych rzeczy. Nie trzeba się rejestrować, ale warto.

Dołączenie jest bardzo proste, wystarczy kliknąć w link:
https://discord.gg/896JSk4
Można też pobrać aplikację na telefon/PC, ale jeżeli chcecie tylko zajrzeć, nic nie stoi na przeszkodzie żeby korzystać z Discorda w przeglądarce. Ogólnie rzecz biorąc funkcji jest sporo, więc najłatwiej przekonać się na własne oczy  :)

10
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Serwer Discord Blenderowni
« dnia: 04.09.2018 21:41:37 »
Chyba stary już jestem, bo nie wiem, co to ten Discord. Jakiś czat, twiter, forum, komunikator?

Hmmm, to taki w sumie czat, trochę jak IRC za dawnych czasów, tylko z możliwością podziału kanału na "pokoje" według uznania i też z możliwością rozmowy głosowej, wrzucaniem plików etc wieloma bajerami. Ogólnie fajna platforma do rozmów grupowych, najbardziej popularna wśród graczy, ale wiele społeczności tematycznych też z tego korzysta.

11
Uwagi, błędy, propozycje / Serwer Discord Blenderowni
« dnia: 04.09.2018 15:27:47 »
Zastanawiam się nad założeniem Blenderownianego serwera na Discordzie. Pytanie, jaka część tutejszych użytkowników w ogóle korzysta z Discorda i byłaby chętna na takie rozwiązanie?

12
Prace Miesiąca / Praca Miesiąca - Czerwiec-Sierpień 2018
« dnia: 04.09.2018 15:18:01 »
PRACE NIEUMIESZCZONE W GALERII NIE BIORĄ UDZIAŁU W KONKURSIE

Przypominam jak za każdym razem. Zauważyłem też że czasem pojawia się problem z ogarnęciem albumów w galerii - nie musicie tworzyć za każdym razem osobnego albumu do nowej pracy, możecie mieć jeden zbiorowy album do wszystkich swoich prac. Także utworzenie pustego albumu z nazwą/miniaturką pracy nie jest równoznaczne z wrzuceniem samej pracy, te umieszcza się w albumach za pomocą przycisku "Dodaj do tego albumu". To tyle z ogłoszeń parafialnych.

Głosujemy na najlepszą pracę czerwca, lipca i sierpnia.

Głosowanie odbywa się poprzez ankietę. Każdy użytkownik Blenderowni ma 1 głos. Można uzasadnić swój wybór, ale nie jest to konieczne.
Regulamin.

Jak dla mnie snajperka wygrywa.

13
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Kwiecień/Maj 2018
« dnia: 18.06.2018 15:26:42 »
"Dom w stylu low poly" wygrywa, gratulacje dla autora ;)

14
Prace Miesiąca / Praca Miesiąca - Kwiecień/Maj 2018
« dnia: 08.06.2018 16:12:32 »
Głosujemy na najlepszą pracę kwietnia i maja.

Głosowanie odbywa się poprzez ankietę. Każdy użytkownik Blenderowni ma 1 głos. Można uzasadnić swój wybór, ale nie jest to konieczne.
Regulamin.

Przypominam o wrzucaniu ukończonych prac do galerii. Jeżeli ktoś nie chce brać udziału w konkursie - spoko, ale podejrzewam, że to raczej zapominalstwo i mamy trzy prace zamiast sześciu w ankiecie.

15
Blender / Odp: Blender 2.8 Code Quest
« dnia: 28.05.2018 16:41:57 »
Moja też przyszła ;)

Strony: 1 2 3 ... 8

* Zaloguj




* Losowy obrazek

MIDO wiertnica

Wyświetleń: 288
Autor: Tvaroog
w: MIDO wiertnica