Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - freeqstyler

Strony: 1 2 3 4 5 6 ... 13
46
Blender / Odp: Blender 2.80 Release Candidate
« dnia: 26.07.2019 18:20:13 »
RC3

Według tweeta blender.org "wszystkie poważne problemy powinny być naprawione".

47
A mówili mi 10 lat temu: po co się uczysz Blendera, żadne studio z tego nie korzysta :)

48
Epic Games - twórcy Unreal Engine - ufundował grant na rozwój Blendera w wysokości bagatela 1,2 miliona dolarów w ramach Epic MegaGrants. Epic MegaGrants to program wpierania twórców narzędzi współpracujących z Unreal Engine i/lub mających wkład w rozwój technologii w grafice 3D. Więcej informacji tutaj.

49
Blender / Blender 2.80 Release Candidate
« dnia: 12.07.2019 18:00:45 »
Po wielu miesiącach (ba, latach) czekania i nadziei, że to "już niedługo" wreszcie doczekaliśmy się wersji RC - czyli kandydata na stabilną wersję buildu. Zgodnie z zapowiedziami twórców, jeżeli nie pojawią się problemy - ostateczna, stabilna wersja ukaże się w ciągu tygodnia. Biorąc pod uwagę że wielu szaleńców użytkowników integrowało już wersję beta w swój produkcyjny workflow, można się spodziewać, że wydanie wersji stabilnej będzie zaledwie formalnością. Tak więc czas pobierać proszę Państwa:

https://www.blender.org/download/releases/2-80/

50
Prace ukończone (3D) / Odp: Hamari
« dnia: 06.07.2019 17:24:58 »
Bardzo dobrze to wygląda, szanuję za wytrwałość przy projekcie :)

51
Modelowanie / Odp: Wyciaganie z 2 d do 3d
« dnia: 01.07.2019 20:42:16 »
Coś takiego? Możesz zaznaczyć też sam środkowy vertex/face i będzie bardziej półkula niż półwalec. Tyle jeśli chodzi o "wyciąganie", natomiast jeżeli potrzebujesz bryły obrotowej, lub fragmentu bryły obrotowej, to lepiej jest korzystać z funkcji Spin:

https://docs.blender.org/manual/en/dev/modeling/meshes/editing/duplicating/spin.html

52
Work in progress (WIP) / Odp: Teczka 3D/Prace WIP
« dnia: 21.06.2019 16:46:25 »
Bardzo ładne prace. Dopiero przeczytałem pierwszy post - naprawdę max3d opustoszało? Kiedyś to było centrum polskiej społeczności 3D...

53
Prace ukończone (3D) / Sypialnia
« dnia: 21.06.2019 00:52:53 »
Badam możliwości Godota na polu wizualizacji realtime - tutaj taki proof-of-concept. Założenie jest takie, żeby jak najswobodniej można było zmieniać scenę, więc jak najmniej wypalania AO etc. Do renderów dodałem delikatny color grading po fakcie, poza tym są bezpośrednio z silnika.






54
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 02.06.2019 16:32:25 »

I gdzie u licha jest shoutbox?  ;D


Z shoutboxa zrezygnowaliśmy, ale zawsze możesz zajrzeć na Discorda :)

56
Nie aktualizowalem sterownika karty, czy może być przyczyną zmiana wersji Blendera na nową z 2.67 na 2.79.b?

Ciężko powiedzieć, 2.67 to bardzo stara wersja więc możliwe. Możesz wrzucić tutaj plik .blend? Sprawdziłbym u siebie.

57
Blender powinien zapisać loga w folderze tymczasowym (zwykle C:/tmp) przy crashu. Jak będzie to wrzuć tutaj, może coś podpowiedzieć.

Ogólnie brzmi to jak problem z pamięcią - zmieniałeś rozmiar pliku stronicowania/ilość ramu? Rzuć też okiem na zużycie ramu podczas renderingu, być może coś nowego ci zżera go akurat o tyle więcej, że scena się już nie mieści. W takim wypadku można zwiększyć rozmiar pliku stronicowania właśnie.

58
Offtopic / Odp: Studia, a grafiak 3D
« dnia: 22.05.2019 22:50:42 »
wiecie jak to jest - rodzice nalegają żebym poszedł na studia w ogóle nie związane z grafiką 3D, a samą grafiką zająć się jako hobby.

Ja nie wiem i nie rozumiem takiego podejścia  - studia są twoim wyborem, nie twoich rodziców.

Wiem że tworzenie postaci i modeling to jest to co chce robić w życiu, lecz czy warto nie iść na te studia i postawić wszystko na grafikę 3D - najbardziej tworzenie postaci? Czy znajdę pracę jako taki grafik tylko z konkretnym portfolio bez studiów?

Znajdziesz pracę bez studiów bez problemu, jeżeli będziesz miał konkretne umiejętności. Ogólnie studia to nie jest magiczna przepustka do branży ani też nie nauczą cię wszystkiego - jest duża szansa, że nauczą cię wielu rzeczy których niekoniecznie będziesz potrzebował w karierze. Co nie znaczy że wiedza ze studiów jest bezużyteczna - ja studiowałem mechanikę/budowę maszyn i mimo że zajmuję się głównie wizualizacjami/packshotami, to inżynierskie zacięcie którego liznąłem na studiach nieraz mi się przydaje.

Podstawą jest praca samemu, i tutaj zwróć uwagę, że studia zajmą ci wiele czasu które mógłbyś poświęcić na rozwój umiejętności graficznych - więc jeżeli wybierzesz zupełnie inny kierunek, szczególnie jakiś mocno absorbujący, to na hobby może nie wystarczyć już czasu.

I ostatnia rzecz, nie musisz iść na studia zaraz po maturze, bez znaczenia co ktokolwiek ci mówi. Oczywiście z dziennymi w późniejszym wieku może być ciężko, ale sporo osób nawet grubo po 30/40 idzie na zaoczne.

59
Wstyd, panie, na samego siebie głosować... Tak czy inaczej, mookie wygrywa, gratulacje!

60
Ponieważ mieliśmy remis w głównej ankiecie, następuje dogrywka. Wygrana praca otrzyma tytuł Pracy Miesiąca, przegrana wyróżnienie. Ja wstrzymuję się od głosu - na wypadek gdyby trafił się znowu remis w ankiecie, mój głos będzie decydujący.

Strony: 1 2 3 4 5 6 ... 13

* Zaloguj




* Losowy obrazek