Autor Wątek: Przyszłość Blendera  (Przeczytany 11041 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline hepa

Przyszłość Blendera
« dnia: 22.08.2019 11:48:36 »
Witam,
Czy ktoś ma jakieś info, czy kiedyś w Blenderze będzie jakiś dodatek, coś takiego, jak tworzenie tekstur, tak jak w programie Substance Painter ?

Ewentualnie znacie jakąś alternatywę, programy do tworzenia tekstur, które będą działały pod Linuxem ?

/hepa/
 

Offline freeqstyler

Odp: Przyszłość Blendera
« Odpowiedź #1 dnia: 22.08.2019 13:14:34 »
Jest kilka pluginów rozszerzających texture painting, z czego chyba ten jest najbardziej obiecujący:
https://blendermarket.com/products/layerpainter

Z alternatyw 3D Coat jest na Linuxa.
 

Offline winhelp

Odp: Przyszłość Blendera
« Odpowiedź #2 dnia: 23.08.2019 21:00:32 »
Moim zdaniem siła Paintera tkwi w bibliotekach i presetach, a tego w blendku zawsze brakowało. Na przykład teoretycznie w blenderze też ustawisz malowanie cząsteczkami ale to tego musisz wykonać tytaniczną pracę. A tam wybierasz pędzel i malujesz.

 

Czy mogę zainstalować Pandy (lub inne moduły) w Pythonie Blendera?

Zaczęty przez BanjoKazooieDział Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 18055
Ostatnia wiadomość 27.06.2022 07:49:39
wysłana przez Elizabet2000
Ścinanie się blendera już podczas użycia kuli w edit mode

Zaczęty przez EollsDział Modelowanie

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 17825
Ostatnia wiadomość 08.10.2021 14:43:12
wysłana przez Eolls
Problem z kartą graficzną i startem Blendera

Zaczęty przez iwoneqDział Tender Blender

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 27830
Ostatnia wiadomość 08.03.2020 23:12:42
wysłana przez alex
Armory3D - nowy silnik gier do Blendera

Zaczęty przez maniutek08Dział Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 18254
Ostatnia wiadomość 08.06.2018 08:30:20
wysłana przez maniutek08
Przenosiny z Blendera 2.7 na 2.8 - rad kilka wróbla ćwirka

Zaczęty przez alexDział Tender Blender

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 21298
Ostatnia wiadomość 13.01.2019 17:07:27
wysłana przez mrys

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek