391
Work in progress (WIP) / Odp: Góra low-poly
« dnia: 27.11.2017 17:33:10 »
Dzięki za info. Już trochę zwalnia na zakrętach, ale widocznie zbyt mało.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 391
Work in progress (WIP) / Odp: Góra low-poly« dnia: 27.11.2017 17:33:10 »
Dzięki za info. Już trochę zwalnia na zakrętach, ale widocznie zbyt mało.
392
Offtopic / Kursy przecenione do 35zł (do 28.11)« dnia: 27.11.2017 17:29:23 »
Na stronie https://www.udemy.com/ jest teraz promocja i duża część kursów jest przeceniona do 35zł. Różna tematyka, głównie IT, w tym blenderowe tutoriale. Większość po angielsku, czasem po polsku. Promocja do 28.11, ale nie wiem czy włącznie, więc szybko wbijajcie i szukajcie czegoś ciekawego.
393
Teksturowanie i materiały / Odp: Głupie pytanie ;-)« dnia: 27.11.2017 12:28:42 »
1. Hej, a możesz zrobić screeny nodów od bumpa i efektów oraz tego koloru w viewporcie?
2. Nie mam schomikowanej instalki blendera, więc nie wrzucę jej na serwer. Ktoś inny może ma. 394
Work in progress (WIP) / Odp: Góra low-poly« dnia: 27.11.2017 12:25:44 »
Update. Generalnie więcej szczegółów nie będzie, bo to ma być scenka do oglądania z góry. No i chciałbym ją skończyć w tym tygodniu. Jeszcze zrobię teksturę nieba w takim stylu jak scena i animację ze zmieniającymi się porami dnia.
Jeśli możecie, kliknijcie w linki i zobaczcie, czy w filmikach kamera nie przesuwa się zbyt szybko. https://drive.google.com/open?id=1jvkuMfX2YmCGRaSAQheN0uLfhwZ0rZhn https://drive.google.com/open?id=1Kf5hHERTqMWH8r0Dbi_v_b7W_8GwyEj8 395
Work in progress (WIP) / Góra low-poly« dnia: 15.11.2017 13:03:49 »
W wolnym czasie "rzeźbię" kolejną scenkę, tym razem górę z pobliskim lasem. Wygląda to ciekawie? Jakieś sugestie?
Link do ukończonych: http://www.blender.pl/index.php?topic=236.msg882#new 396
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)« dnia: 09.11.2017 18:51:18 »
Sam sobie odpowiem: Mantaflow będzie nowym systemem płynów i dymu w Blenderze, który ma zastąpić starsze wersje tych symulacji. Manta będzie potrafiła przeprowadzić symulacje zarówno dymu jak i cieczy. Rewolucji chyba nie będzie (może generowanie cząsteczek dla piany, bąbli itp), ale nie wgłębiłem się w temat. Ma być dostępna od blendera 2.8. Teraz można pobrać testową wersję Blendera 2.79 z nowym systemem z tej strony http://graphicall.org/1199
397
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)« dnia: 08.11.2017 09:01:51 »
To mantaflow ma jakąś przewagę nad blenderową symulacją cieczy? To ma jakiś plugin do Blendera, czy trzeba się pieścić, żeby zaimportować symulację?
398
Newsy na głównej / Odp: 44 darmowe HDR-ki z hdrvault.com« dnia: 08.11.2017 08:56:17 »
Czyli takie żerowanie na naiwniakach, którzy dostają napiwki za pracę. Trzeba korzystać, zanim sobie to skalkulują i zamkną content-dajnię
399
Newsy na głównej / Odp: 44 darmowe HDR-ki z hdrvault.com« dnia: 07.11.2017 18:06:21 »
Te darmowe rzeczy zarabiają jakoś na siebie? Czy to jest tak, że tylko 10% udostępniających rzeczy za darmo dostaje potem jakieś zlecenia, z których może wyżyć?
400
Tender Blender / Odp: your system does not support 3d hardware acceleration« dnia: 06.11.2017 17:24:28 »
Zwiększenie TDR Timeout pomaga tylko przy renderowaniu w CUDA, kiedy tile zbyt długo się liczy i system myśli, że sterownik się wiesza (bo nie ma od niego odpowiedzi). To nie pomoże w tym wypadku.
401
Newsy na głównej / Odp: 44 darmowe HDR-ki z hdrvault.com« dnia: 06.11.2017 17:19:29 »Nie żeby coś ale miesiąc temu wysyłałem newsa z tą stronką A kto to spamięta, co kto i kiedy wysyłał? 402
Newsy na głównej / 44 darmowe HDR-ki z hdrvault.com« dnia: 30.10.2017 15:54:19 »
Serwis https://www.hdrvault.com/ udostępnia wysokiej jakości mapy HDR do oświetlania sceny (wnętrza i otwarta przestrzeń). Tekstury wypełniają całą sferę, mają 14 megapikseli (5376 x 2688px), są wyczyszczone z takich rzeczy jak stojaki na dole. I są dostępne na licencji public domain, co znaczy, że można z nimi robić wszystko. Włączając w to wykorzystywanie w komercyjnych projektach bez podawania ich źródła.
Autora można wspierać tutaj https://www.patreon.com/pvmodin Tutaj inny serwis z darmowymi HDR-kami https://hdrihaven.com/hdris/category/?c=all PS. Przydałby się dział "strefa sępa" do dzielenia się linkami do darmochy 403
Prace ukończone (3D) / Odp: Honda NSX 2017 (Eevee test)« dnia: 09.10.2017 15:00:59 »
Trochę się wkopałeś, bo wszyscy będą patrzeć nie na model, a na Eevee Samochód wygląda jak z jakiejś Frozy, ale mnie bardziej ciekawi, jakby to wyglądało, gdyby zbudować scenkę dla tego modelu.
404
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować« dnia: 02.10.2017 11:42:14 »
U mnie normalnie. Firefox, Windows 7.
405
3D w Polsce i na świecie / Odp: "Niezwyciężeni" - II wojna światowa z polskiej perspektywy« dnia: 28.09.2017 14:33:34 »
No, mi też się nie podoba. Patetyczne do porzygu. Graficznie też nie porywa. Ale patrząc na łapki w górę na yubie, komu miało się spodobać, temu się spodobało. Dobrze, że jest mało osób na forum, to nikt mnie nie zwyzywa od lewaków
|
...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.
Wasz były administrator
WIP Courtney Gears - Mortus
FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem - winhelp
Zmiana interfac na 3dsMax - winhelp
Błąd wyświetlania - Piotr
Viewport - Mad Max
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
|