Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 ... 25 26 27 28
391
Zwiększenie TDR Timeout pomaga tylko przy renderowaniu w CUDA, kiedy tile zbyt długo się liczy i system myśli, że sterownik się wiesza (bo nie ma od niego odpowiedzi). To nie pomoże w tym wypadku.

392
Newsy na głównej / Odp: 44 darmowe HDR-ki z hdrvault.com
« dnia: 06.11.2017 17:19:29 »
Nie żeby coś ale miesiąc temu wysyłałem newsa z tą stronką :P

http://www.blender.pl/index.php?topic=174.0

A kto to spamięta, co kto i kiedy wysyłał? :P

393
Newsy na głównej / 44 darmowe HDR-ki z hdrvault.com
« dnia: 30.10.2017 15:54:19 »
Serwis https://www.hdrvault.com/ udostępnia wysokiej jakości mapy HDR do oświetlania sceny (wnętrza i otwarta przestrzeń). Tekstury wypełniają całą sferę, mają 14 megapikseli (5376 x 2688px), są wyczyszczone z takich rzeczy jak stojaki na dole. I są dostępne na licencji public domain, co znaczy, że można z nimi robić wszystko. Włączając w to wykorzystywanie w komercyjnych projektach bez podawania ich źródła.

Autora można wspierać tutaj https://www.patreon.com/pvmodin

Tutaj inny serwis z darmowymi HDR-kami https://hdrihaven.com/hdris/category/?c=all

PS. Przydałby się dział "strefa sępa" do dzielenia się linkami do darmochy  ;)

394
Prace ukończone (3D) / Odp: Honda NSX 2017 (Eevee test)
« dnia: 09.10.2017 15:00:59 »
Trochę się wkopałeś, bo wszyscy będą patrzeć nie na model, a na Eevee ;) Samochód wygląda jak z jakiejś Frozy, ale mnie bardziej ciekawi, jakby to wyglądało, gdyby zbudować scenkę dla tego modelu.

395
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 02.10.2017 11:42:14 »
U mnie normalnie. Firefox, Windows 7.

396
No, mi też się nie podoba. Patetyczne do porzygu. Graficznie też nie porywa. Ale patrząc na łapki w górę na yubie, komu miało się spodobać, temu się spodobało. Dobrze, że jest mało osób na forum, to nikt mnie nie zwyzywa od lewaków ;)

397
Work in progress (WIP) / Odp: Granat trzonkowy
« dnia: 21.09.2017 11:07:02 »
Ten metal jest strasznie przyjemny dla oka. Sam go robiłeś, czy jest gdzieś do pobrania?

398
Teksturowanie i materiały / Odp: Materiał szkło
« dnia: 21.09.2017 11:04:11 »
A możesz zrobić screeny nodów materiału i ustawień renderowania?

400
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Sierpień 2017
« dnia: 02.09.2017 22:50:45 »
A mój na krzesło.

(PS. Zluzuję)

401
Work in progress (WIP) / Odp: Statek
« dnia: 02.09.2017 15:34:26 »
Wygląda zachęcająco. Czekam na więcej.

402
Work in progress (WIP) / Odp: 3d: Leopard
« dnia: 02.09.2017 15:33:59 »
Spodziewałem się czołgu ;)

403
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Samolot
« dnia: 01.09.2017 11:32:29 »
Do steam punka to powinien chyba mieć silnik parowy. Przydałyby się jakieś śruby, rurki i zębatki. Do tego materiały powinny wyglądać jak z XIX wieku. Np. skrzydła są zbyt gładkie - powinny z nich prześwitywać elementy konstrukcyjne, jak w samolotach z pierwszej wojny. Inne elementy też są zbyt dokładnie spasowane - wszystko powinno wyglądać trochę jak poskładane na śmietniku.

404
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 30.08.2017 08:48:25 »
Ale to zdjęcie czy render?  ;)

405
Prace ukończone (3D) / Odp: Gaśnica [gameart]
« dnia: 29.08.2017 21:22:51 »
Dopóki Kporabik nie napisał o nalepkach, to nie zwróciłem na to uwagi. Ale teraz już widzę brak normalki ;) Dla mnie wygląda bardzo dobrze. Ale to opinia osoby, która nie modeluje na poważnie.

Strony: 1 ... 25 26 27 28

* Zaloguj




* Losowy obrazek

0008

Wyświetleń: 1399
Autor: pecet8686
w: Mercedes W124