Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 ... 23 24 25 26 27 28
361
Gratulacje, wygrana uczciwie wypracowana.

362
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Mam adblocka
« dnia: 11.02.2018 13:52:48 »
A mi nie przeszkadzają te reklamy. Nawet je lubię, bo codziennie coś wygrywam. uBlock Orgin pozwala dwoma kliknięciami wyłączyć reklamy na Blenderowni, więc nie ma z tym problemu.

A rocznie to ile blenderownia kosztuje za takie "twarde" rzeczy jak hosting, domena, nie_wiem_co_jeszcze?

363
Oświetlenie i rendering / Odp: viz interior EEVEE
« dnia: 11.02.2018 13:49:40 »
Możesz dać tekstowy link, bo odtwarzacz nie działa?

364
Work in progress (WIP) / Odp: Handmade
« dnia: 10.02.2018 12:54:57 »
Mi bardziej Kubusia Puchatka przypomina.

365
Newsy na głównej / Odp: Digart.pl zamknięty
« dnia: 07.02.2018 11:22:41 »
Teraz blenderartists.org mają przenosić na nowe forum. Tylko, że tam udało się zebrać 4800€ na przeniesienie starych treści. Tutaj dwie stówy byłby sukcesem ;)

366
Offtopic / Odp: Kursy przecenione do 35zł (do 28.11)
« dnia: 03.02.2018 09:42:35 »
Teraz raczej nie ma takich obniżek jak wtedy. Wtedy były czarne czwartki i cyber poniedziałki.

367
Newsy na głównej / Odp: Digart.pl zamknięty
« dnia: 02.02.2018 16:15:13 »
No po frekwencji tutaj widać, że graficzne też wykosiło. Ludzie idą tam, gdzie jest dużo ludzi, bo tam jest większe prawdopodobieństwo, że ktoś pomoże, albo pogłaszcze.

368
Chyba są dwie kwestie w tym pytaniu:

1. Żeby oświetlić wnętrze domu i dalej widzieć ogród w oknie zamiast białej plamy zrób tak jak na screenie z załącznika.
2. Raczej nie da się ustawić tak światła, aby było dobre dla widoku z zewnątrz i z wnętrza. Od biedy możesz przyciemnić widok z zewnątrz w postprodukcji albo za pomocą krzywych (w tym samym miejscu, gdzie zmieniałeś na filmic).

Chociaż może da się inaczej, ale ja nie siedzę w renderowaniu realistycznych obrazków.

369
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo
« dnia: 29.01.2018 21:24:30 »
Dzięki.

A tutaj finalna wersja:

https://vimeo.com/253236564

370
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo
« dnia: 29.01.2018 09:48:27 »
@goten22 No przecież lisy żyją na planecie  ;) No, a poza tym, to w galaktyce jest tyle planet, że jak je zaczną odkrywać, to którąś będą musieli nazwać Lisem, bo zabraknie mitologicznych bogów.

@winhelp Zgaduję, że masz już na twarzy odciśniętego facepalma, będącego reakcją na głupie pytania.

371
Prace ukończone (3D) / Odp: Mauser C96 (Gameart)
« dnia: 28.01.2018 21:12:45 »
Mrrrrr, te grawery i zarysowania mógłbym oglądać zamiast porno.

372
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo
« dnia: 28.01.2018 12:44:49 »
@goten22 No właśnie pot to, aby nakierować uwagę. Ale jak mówisz, że niepotrzebne, to wywalam. Chciałem 5 sekund, ale przekombinowałem i wyszło 11. Przyciąłem trochę.

@winhelp Tu mnie masz, bo sam nie wiem czego chcę :P Chciałem klika rzeczy na raz: poeksperymentować i zrobić pokazówkę.

Edit: A gdzie robisz, że tak zaczynasz dzień?

Kolejna wersja: https://drive.google.com/open?id=1u2waeDoa0BczvdbVS19ELeaUP0A0lNrD

373
Modelowanie / Odp: Nadanie grubości liniom.
« dnia: 28.01.2018 10:41:27 »
Tak. Jak wejdziesz do trybu edycji i zaznaczysz vertex, to na górze, w panelu Transform, będzie RadiusX oraz RadiusY.

Jeżeli nie podoba Ci się siatka jaką daje Skin modifier, możesz spróbować z Wireframe modifierem. Tylko on nie pozwala już edytować średnicy dla każdego wierzchołka. I będziesz musiał wypełnić krawędzie fejsami, bo inaczej nie zadziała.

375
Animacja i symulacje / Odp: Odświeżanie się driverów
« dnia: 27.01.2018 09:32:52 »
U mnie też nie działa. Wcześniej robiłem to nie dla kości, tylko dla zwykłego cube'a i było OK.

Znalazłem obejście, ale niepotrzebnie komplikuje wszystko: Musisz utworzyć nową armaturę, i w niej dodaj kość, która będzie kontrolować obrót. W załączniku plik i w nim się dobrze odświeża.

Źródło: https://blender.stackexchange.com/questions/75917/why-are-my-drivers-not-updating-instantly
PS. Tam jest jeszcze napisane, aby utworzyć skrót na pulpicie i w jego właściwości, w linii komend, wkleić coś takiego (razem z apostrofami)  '--enable-new-depsgraph'. Ale u mnie to nie zadziało.

Strony: 1 ... 23 24 25 26 27 28

* Zaloguj




* Losowy obrazek