361
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Grudzień 2017 / Styczeń 2018
« dnia: 14.02.2018 19:33:42 »
Gratulacje, wygrana uczciwie wypracowana.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 361
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Grudzień 2017 / Styczeń 2018« dnia: 14.02.2018 19:33:42 »
Gratulacje, wygrana uczciwie wypracowana.
362
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Mam adblocka« dnia: 11.02.2018 13:52:48 »
A mi nie przeszkadzają te reklamy. Nawet je lubię, bo codziennie coś wygrywam. uBlock Orgin pozwala dwoma kliknięciami wyłączyć reklamy na Blenderowni, więc nie ma z tym problemu.
A rocznie to ile blenderownia kosztuje za takie "twarde" rzeczy jak hosting, domena, nie_wiem_co_jeszcze? 363
Oświetlenie i rendering / Odp: viz interior EEVEE« dnia: 11.02.2018 13:49:40 »
Możesz dać tekstowy link, bo odtwarzacz nie działa?
364
Work in progress (WIP) / Odp: Handmade« dnia: 10.02.2018 12:54:57 »
Mi bardziej Kubusia Puchatka przypomina.
365
Newsy na głównej / Odp: Digart.pl zamknięty« dnia: 07.02.2018 11:22:41 »
Teraz blenderartists.org mają przenosić na nowe forum. Tylko, że tam udało się zebrać 4800€ na przeniesienie starych treści. Tutaj dwie stówy byłby sukcesem
366
Offtopic / Odp: Kursy przecenione do 35zł (do 28.11)« dnia: 03.02.2018 09:42:35 »
Teraz raczej nie ma takich obniżek jak wtedy. Wtedy były czarne czwartki i cyber poniedziałki.
367
Newsy na głównej / Odp: Digart.pl zamknięty« dnia: 02.02.2018 16:15:13 »
No po frekwencji tutaj widać, że graficzne też wykosiło. Ludzie idą tam, gdzie jest dużo ludzi, bo tam jest większe prawdopodobieństwo, że ktoś pomoże, albo pogłaszcze.
368
Oświetlenie i rendering / Odp: Słabe oświetlenie wewnętrzne w Cycles« dnia: 01.02.2018 13:20:17 »
Chyba są dwie kwestie w tym pytaniu:
1. Żeby oświetlić wnętrze domu i dalej widzieć ogród w oknie zamiast białej plamy zrób tak jak na screenie z załącznika. 2. Raczej nie da się ustawić tak światła, aby było dobre dla widoku z zewnątrz i z wnętrza. Od biedy możesz przyciemnić widok z zewnątrz w postprodukcji albo za pomocą krzywych (w tym samym miejscu, gdzie zmieniałeś na filmic). Chociaż może da się inaczej, ale ja nie siedzę w renderowaniu realistycznych obrazków. 371
Prace ukończone (3D) / Odp: Mauser C96 (Gameart)« dnia: 28.01.2018 21:12:45 »
Mrrrrr, te grawery i zarysowania mógłbym oglądać zamiast porno.
372
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo« dnia: 28.01.2018 12:44:49 »
@goten22 No właśnie pot to, aby nakierować uwagę. Ale jak mówisz, że niepotrzebne, to wywalam. Chciałem 5 sekund, ale przekombinowałem i wyszło 11. Przyciąłem trochę.
@winhelp Tu mnie masz, bo sam nie wiem czego chcę Chciałem klika rzeczy na raz: poeksperymentować i zrobić pokazówkę. Edit: A gdzie robisz, że tak zaczynasz dzień? Kolejna wersja: https://drive.google.com/open?id=1u2waeDoa0BczvdbVS19ELeaUP0A0lNrD 373
Modelowanie / Odp: Nadanie grubości liniom.« dnia: 28.01.2018 10:41:27 »
Tak. Jak wejdziesz do trybu edycji i zaznaczysz vertex, to na górze, w panelu Transform, będzie RadiusX oraz RadiusY.
Jeżeli nie podoba Ci się siatka jaką daje Skin modifier, możesz spróbować z Wireframe modifierem. Tylko on nie pozwala już edytować średnicy dla każdego wierzchołka. I będziesz musiał wypełnić krawędzie fejsami, bo inaczej nie zadziała. 375
Animacja i symulacje / Odp: Odświeżanie się driverów« dnia: 27.01.2018 09:32:52 »
U mnie też nie działa. Wcześniej robiłem to nie dla kości, tylko dla zwykłego cube'a i było OK.
Znalazłem obejście, ale niepotrzebnie komplikuje wszystko: Musisz utworzyć nową armaturę, i w niej dodaj kość, która będzie kontrolować obrót. W załączniku plik i w nim się dobrze odświeża. Źródło: https://blender.stackexchange.com/questions/75917/why-are-my-drivers-not-updating-instantly PS. Tam jest jeszcze napisane, aby utworzyć skrót na pulpicie i w jego właściwości, w linii komend, wkleić coś takiego (razem z apostrofami) '--enable-new-depsgraph'. Ale u mnie to nie zadziało. |
WIP Courtney Gears - Mortus
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
|