Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 ... 24 25 26 27 28
376
Animacja i symulacje / Odp: Odświeżanie się driverów
« dnia: 26.01.2018 17:30:02 »
A możesz wrzucić plik, najlepiej taki okrojony mający tylko problematyczną kość i drivera? U siebie nie mogę tego problemu odtworzyć.

377
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo
« dnia: 24.01.2018 19:07:57 »
Czyli do dupy, mówisz. Tak właśnie myślałem, że ja wiem, gdzie patrzeć, więc dla mnie nie będzie za szybko.

Ktoś ma coś do dodania? Zastanawiam się, czy poprawić coś (np. najpierw kamera na kulkę, potem podążająca za kometą), robić od nowa, czy zająć się czymś innym.

378
Work in progress (WIP) / Animacja logo
« dnia: 23.01.2018 18:18:10 »
Hej,

Niżej link do kilkusekundowej animacji logo (robione w ramach "rozrywki"). Chciałbym ją skończyć w tym tygodniu. Macie może jakieś pomysły/uwagi/cokolwiek?
https://drive.google.com/open?id=1u2waeDoa0BczvdbVS19ELeaUP0A0lNrD

Potraficie mi powiedzieć:
1. Czy napis 'crystal fox' nie jest widoczny zbyt krótko?
2. Czy takie proste tło nie psuje efektu?
3. Czy uderzenie wygląda dobrze?
4. Znacie jakiś dżingiel, który by tu pasował?

379
Tak jak pisze gotten22: pamięć się nie sumuje, a scena musi się zmieścić w tej karcie, która ma mniej RAMu.

380
Newsy na głównej / Book of the Dead
« dnia: 17.01.2018 17:51:26 »
Twórcy silnika Unity udostępnili teaser pod adresem



Docelowo "Book of the Dead" ma być interaktywną grą/prezentacją/symulatorem chodzenia, ale na razie mamy tylko film.

Więcej, ale też nie za dużo, tutaj https://unity3d.com/book-of-the-dead

381
Uwagi, błędy, propozycje / Nie mogłem się zalogować
« dnia: 14.01.2018 17:23:53 »
Hej,

Nie mogłem się dziś w południe zalogować. Przy każdej próbie wyskakiwał mi błąd w stylu "Przerwałeś sesję w trakcie pisania komentarza" - tyle, że zupełnie inaczej ;) Sorry, ale chciałem walkę z logowaniem przełożyć na teraz i nie zrobiłem screena.

Teraz mi się udało wejść, być może spowodowane jest  to tym, że wyłączyłem uBlocka. Chociaż w południe próbowałem się zalogować też na innej przeglądarce, na której nie mam blokowania reklam. Gdyby to miało jakieś znaczenie, to używałem FireFoxa i Chrome'a.

Nie wiem, czy uda wam się/będzie się chciało odtworzyć błąd, ale coś ważniejszego wyszło przy okazji. Jak się jest niezalogowanym, to nie ma jak wysłać wiadomości o nieprawidłowym działaniu strony. W zakładce kontakt nie ma żadnego maila.

Edit: Taki fart! Ledwo wyłączyłem uBlocka, a już telefon wygrałem!!!1111 ;)


382
Oświetlenie i rendering / Odp: viz interior EEVEE
« dnia: 30.12.2017 13:08:43 »
Wczoraj bawiłem się Eevee, zapisałem scenę. Dziś otworzyłem plik, a scena zupełnie pusta, nawet jednego mesha nie było. Także za wcześnie na jakieś większe eksperymenty.

383
Prace ukończone (3D) / Odp: Jesienny las
« dnia: 10.12.2017 12:51:43 »
Dzięki za komentarze. Faktycznie, coś trzeba zrobić z tymi górami, ale to już przy następnym projekcie.

384
Offtopic / Helion - 30% zniżki
« dnia: 10.12.2017 12:50:16 »
Można zdobyć kod na 30% zniżki w księgarni Helion. Promocja trwa do 17 grudnia włącznie i dotyczy książek drukowanych, e-booków i kursów. Więcej tutaj https://www.dobreprogramy.pl/Prezent-dla-czytelnikow-ebooki-ksiazki-i-kursy-Helion-30-taniej,News,84735.html

385
Prace ukończone (3D) / Jesienny las
« dnia: 06.12.2017 19:26:23 »
Jesienny las, scenka w stylu low poly. Jakieś 30h modelowania terenu i poprawek. I 50h renderowania filmu :/

Generalnie miała to być makieta(?) do oglądania z góry, ale nie mogłem się powstrzymać od wyrenderowania drogi. Co widać, bo modele drzew to zrandomizowane jajka z patyczkiem, czasem trawka przebija przez jezdnię, a kamera nie zawsze płynnie pokonuje zakręty.


link do konkursu: http://www.blender.pl/MGalleryItem.php?id=465

Może się podobać, czy nie?

386
Głos na roślinkę, chociaż jestem w obozie tych, którym pajęczynka się nie podoba ;)

387
Work in progress (WIP) / Odp: Góra low-poly
« dnia: 27.11.2017 17:33:10 »
Dzięki za info. Już trochę zwalnia na zakrętach, ale widocznie zbyt mało.

388
Offtopic / Kursy przecenione do 35zł (do 28.11)
« dnia: 27.11.2017 17:29:23 »
Na stronie https://www.udemy.com/ jest teraz promocja i duża część kursów jest przeceniona do 35zł. Różna tematyka, głównie IT, w tym blenderowe tutoriale. Większość po angielsku, czasem po polsku. Promocja do 28.11, ale nie wiem czy włącznie, więc szybko wbijajcie i szukajcie czegoś ciekawego.

389
Teksturowanie i materiały / Odp: Głupie pytanie ;-)
« dnia: 27.11.2017 12:28:42 »
1. Hej, a możesz zrobić screeny nodów od bumpa i efektów oraz tego koloru w viewporcie?
2. Nie mam schomikowanej instalki blendera, więc nie wrzucę jej na serwer. Ktoś inny może ma.

390
Work in progress (WIP) / Odp: Góra low-poly
« dnia: 27.11.2017 12:25:44 »
Update. Generalnie więcej szczegółów nie będzie, bo to ma być scenka do oglądania z góry. No i chciałbym ją skończyć w tym tygodniu. Jeszcze zrobię teksturę nieba w takim stylu jak scena i animację ze zmieniającymi się porami dnia.

Jeśli możecie,  kliknijcie w linki i zobaczcie, czy w filmikach kamera nie przesuwa się zbyt szybko.
https://drive.google.com/open?id=1jvkuMfX2YmCGRaSAQheN0uLfhwZ0rZhn
https://drive.google.com/open?id=1Kf5hHERTqMWH8r0Dbi_v_b7W_8GwyEj8

Strony: 1 ... 24 25 26 27 28

* Zaloguj




* Losowy obrazek

RGB vs CMYK

Wyświetleń: 1143
Autor: Piotr
w: Piotr - Ukończone