Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 2 3 ... 17
1
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 18.09.2020 22:23:09 »
W 2.91 będzie ulepszony outliner https://www.youtube.com/watch?v=UX8s2TY14yg

2
Prawdopodobnie musisz kliknąć numerek przy nazwie tekstury.
Jak nie pomogło, to podeślij plik .blend z materiałem to sprawdzę.

3
Prace ukończone (3D) / Odp: Summer lake
« dnia: 12.09.2020 15:20:15 »
Tak. Trochę zmodyfikowałem, ale 80% to samo co na tutorialu.

4
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Wróci. Zawsze wracają.
« dnia: 11.09.2020 21:01:58 »
Fora niby zdychają, ale nie ma dla nich sensownej alternatywy, jeżeli jest potrzebna ciągłość tematów, czy zarchiwizowanie ważnych postów. Discord ma swój urok, ale to taki zawracacz dupy,. Musi być ciągle włączony, aby być na bieżąco, a twoje ważne pytanie jest zasypane paplaniną już po godzinie.

Jeżeli uproszczenie blenderowni ma zapobiegać takim awariom jak ostatnio, to jestem jak najbardziej za. Byle obrazki można było uploadować.

5
Offtopic / Odp: Krótka historia kina
« dnia: 02.09.2020 21:59:27 »
Dopiero teraz obejrzałem. Trzyma poziom. Będą kolejne części?

6
Prace ukończone (3D) / Summer lake
« dnia: 29.08.2020 13:43:33 »
Szybki projekcik robiony po godzinach.

7
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)
« dnia: 28.08.2020 11:14:14 »
Dzięki

8
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)
« dnia: 27.08.2020 12:34:22 »
1. Ile coś takiego się przelicza?
2. Porównywałeś może FlipFluids do Blenderowej Manty?

9
Offtopic / Odp: Ryzen 9 3950X i Blender
« dnia: 24.08.2020 15:05:35 »
1. A w symulacjach cieczy/dymu dodatkowe rdzenie są wykorzystywane?
2. Z kupnem 2080Ti bym się trochę wstrzymał. Na jesień ma wyjść RTX 3060 i ponoć w ray tracingu ma być wydajniejszy od obecnego Tytanka.

10
Pytanko do Ojca Prowadzącego: czy da się zrobić tak, żeby można było rejestrować się i logować za pomocą kont fejsbukowych i googlowych? Może by to choć trochę zwiększyło liczbę narybku, bo tak trochę martwo tutaj jest?

11
A masz najnowsze sterowniki?
Karta powinna być wspierana przez Cyclesa. Mieści się w minimalnych wymaganiach dotyczących Compute Capability 3.0.

12
Prace ukończone (3D) / Odp: Klatkaż [animacja]
« dnia: 29.07.2020 08:59:28 »
Sam się zastanawiałem, czy nie powinno być jakiegoś wstępu. W następnych filmach będą dwa zdanka wprowadzenia.

13
Prace ukończone (3D) / Klatkaż [animacja]
« dnia: 26.07.2020 13:17:32 »
Kolejny film edukacyjny, który zrobiłem w Blenderze. Tym razem wyjaśniam, czym jest klatkaż.


Bezpośredni link https://www.youtube.com/watch?v=_ILgQcsXUH4

Jeżeli macie jakieś uwagi i spostrzeżenia, to piszcie. Pomogą mi one robić lepsze filmy w przyszłości.

Wątek na WIP http://www.blender.pl/index.php?topic=605.0

14
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 30.06.2020 11:15:52 »
W 2.90 będzie poprawione przyciąganie do vertexów. Najs https://www.youtube.com/watch?v=4cehZJkW7MU

15
Offtopic / Odp: Krótka historia kina
« dnia: 29.06.2020 21:47:58 »
Najbardziej z filmów zapamiętam bardzo przyjemny głos. Przekaż pani, że można się zakochać ;)

Filmy długie i dopiero teraz miałem czas obejrzeć. Scenariusz jest naprawdę dobry. Nie było dłużyzn, za to sporo ciekawych rzeczy. Nie wiedziałem, że była aż taka rywalizacja do stworzenia pierwszego systemu kinowego i że Polak miał w tym spory udział. (Bo, że Edison to kawał chuja, to już słyszałem.)

Realizacja: No, widać budżetowość animacji, ale faktycznie wzbogacają one film i są czytelne. Chyba jedno urządzonko było zbyt ciemne, ale nie pamiętam. Montaż bez zbędnych fajerwerków, ale spoko. Przydałoby się więcej filmów z epoki, ale pewnie materiały są niedostępne/stracone.

Ogólnie dziwie się, że jest tak mało wyświetleń, bo pomimo swojej budżetowości, filmy są naprawdę ciekawe. Wrzuć to na jakiś wykop (najlepiej na mikrobloga, żeby nikt nie zakopał).

Strony: 1 2 3 ... 17

* Zaloguj




* Losowy obrazek