Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 2 3 ... 28
1
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« dnia: 18.07.2023 18:50:01 »
Dla mnie 911 zawsze były trochę pokraczne, jak Garbus na sterydach, więc nie.
Raczej chodziło o to, że są dość zaokrąglone i przez to wydają się trudniejsze do zrobienia, więc odkładałem to na później.
W tym roku muszę jeszcze jedno autko wymodelować i chyba będzie to właśnie Garbus na sterydach.

2
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« dnia: 13.07.2023 21:55:21 »
Pamiętam jak się śliniłem do screenów 'trójeczki' w jakimś niemieckim CD-Actionie, bo na moim kompie jedynka ledwo działał :(

Ja mam taki sentyment do NFS: Porsche, po którym przestałem być fanbojem Ferrari, a pokochałem germańskie pomioty. Aż się dziwię teraz, że nie wymodelowałem jeszcze 911.

3
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« dnia: 12.07.2023 21:30:29 »
Dzięki.
W trójeczkę? Tą z 1998 roku?

4
Prace ukończone (3D) / Ferrari F355 low-poly
« dnia: 08.07.2023 19:18:22 »
Witam blenderowe niedobitki,

Tym razem zrobiłem model 3D samochodu Ferrari F355. Jakieś 5,5 tys. trójkątów. Materiał NPR w Eevee.


Link do sketchfaba https://sketchfab.com/3d-models/ferrari-f355-9277d8052d674564a678b9a9b748e417

Pochwały możecie pisać w tym wątku :P Konstruktywna krytyka jest mile widziana i pomocna.

5
Poszło, nie wydaj na głupoty  ;)

6
Może taka platforma do jednorazowych napiwków? https://buycoffee.to/

7
Hej, spróbuj w ten sposób:

Zrób płaską literę H.
W trybie obiektowym zaznacz ją, wciśnij Ctrl+A, a potem wybierz Apply >  Scale.
Wejdź do trybu edycji i zaznacz wszystko.
Użyj narzędzia Inset (literka i na klawiaturze) i przesuwając myszką ustal grubość obramowania.
Teraz przesuń środkowe płaszczyzny do góry.
Pomogłem?

Do załącznika wrzucam przykładowy plik .blend

8
Work in progress (WIP) / Odp: Ambient Occlusion
« dnia: 18.04.2023 18:30:27 »
@Zuorion
Dzięki za wyjaśnienie. Coś czułem, że ma to coś wspólnego z voxelami, ale jest bardziej pokręcone.

Co do EN, to po polsku ledwo mówię, a po angielsku już w ogóle ciężko by było. Może pobawię się syntetyzatorami AI.

9
Work in progress (WIP) / Odp: Ambient Occlusion
« dnia: 18.04.2023 15:43:02 »
Skończyłem



Bezpośredni link https://www.youtube.com/watch?v=ZdwsKzp9B8c

Dzięki @Zuorion za pomoc. Dodałem info o voxelach i innych odmianach ssao (DFAO już nie zrozumiałem).

10
Work in progress (WIP) / Odp: [wip] Ambient Occlusion
« dnia: 23.03.2023 12:31:04 »
@Zuorion  Dzięki. Nie wiem, czy dam radę wcisnąć jeszcze te informacje, bo chciałbym się zmieścić w 3 minutach, a inne osoby marudziły mi na to, że źle wyjaśniłem wpływ długości promieni. Na pewno w jakiś sposób napomknę o różnych odmianach SSAO.

11
Work in progress (WIP) / Ambient Occlusion
« dnia: 19.03.2023 16:38:38 »
Hej,
Robię filmik wyjaśniający, czym jest Ambient Occlusion w grafice. Rzućcie okiem i dajcie znać, czy wytłumaczyłem to w zrozumiały sposób. Dzięki!
https://drive.google.com/file/d/191qxA0BnvnTQm0NHZV-33s_8JeVVNr6A/view?usp=share_link

12
Modelowanie / Odp: Jak płaską geometrię zagiać w cylinder
« dnia: 14.03.2023 19:13:20 »
Nie widzę efektu i użytego modyfukatora, więc zgaduję, że poziome krawędzie są zbyt długie, aby owijały się wokół cylindra.

Podsyłam plik .blend z przykładem, jak zrobiłem to za pomocą modyfikatora Curve.

13
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi
« dnia: 09.03.2023 23:29:06 »
Generalnie nie, ale jeżeli do kości masz przypisane constraintsy, to w niektórych może mieć znaczenie.

14
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi
« dnia: 07.03.2023 23:19:11 »
Problemem jest to, że ludzik i armatura mają zmienioną skalę i ta skala jest różna dla osi x y z.

Żeby zobaczyć skalę, w oknie 3d w trybie obiektowym naciśnij klawisz N, żeby z prawej strony wyświetlił się panel. Tam będzie widoczna skala zaznaczonego obiektu.

Teraz, żeby armatura działała sensownie, musisz 'zaaplikować skalę'. To sprawi, że obecne zmodyfikowane wymiary staną się 'oryginalnymi'. Zaznacz armaturę, w oknie 3d wciśnij Ctrl+A > Apply > Scale.

Pomogło?

15
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi
« dnia: 07.03.2023 11:53:48 »
Spróbuj tej strony https://www.file.io/

Strony: 1 2 3 ... 28

* Zaloguj




* Losowy obrazek