Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 2 3 ... 20
1
Prace ukończone (3D) / Odp: Nagła zmiana pogody - MiG-21MF
« dnia: 27.02.2021 22:00:17 »
Zdjęcie to zawsze można pojechać i zrobić

Za późno, MIG-i 21 już nie latają. Chyba, że w Korei Północnej. Tutaj agent mrys musi działać.

2
Nie wiem, czy to jakakolwiek pomoc, ale sam kiedyś animowałem eksplozję i miałem dziwny problem. Jak zmieniłem jakąś opcję w ustawieniach domeny dymu lub emitera, to nie przeliczało mi tego poprawnie. Cały czas dostawałem jakąś losową kulkę ognia bez dymu. Podobną do tego, co masz na drugim screenie. Za każdym razem przed przeliczeniem symulacji na nowo musiałem dodać jakiś obiekt oddziałujący na dym. Np. nowe pole siłowe lub przeszkodę. Dopiero po dodaniu lub usunięciu obiektu z domeny, coś się resetowało i eksplozja wraz z dymem były poprawnie kalkulowane. To było lata temu, jeszcze przed Blenderem 2.80, więc nie wiem, jak to się ma do twojej sytuacji.

4
Prace ukończone (3D) / Odp: Nagła zmiana pogody - MiG-21MF
« dnia: 26.02.2021 08:39:04 »
Ciężko skomentować Twoją pracę, bo jesteś 100x lepszy niż ja i nie wiem, do czego się przypieprzyć. Może nosek temu samolotu za bardzo błyszczy?  ;)

5
Prace ukończone (3D) / Odp: Renault Ft-17
« dnia: 25.02.2021 15:03:47 »
1. Mi się wydaje, że niektóre krawędzie mogłyby być skrawane (zbevelowane). Tak, żeby nie było tam idealnego kąta prostego.
2. Również uważam, że farba za mocno błyszczy.
3. Nie podoba mi się oświetlenie. Jest zbyt płaskie. Używałeś trójpunktowego oświetlenia lub tekstur HDRI?
4. Znowu oświetlenie. To ujęcie z prawej strony jest zbyt ciemne. Powinieneś obrócić lampy razem z kamerą.

6
Wszystko jest dobrze. Po prostu kamera ma ograniczony zasięg rysowania, ale można go wydłużyć.

W oknie 3D wciśnij N, przełącz na zakładkę View i Clip End ustaw na większą liczbę np. 2000m.

7
Oświetlenie i rendering / Odp: POMOC: Błędne światło
« dnia: 11.02.2021 14:55:40 »
Może chodzi o to, że światło odbija się od podłogi i doświetla kubeł od spodu? Zmień kolor podłogi na zielony i zobacz, czy to dodatkowe światło też ma taki kolor?

Jak tak, to możesz zrobić tak, aby materiał podłogi w odbiciach był np. czarny. Użyj nodów Input > Light Path oraz Shader > Mix tak jak na screenie.

8
Offtopic / Odp: Ile może kosztować ta animacja...
« dnia: 10.02.2021 11:53:22 »
Poniżej pięciu tysięcy bym nie schodził. Zakup modelu człowieka, własne modele, dogadanie scenariusza, negocjacje, zylion poprawek, renderowanie wszystkiego po kilkanaście razy, mało kooperatywny klient rozciągający zlecenie w nieskończoność i milion innych problemów.

Edit: To tak na szybko, bo tylko rzuciłem okiem, bez rozbierania animacji na czynniki pierwsze.

9
Tender Blender / Odp: Jak wywołać menu edycji obiektu
« dnia: 02.02.2021 11:04:20 »
To działa tylko po dodaniu obiektu. Każda operacja na obiekcie wyłącza edycję.

10
Nie ma szans. Nagrywam tylko po to, by rozsadzać wasze mózgi swym akcentem.

11
Tutoriale / Tutek - pociągnięcie pędzla za pomocą nodów
« dnia: 21.01.2021 09:30:36 »
Hej,
Zrobiłem krótki tutek o tym, jak za pomocą nodów zrobić animowany ślad pędzla. Uwaga na okropny polski akcent ;)



https://www.youtube.com/watch?v=vsFot97V2As

12
Z tego co widzę, to Blender nie ma opcji na stworzenie obszaru z inną grawitacją. Ale w niektórych przypadkach można spróbować inaczej. Część symulacji, jak cząsteczki, tkaniny czy ciecze, mają w ustawieniach coś takiego jak Field Weights. Tam za pomocą suwaka możesz osłabić lub wzmocnić działanie różnych sił na ten jeden konkretny obiekt.

Nie znam sposobu, aby użyć tego z Rigid Body.

13
Prace ukończone (inne) / Odp: Koło kolorów
« dnia: 12.01.2021 09:25:16 »
O! Żyjesz jeszcze ;) Dzięki za opinię.

14
Tender Blender / Odp: Jaką kartę graficzną wybrać?
« dnia: 11.01.2021 12:32:31 »
GeForce GTX 970 wystarczy na początek. Na OLX widziałem w przedziale 500-600zł. Karta lata świetności ma już za sobą, dziś 4GB pamięci może nie starczać, gdy robisz sceny z teksturami 4k. Może GTX 1060 6GB będzie lepszy.

15
Prace ukończone (3D) / Odp: Testy Octane'a
« dnia: 07.01.2021 20:47:49 »
Wszyscy lubimy Glare. Byleby nie wyglądało jak w grach z 2006 roku, gdzie WSZYSTKO świeciło.

A prace całkiem spoko.

Strony: 1 2 3 ... 20

* Zaloguj




* Losowy obrazek