Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 2 3 ... 28
1
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 16.10.2023 21:17:22 »
Najbardziej to widać, jak chodzi. W 0:12 jak podnosi rękę jakieś ospałe to jest. I jeszcze w 0:17, jak obraca się na tle głośnika.

2
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 16.10.2023 15:11:07 »
Ta sama uwago, co pisał winhelp i co potwierdziłeś - jakieś wygładzone ruchy są. Jak z generatora.

3
Tender Blender / Odp: Sketchfab usuwa Ferrari
« dnia: 16.10.2023 14:05:32 »
@Mortus  W myśl polskiego prawa na pewno tak jest. Wydaje mi się, że w myśl prawa USA też tak jest, ale nie mam czasu sprawdzać.

4
Tender Blender / Odp: Sketchfab usuwa Ferrari
« dnia: 09.10.2023 13:49:03 »
BTW: Zapytałem support Sketchfaba o więcej szczegółów, 'kto i za co', napisali, że ‘The complaint was filed by Amazon Web Services on behalf of Ferrari S.p.A.’ i dali instrukcję jak się odwołać.
Raczej nie będę kopać się z koniem, nic na tym nie ugram i nie wiem, jak ichnie prawo autorskie ma się do fan artu. Ani nie chce mi się bawić w uploadowanie samochodów pod marką 'Italiano', bo kto potem taki model wyszuka i zobaczy?

Edit: Na blenderartists.org ktoś wrzucił film do historii DJ-a myszki, który obkleił swoje ferrari kotem z memów i zamienił logo na 'Purrari' i miał problemy potem.

5
Tender Blender / Sketchfab usuwa Ferrari
« dnia: 05.10.2023 20:53:19 »
Hej,
Coś się dzieje na Sketchfabie. Miałem tam wstawione dwa modele Ferrari i mi je zablokowali z powodu roszczeń o własność intelektualną (DMCA). Wygląda na to, że producent zakroił jakąś akcję, bo z wyników wyszukiwarki zniknęły niemal wszystkie modele tej marki, a inne samochody pozostały bez zmian. Jeżeli ktoś miał 3 lub więcej aut tej firmy w swoim portfolio, to mu zablokowali całe konto.
W teorii można się odwołać, ale to może zakończyć się cywilnym pozwem, więc raczej odpuszczę.
Gdyby ktoś planował wymodelowanie sobie Ferrari, to niech poszuka innego producenta, który nie jest kutasem.

6
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« dnia: 18.07.2023 18:50:01 »
Dla mnie 911 zawsze były trochę pokraczne, jak Garbus na sterydach, więc nie.
Raczej chodziło o to, że są dość zaokrąglone i przez to wydają się trudniejsze do zrobienia, więc odkładałem to na później.
W tym roku muszę jeszcze jedno autko wymodelować i chyba będzie to właśnie Garbus na sterydach.

7
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« dnia: 13.07.2023 21:55:21 »
Pamiętam jak się śliniłem do screenów 'trójeczki' w jakimś niemieckim CD-Actionie, bo na moim kompie jedynka ledwo działał :(

Ja mam taki sentyment do NFS: Porsche, po którym przestałem być fanbojem Ferrari, a pokochałem germańskie pomioty. Aż się dziwię teraz, że nie wymodelowałem jeszcze 911.

8
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« dnia: 12.07.2023 21:30:29 »
Dzięki.
W trójeczkę? Tą z 1998 roku?

9
Prace ukończone (3D) / Ferrari F355 low-poly
« dnia: 08.07.2023 19:18:22 »
Witam blenderowe niedobitki,

Tym razem zrobiłem model 3D samochodu Ferrari F355. Jakieś 5,5 tys. trójkątów. Materiał NPR w Eevee.


Link do sketchfaba https://sketchfab.com/3d-models/ferrari-f355-9277d8052d674564a678b9a9b748e417

Pochwały możecie pisać w tym wątku :P Konstruktywna krytyka jest mile widziana i pomocna.

10
Poszło, nie wydaj na głupoty  ;)

11
Może taka platforma do jednorazowych napiwków? https://buycoffee.to/

12
Hej, spróbuj w ten sposób:

Zrób płaską literę H.
W trybie obiektowym zaznacz ją, wciśnij Ctrl+A, a potem wybierz Apply >  Scale.
Wejdź do trybu edycji i zaznacz wszystko.
Użyj narzędzia Inset (literka i na klawiaturze) i przesuwając myszką ustal grubość obramowania.
Teraz przesuń środkowe płaszczyzny do góry.
Pomogłem?

Do załącznika wrzucam przykładowy plik .blend

13
Work in progress (WIP) / Odp: Ambient Occlusion
« dnia: 18.04.2023 18:30:27 »
@Zuorion
Dzięki za wyjaśnienie. Coś czułem, że ma to coś wspólnego z voxelami, ale jest bardziej pokręcone.

Co do EN, to po polsku ledwo mówię, a po angielsku już w ogóle ciężko by było. Może pobawię się syntetyzatorami AI.

14
Work in progress (WIP) / Odp: Ambient Occlusion
« dnia: 18.04.2023 15:43:02 »
Skończyłem



Bezpośredni link https://www.youtube.com/watch?v=ZdwsKzp9B8c

Dzięki @Zuorion za pomoc. Dodałem info o voxelach i innych odmianach ssao (DFAO już nie zrozumiałem).

15
Work in progress (WIP) / Odp: [wip] Ambient Occlusion
« dnia: 23.03.2023 12:31:04 »
@Zuorion  Dzięki. Nie wiem, czy dam radę wcisnąć jeszcze te informacje, bo chciałbym się zmieścić w 3 minutach, a inne osoby marudziły mi na to, że źle wyjaśniłem wpływ długości promieni. Na pewno w jakiś sposób napomknę o różnych odmianach SSAO.

Strony: 1 2 3 ... 28

* Zaloguj




* Losowy obrazek