166
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Czerwiec-Sierpień 2018
« dnia: 19.09.2018 07:53:02 »
O, dzięki za głos na Croca Wygrać co prawda nie wygrał, ale i tak mnie cieszy, że komuś się podoba.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 166
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Czerwiec-Sierpień 2018« dnia: 19.09.2018 07:53:02 »
O, dzięki za głos na Croca Wygrać co prawda nie wygrał, ale i tak mnie cieszy, że komuś się podoba.
167
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 25.08.2018 14:56:16 »
Dzięki wielkie Tak, to bandaże. Chciałem, żeby wyglądało to bardziej kreskówkowo, dlatego ten wzorek jest taki duży. Zobaczę jeszcze jak to się będzie prezentowało w ruchu czy z większej odległości. W razie czego faktycznie może zmniejszy się to trochę.
168
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 19.08.2018 10:12:08 »
Kolejna aktualizacja. Włosy, rzęsy, brwi... i zmieiona hdr-ka, która mam nadzieję lepiej pasuje do tego cartoonowego stylu niż poprzednia.
169
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 16.08.2018 22:09:16 »
Retopo zrobione, teksturki i materiały wstępnie ustawione. Rzęsy oczywiście się później pojawią, a brwi to na razie tylko taka wstępna wersja. Jeśli jest w porządku, to biorę się za włosy. A jeśli nie... to za poprawki
171
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development« dnia: 19.07.2018 08:15:33 »
O w pupę. Włosowy principled to jest coś, co by mi się mega przydało.
172
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 13.07.2018 10:24:41 »
Dzięki. Mi szczerze mówiąc też bardziej się podoba ta nowa wersja.
173
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 12.07.2018 17:47:58 »
Ok, czas na mały update. Trochę się w projekcie w międzyczasie zmieniło i w dużym skrócie postanowiłem zabrać się za tę postać zupełnie od nowa. Aktualnie jestem na etapie nie dokończonego jeszcze sculptu.
Jak widać zupełnie inne proporcje tak twarzy, jak i całej reszty ciała. Stylistycznie też idę w inną stronę niż wcześniej i rezygnuję z tego "catoonowego realizmu". Podobno mi to nie pykło, więc teraz będę się kierował raczej w stronę zwykłego cartoona (cartoonu?). 174
Prace ukończone (3D) / Odp: Croc: Legend of the Gobbos« dnia: 21.06.2018 19:52:41 »
Heh, to w takim razie cieszę się, że mogłem być impulsem do dokończenia pracy. Powodzonka życzę
175
Prace ukończone (3D) / Odp: Croc: Legend of the Gobbos« dnia: 20.06.2018 21:23:38 »Łooo, uwolniłeś Crocena Chwała Ci! A dzięki, dzięki Po Crashu i Spyro fajnie by było też zobaczyć odświeżonego Croca. Zawsze mi się fajnie w niego grało. Super to wygląda. Takie plastyczne i sympatyczne. Cieszę się, że spodobało Będę musiał chyba więcej poeksperymentować z takim stylem, bo całkiem przyjemnie mi się przy tym też pracowało. Ale fajne - świecisz tylko HDRką? Dzięki Tak, całość jest oświetlona tylko przy użyciu HDR-ki. Próbowałem dodać też jakąś lampę robiącą za backlight, ale nie bardzo mi się to chciało kleić, więc ostatecznie zostałem przy samej HDR-ce. 176
Prace ukończone (3D) / Croc: Legend of the Gobbos« dnia: 19.06.2018 11:05:21 »Ot, taka pracka którą sobie ostatnio machnąłem. Nawet nie pomyślałem, żeby może założyć WIP-a. No, ale skoro render zrobiony, to pomyślałem, że może warto będzie wrzucić do ukończonych. Trochę więcej na Artstacji (sculpt, siatka, itd.): https://www.artstation.com/artwork/qgPZa 177
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 07.05.2018 20:09:08 »
Taka koncepcja. Androido-cyborgowa postać, to i żarówy w oczach.
178
Work in progress (WIP) / Animacja Nanami« dnia: 07.05.2018 14:07:44 »
Witam.
Projekt z założenia ma być krótką animacją z być może bardzo prostą historyjką. Na tyle prostą, by całość zawarła się w około 2 minutach - może więcej, może mniej. O tym będę pisał trochę więcej później, gdy faktycznie zacznę pracować stricte nad animacją. Na razie zajmuje się jeszcze postaciami, które będą najpewniej dwie. Stylistycznie ma to być coś, co bym określił jako "cartoonowy realizm". Pewnie jest na to jakieś lepsze określenie, ale akurat nic mi nie przychodzi do głowy. Znajomy porównał to do lalek i wydaje mi się, że to całkiem trafne określenie. W każdym razie kreskówkowe proporcje, ale w miarę realistyczne materiały. Aktualny postęp prac wygląda tak, że dla pierwszej postaci mam już prawie skończone tekstury. Poniżej kolejne etapy prac. Concept: Sculpt: Retopo: ...i testowy render samej twarzy, jeszcze bez włosów w Cyclesie: 179
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 bez Internala!« dnia: 21.04.2018 07:53:22 »
Niby z jednej strony trochę szkoda, ale z drugiej nie pamiętam, kiedy ostatnio go używałem. Poza tym Eevee to jest to, na co teraz czekam najbardziej i wydaje mi się, że dla tego renderera warto poświęcić Internala.
180
Modelowanie / Odp: Jaka powinna być domyślna poza postaci« dnia: 23.03.2018 10:11:27 »A może wraz ze wzrostem realizmu wyglądu postaci wzrósł realizm pozy - jak mama ubiera dziecko w sklepie to, żadne nie stoi z rękami poziomo tylko lekko rozchyla. Tak jest naturalniej. Zgadzam się, że taka poza wygląda dużo lepiej i bardziej naturalnie. Ale też nie wydaje mi się, żeby to był jakikolwiek argument - w końcu nie o "wyglądanie" w tym wszystkim chodzi. Chyba, że źle coś zrozumiałem. Może chodzi o to, że mając uniesione ręce, ma się też uniesione barki i naciągnięte mięśnie piersiowe (te do których sutki są przypięte)? No w sumie ma to nawet sens. Jest to już jakiś trop. A-Pose is half way between the extremes that the arms need to deform. Brzmi całkiem logicznie. Muszę poczytać trochę więcej na temat tej A-pozy. Nawet nie wiedziałem, że to się tak nazywa. Dzięki |
...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.
Wasz były administrator
WIP Courtney Gears - Mortus
Błąd wyświetlania - Piotr
Viewport - Mad Max
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
|