Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Mortus

Strony: 1 2
1
Work in progress (WIP) / Courtney Gears
« dnia: 25.06.2022 11:30:13 »
Póki jeszcze Blenderownia żyje. Jeśli to kogoś interesuje, to identyczne tematy WIP prowadzę na max3D.pl.
Czas na kolejny fanart w nieco zmienionym względem oryginału stylu. Tym razem Courtney Gears - postać z serii Ratchet & Clank. Na razie concept i wstępna wersja modelu z prostymi materiałami, bez żadnych detali ani tekstur.

Dla nie wtajemniczonych, tutaj oryginalna postać: https://ratchetandclank.fandom.com/wiki/Courtney_Gears





2
Work in progress (WIP) / Atomówki
« dnia: 25.07.2021 11:33:14 »
Cóż, poprzedni projekt jeszcze nie jest skończony, ale skoro i tak czekam aż mi się te animacje wyrenderuje, to postanowiłem w międzyczasie wziąć się za coś nowego. Tym razem Atomówki. Nie wiem czy może jeszcze nie będę chciał trochę zmienić proporcji, nie jestem pewny. Wczesny etap prac, więc żadnych tekstur, żadnych detali, najprostsze materiały.



3
Prace ukończone (3D) / Starfire
« dnia: 22.09.2020 11:44:45 »




4
Work in progress (WIP) / Starfire
« dnia: 15.04.2020 11:20:07 »
Kolejna postać. Chodziła mi po głowie już od dłuższego czasu, więc stwierdziłem, że po prostu ją w końcu zrobię. Starfire z Teen Titans.








5
Prace ukończone (3D) / Fretka Flynn
« dnia: 02.04.2020 19:54:16 »

6
Work in progress (WIP) / Fretka Flynn
« dnia: 04.03.2020 19:43:47 »
Ehh... powinienem robić coś zupełnie innego, bo przecież mam już zaczęty ważniejszy projekt. Ale co poradzić, ja się po prostu nie mogę oprzeć tym małym pomysłom które czasem się pojawiają w głowie. W każdym razie mały fanart z Fineasza i Ferba. Na razie tylko blockout, ale mam też prawie skończoną wersję lowpoly. Próbowałem zrobić na szybko prosty efekt konturu za pomocą fresnela, ale jak widać, nie za bardzo się to sprawdza w tym przypadku. Mam już inny pomysł na podejście do tego problemu. Mimo, że postać wydawała mi się na pierwszy rzut oka dość prosta, to nie wziąłem pod uwagę, że istnieje zasadniczo tylko w przestrzeni 2D. To z automatu oznacza, szczególnie w stylistyce tej kreskówki, że nie wszystkie kształty da się przetłumaczyć 1:1 na 3D. Oprócz tego brwi, rzęsy i usta będą wymagały trochę kombinowania na etapie rigu, bo w dość specyficzny sposób zachowują się one względem kamery. Ale do tego jeszcze dojdę.


7
Prace ukończone (3D) / Demon
« dnia: 30.11.2019 21:53:58 »
Kolejny projekt za mną. Raczej już nie będę nic przy nim robił, więc wrzucam do ukończonych.

ArtStation: https://www.artstation.com/artwork/DxJ8y9


8
Prace ukończone (3D) / Raven
« dnia: 30.10.2019 11:52:50 »
Znowu zapomniałem wrzucić pracę do ukończonych, więc naprawiam to przeoczenie.



9
Work in progress (WIP) / Demon
« dnia: 29.10.2019 14:00:26 »
Taki mały projekt, który miałem nadzieję skończyć na Halloween, ale wygląda na to, że zajmuje mi więcej czasu niż się spodziewałem, więc najpewniej nie skończę go na czas. W każdym razie jest to fanart bazujący na ostatnim bossie z gry MediEvil 2 - The Demon.

A tutaj link do oryginalnego conceptu z gry: https://gallowmere.fandom.com/wiki/The_Demon

Aktualny progress:


10
Offtopic / Darmowa baza głosów dla animatorów
« dnia: 25.09.2019 13:40:32 »
Nie wiem za bardzo jak to nazwać, ale kojarzy ktoś może strony gdzie można znaleźć jakieś darmowe, stockowe nagrania głosowe? Nie raz widuje się przykładowe, testowe animacje z zupełnie przypadkowymi scenkami w których postać coś tam mówi. Zawsze mnie zastanawiało skąd wziąć takie krótkie wypowiedzi do tego celu. Dosłownie, jakieś nie wiem kilkunasto-kilkudziesięcio sekundowe kwestie z jakąkolwiek treścią, byleby tylko mieć z czym pracować do testowej animacji. Ktoś coś?

11
Work in progress (WIP) / Raven
« dnia: 03.08.2019 15:48:23 »
Taki mały, fanartowy projekcik na boku. Raven z Teen Titans. Mam nadzieję skończyć ją w miarę szybko, dlatego nie będę raczej robił mimiki, może co najwyżej jakieś predefiniowane miny na shape keyach. Aktualny postęp prac:








12
Prace ukończone (3D) / Hamari
« dnia: 05.07.2019 20:16:26 »
Druga postać do mojej animacji zrobiona, więc wrzucam do ukończonych.




13
Prace ukończone (3D) / Nanami
« dnia: 06.04.2019 20:00:09 »
Dla formalności wrzucam do ukończonych.




14
No więc problem mam taki, że gdy używam Rigid Body Constraint do symulacji dyndającego obiektu, całość działa z pewnym opóźnieniem. W tym przypadku mam głowę z kolczykiem w uchu. Wyraźnie widać, że kolczyk nie nadąża za ruchem głowy i w niektórych klatkach w ogóle jest oderwany od całości. Ktoś, coś?

15
Montaż i postprodukcja / Emission Pass i szkło
« dnia: 21.10.2018 16:04:57 »
No więc jest taka sprawa, że chciałem dodać efekt glare tylko do elementów na scenie, których materiały emitują światło. No więc w zakładce Passes włączyłem Emission, wyrenderowałem i w postprocesach  próbuję dodać efekt glare do warstwy Emit. Ku mojemu zdziwieniu - zupełnie nic to nie dało. Spróbowałem więc podpiąć pod Viewera samą warstwę Emit i okazuje się, że jest całkowicie pusta.
Zrobiłem testową scenę i okazuje się, że jeśli materiał emitujący światło jest zasłonięty przezroczystym obiektem (np. szkłem), to na warstwie emission jest on niewidoczny. Ktoś ma pomysł jak to obejść?

Strony: 1 2

* Zaloguj




* Losowy obrazek