Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Mortus

Strony: 1 ... 9 10 11
151
Animacja i symulacje / Odświeżanie się driverów
« dnia: 26.01.2018 14:51:34 »
Pytanie jest dość proste, a męczę się z tym od wczoraj. Otóż chodzi o odświeżanie się driverów. Taki prosty przykład - przesuwam kość na lokalnej osi X i potrzebuję, żeby w zależności od tej pozycji kość obracała się na lokalnej osi Y. I wszystko pięknie działa, dopóki przesuwam tę kość ręcznie. Gdy chcę przywrócić ją do domyślnej pozycji (alt+G), kość owszem wskakuje na swoje miejsce, ale wysterowana rotacja się nie odświeża, dopóki nie wykonam kolejnej akcji. Po części sprawia to, że drivery stają się bezużyteczne...

152
Modelowanie / Odp: Problem z importem pliku *.svg
« dnia: 12.10.2017 18:49:37 »
Ok, dzięki wielkie. Dodam tylko, że wcześniej trzeba było te ścieżki scalić, bo opcja "Expand Appearance" wcześniej nie była aktywna. Tak czy siak, dzięki wielkie  ;)

153
Modelowanie / Problem z importem pliku *.svg
« dnia: 11.10.2017 14:31:40 »
Nie wiem za bardzo do którego działu wrzucić ten temat, więc w razie czego przepraszam jeśli umieściłem go nie we właściwym.
No to do rzeczy. Mam problem z importem pliku z Adobe Illustratora. Po zaimportowaniu do blendera pliku *.svg, ścieżki nie wypełniają się prawidłowo. Wygląda na to, że jeśli któreś linie na siebie nachodzą, to tak jakby wzajemnie się wykluczają. Da się coś z tym zrobić?

Strony: 1 ... 9 10 11

* Zaloguj




* Losowy obrazek

PZKPFW IV ausf. H

Wyświetleń: 922
Autor: aziu3
w: PZKPFW IV ausf H Pantera