Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - winhelp

Strony: 1
1
Dawno temu, jeszcze na starym silniku blenderowni poszukiwałem osób do pewnego projektu gry komputerowej. No ej, robimy grę!!!1 Nie pomożecie? No dobra, tak nie pisałem. No ale parę odpowiedziało i tak o to wspólnymi siłami prowadzimy to dalej.
I w końcu, po wielu latach - nawet nie przypuszczałem, że to tyle zajmie - udało się. Powoli wydajemy (Black Torch Games) grę Skullstone. Aktualnie jest przez tydzień do pobrania demo z okazji imprezy Steam Next Fest:
Skullstone - PC game - Steam

Zachęcam do ogrania, feedback (tutaj/priv) mile widziany. Polecam również obczaić inne gry, a jest w czym wybierać.

ps. wbrew komunikatowi na stronie Polski język jest w grze.

2
Przeglądając fanowskie wersje pokemonów natrafiłem na ciekawy projekt z tych typu "nigdy niekończący się developing." Spodobało mi się parę pomysłów, a że chciałem poćwiczyć sobie modelowanie - to w końcu skończyłem. Generalnie zrobione dla zabawy, byle szybko bez szlifowania w nieskończoność. Bardzo fajny relaks od rzeczy, które zazwyczaj robię. Niemal speed rendering :D Potem wrzucone do FotoSketchera - symulacja malowania dla tych co nie malują :) Blender Internal jakby co. Wiem, że w kadrze pusto, potworek prawie bez tekstur, kadr mógłby być lepszy itd.

3
Jak w temacie - animuję sobie wartość pozycji tekstury  - na renderze (internal) nic się nie zmienia - co ciekawe jak tę samą wartość zmieniam ręcznie to w podglądzie widzę jak byk, że się zmienia tekstura. O co może chodzić?

4
Uwagi, błędy, propozycje / Nowe na forum [Bug]
« dnia: 25.06.2017 22:40:18 »
Jak napiszę posta to widzę wątek, potem idę dalej i w nowych na forum mam pomarańczowy pasek "nieprzeczytania" tego wątku w którym pisałem i czytałem. Tak ma być?

5
Dało by radę ustawić bardziej kompaktowe "ostatnie wiadomości"?

div.list_posts {
    display: none;
}

div.quickbuttons_wrap {
    display: none;
}

Lepiej by było na poziomie php a nie CSS, bo w tedy ograniczy się ilość zapytań do bazy i ilość przesyłanych danych.

6
Uwagi, błędy, propozycje / Parę uwag. [Tłumaczenie]
« dnia: 23.06.2017 11:45:15 »
No to tego, pierwsza wiadomość.
Chciałbym oznajmić, że dostałem maila porejestracyjnego w języku bliżej polskiego ale trochę mu brakowało - może ustawić na sztywno bardziej polską wiadomość?

uwaga, test wklejania obrazu w wiadomość:
[failed]
załącznik ok

Druga uwaga - jak się pisze wiadomość i jeszcze nie wpisze tematu to po angolsku pisze
Cytuj
Type subject please .

To tak na pierwszy strzał :P

A w ogóle to cześć wszystkim  :D

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek