Praca Miesiąca - guests

Nanami
Praca Miesiąca Kwiecień - Lipiec 2019
Mortus

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1
1
Animacja i symulacje / Odp: Rigowanie
« dnia: 28.10.2019 22:53:52 »
A jesteś pewny, że nie ma tam 0,0002 np? Ja tak kiedyś miałem, myślałem, że jest czysto, a jak sprawdziłem na konkretnym wierzchołku to pokazywało minimalną wartość. Może tę część buta coś jeszcze steruje. Nie znam tego rigu. Jak już robię (a rzadko robię) to własnym rigiem, a i tak bywają cyrki :)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: goten22

2
Wywaliłem wszystkie hooki i zrobiłem po swojemu - w twoim przykładzie jeden wierzchołek jest pod wpływem kilku hooków i się kopie - u mnie było tak samo - dopiero kiedy wywaliłem wpływ drugiego zaczęło to działać.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KrzysztofJ

3
No to sam sobie odpowiedziałeś. Pierwsza moja myśl było - wywalić te kości. Ja to zrobiłem tak jak piszesz na samych hookach - patrz załącznik.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KrzysztofJ

4
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 01.06.2018 19:01:15 »
Hm monitory ze stabilizacją... monitora :) Trochę reakcja chyba jest niewspółmierna do okoliczności - tam wszystko powinno spadać z tych biurek, same biurka powinny odjechać od ściany... dobra ale skupmy się na poważniejszym problemie - cięcia - jest tego mnóstwo a każda scena pokazuje jednocześnie coś nowego i starego - pierwsze 4 ujęcia to jest atak na wieżowiec. Ja bym to zrobił tak, że podjechałbym kamerą do okna i pokazał jak leci następna rakieta - bo teraz nie ma nic co łączy scenę biura ze sceną inwazji na miasto (a raczej samego ostrzału zza kadru). Potem zawalenie się budynku - dodałbym dymek po rakietach, bo to razi, że to osobna scena - ew. skok w czasie ale niczym nie uzasadnione IMO. Do sceny gdzie żółci opuszczają miasto dodałbym też czerwoną flagę tam gdzieś z tyłu nad tymi gruzami. Scena wjazdu w od**t... do kopalni bardzo filmowa ale nic nie wnosi - na podstawie samego tego fragmentu nie wiem co tam się dzieje - ja bym może najpierw pokazał jak pod namiotem dowódca pokazuje plan odwetu na miasto. Koniecznie trzeba doświetlić gościa spawającego koparkę - sam moment opadania klapy - super - robiłeś fizyką czy jak? Ktoś mógłby się tam krzątać albo większy zoom, bo pół planu puste. Kurcze, tyle roboty przy takim prostym filmie a ja chciałem sam robić jeszcze większy... może jednak się kiedyś skuszę (jak doba będzie miała 50h) :)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

5
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 22.03.2018 22:51:11 »
Jest sobie jakieś miasto. W mieście zawala się budynek - ale nie wiem czemu się zawalił (bo nadjeżdżają czołgi?). Śmigłowiec przybija pionę czołgowi, ewentualnie policyjny pościg. Potem dostrzegam, że to dwa czołgi były. Czołgi ścigają się po mieście z innymi czołgami, jeden pluje kulkami w budynki i je niszczy.
Pod ścianą zostają rozstrzelane manekiny (bezruch) zielonych ludzików. Flaga na maszt - aha, zdobyli miasto. Manekiny pomarańczowych ludzików przyglądają się jak marsz pokoju zielonych ludzików przebiega przez miasto (jeżeli jest to scena wygnania to nie kapuje czemu tamtych pierwszych rozstrzelali a ci se idą jak gdyby nigdy nic i jeszcze radośnie podskakują). W dodatku opóźniona symulacja dymu wygląda jak konfetti wypuszczane kiedy peleton kończy wyścig (i tak to mi za pierwszym razem wyglądało).
I teraz następuje masakryczny zwrot akcji - robi się noc, wszystko stoi w miejscu tylko kamera się rusza. Potem nagle znowu zmieniamy miejsce akcji - jakieś laboratorium, garaż. Naprawiają koparkę. Koparka jest cała żółta, tak jak była nie zauważyłem zmian. Koparka wyjeżdża na swój wyścig - teraz widzę, że ma jakieś płyty. Wymiana ognia z pomarańczowym ludzikiem, ludzik ginie. Potem barykada, pomarańczowi do piachu. Potem walka przed hangarem,  sprytny fortel przy pomocy kondona, koparka wrzuca drugi bieg i sunie dalej. W następnej scenie jedzie jednak na półsprzęgle za miasto gdzie następuje scena finałowa, która jest obserwowana przez zielonych jurorów, którzy mają tylko jeden przycisk do głosowania. Robią z niego użytek.  Zaczyna migać lampka przy tyczkach bambusa ( :P ). Następuje ostateczne rozstrzygnięcie bitwy, zielony peleton wraca do miasta jeszcze radośniejszy.

Generalnie im dalej tym lepiej.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

6
Dodaj sznurek do symulacji, proste. (skalowany torus)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: mobster

7
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo
« dnia: 23.01.2018 22:21:59 »
Ja miałem tak - najpierw patrzę na kulkę, potem coś mi miga z prawej i nim wróciłem na kulkę to przegapiłem to co było na środku - samo logo jest średnie (crystal) i średnio widoczne i na dole. Jestem 3x na nie :P
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

8
Newsy na głównej / Odp: 44 darmowe HDR-ki z hdrvault.com
« dnia: 06.11.2017 10:41:24 »
No właśnie miałem déjà vu ja kto czytam. Ale w końcu trzeba będzie coś stamtąd pobrać :)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: PawelB

9
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 11.10.2017 20:29:23 »
Wiedzieliście, że wszystkie modyfikatory obiektu można zastosować wybierając Convert from Curve/Mesh?
https://blender.stackexchange.com/questions/3488/is-it-possible-to-apply-modifiers-to-multiple-objects-at-once
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KafeleK

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek