1
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 04.07.2024 10:42:43 »Cytuj
...i to tyleCzasami tyle wystarczy i od razu lepiej się to ogląda.
![Uśmiech :)](http://www.blender.pl/Smileys/bpl/smiley.gif)
W 47. chyba włosy trochę szaleją.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 1
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 04.07.2024 10:42:43 »Cytuj ...i to tyleCzasami tyle wystarczy i od razu lepiej się to ogląda. ![]() W 47. chyba włosy trochę szaleją. 2
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 16.06.2024 14:24:27 »Cytuj Na razie po prostu zostało jak byłoNo to trochę bez sensu poddawać to ocenie. Pomysłów nie mam na razie, bo się nad tym nie zastanawiałem. Początek wydaje mi się ok. Może dokończ resztę animacji i modeli i się pomyśli nad montażem, bo to o to głównie tu chodzi. 3
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 12.06.2024 12:37:10 »
O! Cześć. Przedwczoraj sprawdzałem czy się tu coś nie wydarzyło.
![]() ![]() 4
Offtopic / Odp: sprzedaż dzieł online w Polsce« dnia: 30.05.2024 18:35:11 »
Dobre pytanie - najlepiej spytaj w banku jak to robią, bo powinno być tak, że jak masz konto w dolarach i płacą ci w dolarach to nie przewalutowują tego.
5
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 03.05.2024 19:45:11 »
No wczoraj akurat tu zaglądałem. Ja też bym chciał wolny czas dokupić (choć akurat mam niemało zasobów).
![]() ![]() Ciś dalej. 6
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 29.01.2024 19:17:36 »
Mam uwagi ale konkretne:
1. Moment jak wstają, sam początek filmu - cały ciężar tego ruchu opiera się na lewej nodze - w momencie wstawania podnoszą jednocześnie cały ciężar ciała pozbawiając go początkowych punktów podparcia - rąk i prawej nogi (która szura na swoją ostateczną pozycję w przebiegu tej animacji więc nie może za bardzo podpierać ciała). Ale jak rozumiem są wyćwiczone i nie wstają jak ja w stylu połamanego dziadka. ![]() 2. Tak, ten obrót w uj. 5 jest bardzo... mało dynamiczny. 3. Te głośniki to do muzyki drgają? Mam wrażenie, że nie. ![]() 4. Zauważyłem, że niektóre ujęcia mają statyczną kamerę - to te gorsze ujęcia, być może właśnie przez to, że ta kamera stoi. Może to też pomoże wykadrować uj. 10, bo to właśnie jedno z takich ujęć. 5. Schodzenie z podestu - zastanawiam się jak to wygląda z boku - w sensie bez kadrowania i ruchu kamery - mam wrażenie, że ona tam pokonuje nadludzki dystans z nierealnymi ruchami ciała. Jeżeli robi tam zeskok, bo podest jest bardzo wysoki, to tego w cale nie czuć. ![]() 7
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 01.01.2024 11:28:50 »
Dopóki "manekiny" nie tańczą niektóre ujęcia są komiczne.
![]() ps. Szczęśliwego nowego roku. ![]() 8
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 04.12.2023 12:43:03 »
Jakbym się miał przypieprzać to chyba na siłę. Jest ok.
9
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 25.11.2023 19:34:04 »
Reszta ujęć spoko przy tym montażu jest git IMO.
10
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 22.11.2023 23:12:16 »
Ten początek no też mi się nie podoba. Czy ona... sprężynuje jej głowa? (Frame_6)
![]() ps. Należy pamiętać o tym by - nie siedzieć za długo nad jedną sceną, perfekcji nigdy się nie osiągnie i spać też trzeba. XD 11
Prace ukończone (3D) / Odp: Budynek 3D« dnia: 24.10.2023 19:06:55 »
Fajne choć trochę czarno w tych lisciach. Skąd brałeś materiały dla domu? Były w pakiecie? Pytam z ciekawości. No i czy komp przetrwał?
![]() 12
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 17.10.2023 16:14:26 »
Do tego co Piotr dodałbym sam początek, bo zaczyna jakby się odmroziła. Zapewne będzie tam jakaś gra światłami itd więc scena będzie bardziej dynamiczna ale teraz jest za... "maślana"?
Już wiem co mi tam nie pasuje. Kiedy ona schodzi z podestu? Spodziewałbym się jakiegoś szarpniecia, pracy włosów w momencie zejścia ze stopnia. A ona jakby spływa. 13
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 15.10.2023 22:58:03 »
Kurcze. Na animacji się nie znam, ale wydaje mi się, że jest za bardzo "smooth". Ale ogólnie mi się podoba. Zauważyłem jedynie, że jak platforma kończy się podnosić to on robi to chyba wcześniej (chyba, że jest tam jakaś szyba) - no i lewituje nad podłogą (chyba, że to efekt braku AO/cienia i tylko się tak wydaje / szyba). Jak kręci tyłkiem to chyba coś nie tak się tam dzieje.
Fajna praca kamery i ujęcia. 14
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 15.09.2023 11:45:59 »
Jak najbardziej załatwiają sprawę.
15
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 06.09.2023 23:56:46 »
Może lekki lattice deform, żeby nie była 100% kopią?
|
...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.
Wasz były administrator
Viewport - Mad Max
WIP Courtney Gears - Mortus
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
|