Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 2 3 ... 19
1
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 15.01.2023 16:44:36 »
Mimika 12/10 jak na mój gust. 8)

2
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 15.01.2023 13:10:32 »
Dalej walczysz widzę. Te paski to detal. Mało istotny ale chyba lepiej jak są.

3
Inne programy / Odp: wybór CPU
« dnia: 30.11.2022 19:46:16 »
Jak coś pracuje to grzać się musi - kwestia doboru chłodzenia. Kryptokoparki - te dobre, też są tak robione, że obniża się parametry pracy w myśl zasady wolniej jedziesz dalej zajedziesz - miej awarii, mniej zużycia prądu. Ja mało renderuję a do procka miałem stockowe chłodzenie - za każdym razem jak wkręcał się na obroty było słychać wiatrak. Teraz szumi jednostajnie cały czas jak mu dołożyłem żelastwa zwanego radiatorem. Jedynie jak cisnę po 100% użycia CPU coś tam więcej słychać. Temperatury koło 60-65°C ale mój to nie jest demon szybkości. Każdy procek ma swoje temperatury, to tam nawet jest w parametrach podawane TDP czy coś. Ta moc gdzieś musi wyjść - właśnie jako energia cieplna.
Na powietrze to dobra przewiewna buda, duży radiator (u mnie styka z obudową ale to mój błąd ;) ) i lekki undervolting. Jak po godzince będzie trzymał temperaturę zalecaną przez producenta to wszystko jedno czy to 60 czy 80° bo tak był projektowany. Po prostu jedne procki grzeją bardziej.
Nie pomogę w wyborze, bo nie jestem sprzętowcem. Jakbym coś składał teraz wziąłbym procek najlepszy benchmarkach w zakresie budżetu i dobrą płytę.

4
Prace ukończone (inne) / Odp: Mój serial animowany 2D
« dnia: 11.11.2022 21:33:37 »
Netflix stoi otworem. Generalnie jest co szlifować - dialogi często niewyraźne. Fabuła lepsza jak w Trudnych sprawach. Fajnie, że masz fun przy tworzeniu.

5
Animacja i symulacje / Odp: Quick Liquid
« dnia: 03.11.2022 22:21:38 »
A wczytujesz ten sam plik? Może się tak dużo pozmieniało, że trzeba to inaczej ustawiać?

6
Rozumię, że ma być takie wklęsło wypukłe na brzegach zgodnie z tą teksturą. Włączyłeś w materiale w ustawieniach odpowiednie opcje? Patrz załącznik.

7
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 26.09.2022 15:36:53 »
Po przejściu na czerwień postać wydoroślała nieco. Fajne materiały, nie ma się co doczepić. Szmina ogień. ;)

8
Potrzebujesz jakiegoś color ID mask np jak tutaj:

https://blenderartists.org/t/color-id-selector-mask-node-for-cycles-materials-solved/1148420/2

Potem wynik podmieniasz na co chcesz tekstura/materiał.

9
Prace ukończone (inne) / Odp: Jak działa kombajn
« dnia: 25.07.2022 21:43:24 »
10/10 nie mam pytań :)

10
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 08.07.2022 22:41:11 »
Dla mnie neutralne. Ja to widzę tylko jak się przypatrzę i w zasadzie tylko na pierwszym szkicu - bo się aż prosi o ekstrude do pyszczka. ;) Mi się wydaje, że najwięcej ma w tym udziału niezarysowana linia nosa. Jest sam koniec i resztę nasz mózg se dopowiada. No, przynajmniej mój.

11
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 08.07.2022 10:11:29 »
Co do psa to przemknęła mi taka myśl na zasadzie "coś mi to przypominało ale nie wiedziałem co" do póki nie napisaliście. Co do animacji do IMO trzeba iść na skróty do póki nie robimy laboratoryjnej symulacji.

12
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 05.07.2022 12:05:03 »
Ciekawi mnie jak ten "kask" będzie się animował. Rowki na twarzy chyba pasują do reszty koncepcji, bo palce przecież ma z osobnych kawałków itd. Tylko ciekawe znowu jak się to będzie sprawowało z mimiką twarzy. Bo chyba chciałeś dać jej normalną twarz, a nie sztywną.

13
Work in progress (WIP) / Odp: Kombajn
« dnia: 04.07.2022 21:23:52 »
Mogłeś z nazwy wymienić te mechanizmy, które pominąłeś - może ktoś by chciał doszukać. Chociaż czy ja wiem... Ogólnie spoko styl chociaż bardziej wygląda mi to na produkcję makaronu.  :P Ja bym te S na końcu zamienił na podrzucanie, chaotyczne góra/dół sztywniejszych kawałków.

14
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 26.06.2022 08:25:54 »
Ty je zawsze od podstaw modelujesz? Fajne.

15
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość
« dnia: 29.05.2022 22:39:42 »
Discord u góry w nagłówku, facebook jakiś Blender Polska czy coś ale jakoś się tam nie udzielam za bardzo.

Strony: 1 2 3 ... 19

* Zaloguj




* Losowy obrazek