Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 2 3 ... 21
1
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 29.01.2024 19:17:36 »
Mam uwagi ale konkretne:
1. Moment jak wstają, sam początek filmu - cały ciężar tego ruchu opiera się na lewej nodze - w momencie wstawania podnoszą jednocześnie cały ciężar ciała pozbawiając go początkowych punktów podparcia - rąk i prawej nogi (która szura na swoją ostateczną pozycję w przebiegu tej animacji więc nie może za bardzo podpierać ciała). Ale jak rozumiem są wyćwiczone i nie wstają jak ja w stylu połamanego dziadka. ;) Ja bym zaczął od ruchu bioder do góry
2. Tak, ten obrót w uj. 5 jest bardzo... mało dynamiczny.
3. Te głośniki to do muzyki drgają? Mam wrażenie, że nie.  ::)
4. Zauważyłem, że niektóre ujęcia mają statyczną kamerę - to te gorsze ujęcia, być może właśnie przez to, że ta kamera stoi. Może to też pomoże wykadrować uj. 10, bo to właśnie jedno z takich ujęć.
5. Schodzenie z podestu - zastanawiam się jak to wygląda z boku - w sensie bez kadrowania i ruchu kamery - mam wrażenie, że ona tam pokonuje nadludzki dystans z nierealnymi ruchami ciała. Jeżeli robi tam zeskok, bo podest jest bardzo wysoki, to tego w cale nie czuć. ???

2
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 01.01.2024 11:28:50 »
Dopóki "manekiny" nie tańczą niektóre ujęcia są komiczne. 8)  Ja bym szedł z tym dalej.  Szczerze się już gubię w tym co jest zrobione i jak. Ogólnie odbiór OK.

ps. Szczęśliwego nowego roku. :)

3
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 04.12.2023 12:43:03 »
Jakbym się miał przypieprzać to chyba na siłę. Jest ok.

4
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 25.11.2023 19:34:04 »
Reszta ujęć spoko przy tym montażu jest git IMO.

5
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 22.11.2023 23:12:16 »
Ten początek no też mi się nie podoba. Czy ona... sprężynuje jej głowa? (Frame_6)  ??? Nie wiem, co dokładnie ale chyba to wszystko: te sprężynowanie, schodzenie po fejkowych stopniach i mdłe ruchy daje ogólne wrażenie "coś tu nie gra". Reszta powiedziałbym OK.
ps. Należy pamiętać o tym by - nie siedzieć za długo nad jedną sceną, perfekcji nigdy się nie osiągnie i spać też trzeba. XD

6
Prace ukończone (3D) / Odp: Budynek 3D
« dnia: 24.10.2023 19:06:55 »
Fajne choć trochę czarno w tych lisciach. Skąd brałeś materiały dla domu? Były w pakiecie? Pytam z ciekawości. No i czy komp przetrwał?  ;)

7
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 17.10.2023 16:14:26 »
Do tego co Piotr dodałbym sam początek, bo zaczyna jakby się odmroziła. Zapewne będzie tam jakaś gra światłami itd więc scena będzie bardziej dynamiczna ale teraz jest za... "maślana"?
Już wiem co mi tam nie pasuje. Kiedy ona schodzi z podestu? Spodziewałbym się jakiegoś szarpniecia, pracy włosów w momencie zejścia ze stopnia. A ona jakby spływa.

8
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 15.10.2023 22:58:03 »
Kurcze. Na animacji się nie znam, ale wydaje mi się, że jest za bardzo "smooth". Ale ogólnie mi się podoba. Zauważyłem jedynie, że jak platforma kończy się podnosić to on robi to chyba wcześniej (chyba, że jest tam jakaś szyba) - no i lewituje nad podłogą (chyba, że to efekt braku AO/cienia i tylko się tak wydaje / szyba). Jak kręci tyłkiem to chyba coś nie tak się tam dzieje.
Fajna praca kamery i ujęcia.

9
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 15.09.2023 11:45:59 »
Jak najbardziej załatwiają sprawę.

10
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 06.09.2023 23:56:46 »
Może lekki lattice deform, żeby nie była 100% kopią?

11
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 15.08.2023 16:43:22 »
Lepiej. Dobry kierunek.

12
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 30.07.2023 16:11:49 »
W zasadzie jak sobie na przemian porównam nowy i stary render - to zdecydowanie to nieszczęsne niebo "zakrzycza" całość, tam się za dużo dzieje. Ten materiał podłogi - taki biały - chyba za jasny. Te elementy z glowem co dodałaś u dołu na tych okrągło-walcowych lewitujących klatkach (czy co to jest) mogły by się składać z mniejszych sekcji tak jak te elementy na głośnikach. (Ogólnie mam uraz do blooma ale to moja osobista przypadłość.)
Co do koloru tych paneli - zmniejszył bym saturację i może zrobił szkło na ścianach też w ten kolor - tak jak w oryginale - wytycza to granice sceny i ją domyka. Może w tym też tkwi niejasność co do problemu tej sceny - brak jasnookreślonego celu dla oka.
edit/
Aha, te żółte snopy światła chyba za mocne jak na tę przejrzystość powietrza.
edit2/
Pomysł: jakbyś zrobił centralny snop światła z góry na dół na środek a resztę przyciemnił?

13
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 28.07.2023 00:24:30 »
Te panele mają zbyt intensywny dla mnie kolor (burgund?). Nie wiem co dokładnie mi nie pasuje w tej scenie - może, że wszystkie monitory są włączone i pokazują "prawie" to samo. Albo te tymczasowe kukiełki to robią. Głównie chodzi mi o ostatni render. Nie twierdzę, że coś jest źle, po prostu moje odczucia.
Powodzenia przy animacji.

14
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 27.07.2023 10:24:08 »
Moim zdaniem zbyt intensywny kolor ma ta podłoga (i w ogóle jakieś mam wrażenie, że to wszystko za bardzo "krzyczy" do mnie). Co do reszty się zgadzam z wizją choć to rozmyte niebo akurat nie wiem czy jest wadą, bo widz się skupia na ostrzejszych, ważniejszych elementach.

15
Zaaplikuj skalę (bo zrozumiałem, że rozwijasz UV na plejnie). A najlepiej podeślij plik, bo tak to wróżenie.
Ja w ogóle bym to zrobił tak, że wstawił bym czarno białą maskę koła w kompozytorze.

Strony: 1 2 3 ... 21

* Zaloguj




* Losowy obrazek