Autor Wątek: modelowanie samolotu na podstawie wręg  (Przeczytany 16585 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline CEZ-72

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
modelowanie samolotu na podstawie wręg
« dnia: 01.04.2023 14:19:52 »
witam.
Kolejne pytanie
Czy jest jakaś funkcja lub modyfikator która połączy automatycznie wręgi? (patrz załącznik).
Można jak wiem łączyć poszczególne edge przez fill...ale to się mija z celem na dłuższą metę..
Chodzi o połączenie jedną komendą dwóch okręgów i utworzenie face`s..
Po co mi to?
Bo tak w Cinemie budowałem samoloty i okręty.....wczytywałem przekrój edycja poszczególnych wręg ustawienie ich w rzucie z boku weld i wychodził bardzo ładny i równy kadłub...
 

Offline winhelp

Odp: modelowanie samolotu na podstawie wręg
« Odpowiedź #1 dnia: 01.04.2023 22:30:36 »
Można: Loop Tools -> Loft. Ja musiałem aktywować addon, bo domyślnie nie był.
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: CEZ-72

Offline CEZ-72

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: modelowanie samolotu na podstawie wręg
« Odpowiedź #2 dnia: 02.04.2023 01:35:27 »
działa ! dzięki !!
 

 

Tutoriał dla nowicjuszy blenderowania modelowanie i animacja wirusa Blender 2.9x

Zaczęty przez EasyBlendrDział Tutoriale

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 21724
Ostatnia wiadomość 22.10.2021 16:32:15
wysłana przez OLKa
[Płatny staż - Rzeszów] modelowanie\animacja

Zaczęty przez KubaHaDział Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE)

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 10582
Ostatnia wiadomość 07.09.2017 16:36:35
wysłana przez KubaHa
Modelowanie cerkwi - porada

Zaczęty przez arcikDział Modelowanie

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 18850
Ostatnia wiadomość 21.03.2018 12:11:17
wysłana przez arcik
modelowanie maki samochodu

Zaczęty przez JerryDział Modelowanie

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 10641
Ostatnia wiadomość 11.01.2018 14:02:05
wysłana przez Jerry
Modelowanie wielkiego terenu.

Zaczęty przez DominikkDział Modelowanie

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10432
Ostatnia wiadomość 15.07.2018 17:13:57
wysłana przez goten22

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek