Blenderownia

Blender praktycznie => Modelowanie => Wątek zaczęty przez: CEZ-72 w 01.04.2023 14:19:52

Tytuł: modelowanie samolotu na podstawie wręg
Wiadomość wysłana przez: CEZ-72 w 01.04.2023 14:19:52
witam.
Kolejne pytanie
Czy jest jakaś funkcja lub modyfikator która połączy automatycznie wręgi? (patrz załącznik).
Można jak wiem łączyć poszczególne edge przez fill...ale to się mija z celem na dłuższą metę..
Chodzi o połączenie jedną komendą dwóch okręgów i utworzenie face`s..
Po co mi to?
Bo tak w Cinemie budowałem samoloty i okręty.....wczytywałem przekrój edycja poszczególnych wręg ustawienie ich w rzucie z boku weld i wychodził bardzo ładny i równy kadłub...
Tytuł: Odp: modelowanie samolotu na podstawie wręg
Wiadomość wysłana przez: winhelp w 01.04.2023 22:30:36
Można: Loop Tools -> Loft. Ja musiałem aktywować addon, bo domyślnie nie był.
Tytuł: Odp: modelowanie samolotu na podstawie wręg
Wiadomość wysłana przez: CEZ-72 w 02.04.2023 01:35:27
działa ! dzięki !!