Autor Wątek: Płynne sterowanie dżojstikiem w blender game.  (Przeczytany 419 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bar Horab

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Płynne sterowanie dżojstikiem w blender game.
« dnia: 31.01.2019 17:19:43 »
Czy jest możliwość (i jak) ustawienia dżojstika w trybie gry żeby działał w sposób płynny, to znaczy żeby ruchy obiektu w osiach miały zróżnicowaną prędkość zależną od wychylenia dżoja? Standardowy sensor joystick niestety działa tak jak klawiatura, czyli ruchy są o stałej prędkości.
edycja: Co nikt nic nie wie na ten temat - czy to tajemnica?
« Ostatnia zmiana: 08.02.2019 16:06:48 wysłana przez Bar Horab »
 

 

ZBrush Core to Blender (czy można użyć VRML to zrobienia textury)

Zaczęty przez CodajDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 745
Ostatnia wiadomość 09.04.2019 13:29:19
wysłana przez alex
Dział dotyczący przyszłości blender

Zaczęty przez alexDział Uwagi, błędy, propozycje

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1186
Ostatnia wiadomość 09.08.2017 23:06:10
wysłana przez goten22
Spring - animacja od Blender Foundation

Zaczęty przez PiotrDział Tender Blender

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 157
Ostatnia wiadomość 04.04.2019 19:12:46
wysłana przez alex
Animator blender-praca

Zaczęty przez altarianDział Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE)

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 289
Ostatnia wiadomość 20.11.2018 09:00:48
wysłana przez altarian
Blender sam się zamyka

Zaczęty przez olyjankaDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 1769
Ostatnia wiadomość 21.10.2017 16:25:18
wysłana przez winhelp

* Zaloguj




* Losowy obrazek