Autor Wątek: Płynne sterowanie dżojstikiem w blender game.  (Przeczytany 541 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bar Horab

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Płynne sterowanie dżojstikiem w blender game.
« dnia: 31.01.2019 17:19:43 »
Czy jest możliwość (i jak) ustawienia dżojstika w trybie gry żeby działał w sposób płynny, to znaczy żeby ruchy obiektu w osiach miały zróżnicowaną prędkość zależną od wychylenia dżoja? Standardowy sensor joystick niestety działa tak jak klawiatura, czyli ruchy są o stałej prędkości.
edycja: Co nikt nic nie wie na ten temat - czy to tajemnica?
« Ostatnia zmiana: 08.02.2019 16:06:48 wysłana przez Bar Horab »
 

 

ZBrush Core to Blender (czy można użyć VRML to zrobienia textury)

Zaczęty przez CodajDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1070
Ostatnia wiadomość 09.04.2019 13:29:19
wysłana przez alex
Symulacja ognia/dymu. Jego brak w renderze. Blender 2.79/2.8.

Zaczęty przez EldDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 152
Ostatnia wiadomość 07.08.2019 09:28:41
wysłana przez Kubik
Blender do renderów aranżacji pokoików dziecięcych

Zaczęty przez maniutek08Dział Offtopic

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 181
Ostatnia wiadomość 11.08.2019 17:46:44
wysłana przez hepa
Dział dotyczący przyszłości blender

Zaczęty przez alexDział Uwagi, błędy, propozycje

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1348
Ostatnia wiadomość 09.08.2017 23:06:10
wysłana przez goten22
Spring - animacja od Blender Foundation

Zaczęty przez PiotrDział Tender Blender

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 303
Ostatnia wiadomość 04.04.2019 19:12:46
wysłana przez alex

* Zaloguj




* Losowy obrazek