Autor Wątek: Płynne sterowanie dżojstikiem w blender game.  (Przeczytany 19090 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bar Horab

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Płynne sterowanie dżojstikiem w blender game.
« dnia: 31.01.2019 17:19:43 »
Czy jest możliwość (i jak) ustawienia dżojstika w trybie gry żeby działał w sposób płynny, to znaczy żeby ruchy obiektu w osiach miały zróżnicowaną prędkość zależną od wychylenia dżoja? Standardowy sensor joystick niestety działa tak jak klawiatura, czyli ruchy są o stałej prędkości.
edycja: Co nikt nic nie wie na ten temat - czy to tajemnica?
« Ostatnia zmiana: 08.02.2019 16:06:48 wysłana przez Bar Horab »
 

 

Blender Generalist Poszukiwany!/ Postprodukcja Warszawa Badi Badi

Zaczęty przez BadiBadiDział Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE)

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 18712
Ostatnia wiadomość 18.07.2022 16:19:11
wysłana przez BadiBadi
ZBrush Core to Blender (czy można użyć VRML to zrobienia textury)

Zaczęty przez CodajDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 19890
Ostatnia wiadomość 09.04.2019 13:29:19
wysłana przez alex
Symulacja ognia/dymu. Jego brak w renderze. Blender 2.79/2.8.

Zaczęty przez EldDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 21447
Ostatnia wiadomość 07.08.2019 09:28:41
wysłana przez Kubik
Tutoriał dla nowicjuszy blenderowania modelowanie i animacja wirusa Blender 2.9x

Zaczęty przez EasyBlendrDział Tutoriale

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 19623
Ostatnia wiadomość 22.10.2021 16:32:15
wysłana przez OLKa
Blender do renderów aranżacji pokoików dziecięcych

Zaczęty przez maniutek08Dział Offtopic

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 12514
Ostatnia wiadomość 11.08.2019 17:46:44
wysłana przez hepa

* Zaloguj




* Losowy obrazek