Autor Wątek: ZBrush Core to Blender (czy można użyć VRML to zrobienia textury)  (Przeczytany 1103 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Codaj

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Witam serdecznie
Chciałbym zapytać, czy ktoś wie jak wypalić mapę z pliku VRML?
Zacząłem od nowa w Blenderze, wcześniej pracowałem w May ale o wiele lepiej pracuje mi się na Blenderze i chciałbym opracować sobie workflow. Nie wiem tylko, czy jest to możliwe.
Chcę pracować w ten sposób:
* Modelowanie obiektu w ZBrush Core
* polypaint i export całości w pliku VRML
* import do blendera
* bake texture z VRML do UV

Czy ktoś robił w Blenderze coś takiego i czy może mi troszkę pomóc na ostatnim etapie ?
Serdecznie pozdrawiam i dzięki za wszelkie odpowiedzi na temat.
 


 

Symulacja ognia/dymu. Jego brak w renderze. Blender 2.79/2.8.

Zaczęty przez EldDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 289
Ostatnia wiadomość 07.08.2019 09:28:41
wysłana przez Kubik
Płynne sterowanie dżojstikiem w blender game.

Zaczęty przez Bar HorabDział Tender Blender

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 568
Ostatnia wiadomość 31.01.2019 17:19:43
wysłana przez Bar Horab
Blender do renderów aranżacji pokoików dziecięcych

Zaczęty przez maniutek08Dział Offtopic

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 320
Ostatnia wiadomość 11.08.2019 17:46:44
wysłana przez hepa
Dział dotyczący przyszłości blender

Zaczęty przez alexDział Uwagi, błędy, propozycje

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1390
Ostatnia wiadomość 09.08.2017 23:06:10
wysłana przez goten22
Spring - animacja od Blender Foundation

Zaczęty przez PiotrDział Tender Blender

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 330
Ostatnia wiadomość 04.04.2019 19:12:46
wysłana przez alex

* Zaloguj




* Losowy obrazek