Autor Wątek: ZBrush Core to Blender (czy można użyć VRML to zrobienia textury)  (Przeczytany 554 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Codaj

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Witam serdecznie
Chciałbym zapytać, czy ktoś wie jak wypalić mapę z pliku VRML?
Zacząłem od nowa w Blenderze, wcześniej pracowałem w May ale o wiele lepiej pracuje mi się na Blenderze i chciałbym opracować sobie workflow. Nie wiem tylko, czy jest to możliwe.
Chcę pracować w ten sposób:
* Modelowanie obiektu w ZBrush Core
* polypaint i export całości w pliku VRML
* import do blendera
* bake texture z VRML do UV

Czy ktoś robił w Blenderze coś takiego i czy może mi troszkę pomóc na ostatnim etapie ?
Serdecznie pozdrawiam i dzięki za wszelkie odpowiedzi na temat.
 

 

Płynne sterowanie dżojstikiem w blender game.

Zaczęty przez Bar HorabDział Tender Blender

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 150
Ostatnia wiadomość 31.01.2019 17:19:43
wysłana przez Bar Horab
Dział dotyczący przyszłości blender

Zaczęty przez alexDział Uwagi, błędy, propozycje

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1073
Ostatnia wiadomość 09.08.2017 23:06:10
wysłana przez goten22
Animator blender-praca

Zaczęty przez altarianDział Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE)

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 231
Ostatnia wiadomość 20.11.2018 09:00:48
wysłana przez altarian
Blender sam się zamyka

Zaczęty przez olyjankaDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 1621
Ostatnia wiadomość 21.10.2017 16:25:18
wysłana przez winhelp
Blender 2.8 bez Internala!

Zaczęty przez PiotrDział Tender Blender

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1144
Ostatnia wiadomość 24.04.2018 17:39:51
wysłana przez Piotr

* Zaloguj




* Losowy obrazek