Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zuorion

Strony: 1 2
1
Work in progress (WIP) / Odp: [wip] Ambient Occlusion
« dnia: 19.03.2023 23:37:46 »
jedna uwaga: AO w nie nakłada sie raczej po prostu na scene, a jedynie na indirect lightning, pomijając bezpośrednio oświelone miejsca

oprócz rtao i ssao wspomnij (chociażby tekstem) że są inne metody (VXAO, DFAO, wybakeowane, oraz różne wariancje ssao (hbao itp))

no i alternatywne metody użycia AO jak np. przy malowaniu brudu itp.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

2
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Tomi

3
Oświetlenie i rendering / Odp: GPU AMD
« dnia: 14.06.2022 00:48:32 »
karty od czerwonych wypadają wolniej
HIP (api do GPU AMD) nie wspiera jeszcze hardwarowego raytracingu, a same rdzenie RT i tak są słabsze o generacje od Nvidii, więc mogą wcale nie nadgonić zielonych jak HIP w koncu dostanie wsparcie RT. Chociaż wiecej vramu kusi.



imo się nie opłaca pod Cyclesa na chwile obecną
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: hepa

4
Animacja i symulacje / Odp: Animacja gięcia blachy
« dnia: 26.10.2021 23:07:17 »
https://www.dropbox.com/s/phxpuvp02gxpscd/ffff.mp4?dl=0
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: tomek_blend

5
Work in progress (WIP) / Odp: Skoda Kodiaq 2021
« dnia: 23.10.2021 14:57:21 »
Tak. Mesh jeszcze nie podzielony na poszczególne elementy karoserii który później używasz jako cel do shrinkwrapa na już podzielone elementy.


Unika się walki w spasowanie krzywizn między elementami.

Przykład:

vs
z shrinkwrapem na shell/guide mesh

Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

6
Animacja i symulacje / Odp: Animacja gięcia blachy
« dnia: 18.10.2021 01:11:12 »
Jak realistycznny to ma być efekt i z jakiego zbliżenia?


Możesz giąc sobie plane, a nastepnie dawać mu bevela w miejscu gięcia, a potem solidify oraz ew bevelka na mikrokrawędzie.

Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: tomek_blend

7
imo brakuje na początku pokazania tych klatek obok siebie żeby było widać osobne obrazy jednoczesnie





btw CD zrobił bardzo fajny filmik o FPS: https://www.youtube.com/watch?v=DyqjTZHRdRs
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

8
nie, afaik nie ma czegoś takiego




Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: brtk

9
Blender / Odp: Blender 2.80 Release Candidate
« dnia: 14.07.2019 23:06:57 »
Ustawia aktywnego tool'a możesz włączyć w 3 różnych miejscach, w zależności od tego gdzie Ci wygodniej.

Topbar, sidebar, properties
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: winhelp

10
najprawdopodobniej kończy Ci się ram, bo mi się renderuje.




Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: JacekZet

11
Modelowanie / Odp: Dziwne efekty na powierzchniach solid
« dnia: 14.03.2018 15:06:00 »
A, to za mały clipping start ustawiony.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KrzysztofJ

12
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica
« dnia: 18.01.2018 21:52:09 »
Nic.
To się nigdzie nie generuje (cache'uje), to jest na bierząco obliczane.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Tvaroog

13
Jeśli wiele faceów używa tej samej przestrzeni tekstury, a chcesz żeby tylko jeden fragment był użyty do wybake'owania to przesun wszystkie te powelające isę fragmenty poza prestrzeń 0-1. Najlpiej dopkładnie o 1 jednostę po X (aby nadal sie dobrze wyświetlały tekstury).
Tak jak tutaj:


Co do artefaktów. To nie wiem. Podeślij plik.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: mobster

14
Co ma na celu podpięcie noisa pod Normale?
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KrzysztofJ

15
Modelowanie / Odp: Historia modelowania danego obiektu
« dnia: 04.12.2017 12:31:32 »

Lista otstnich kroków jest pod Undo History.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: brtk

Strony: 1 2

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Kobieta za kierownicą

Wyświetleń: 1925
Autor: projektnawymiar
w: Moje prace