Praca Miesiąca - guests

Nanami
Praca Miesiąca Kwiecień - Lipiec 2019
Mortus

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zuorion

Strony: 1
1
Blender / Odp: Blender 2.80 Release Candidate
« dnia: 14.07.2019 23:06:57 »
Ustawia aktywnego tool'a możesz włączyć w 3 różnych miejscach, w zależności od tego gdzie Ci wygodniej.

Topbar, sidebar, properties
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: winhelp

2
najprawdopodobniej kończy Ci się ram, bo mi się renderuje.




Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: JacekZet

3
Modelowanie / Odp: Dziwne efekty na powierzchniach solid
« dnia: 14.03.2018 15:06:00 »
A, to za mały clipping start ustawiony.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KrzysztofJ

4
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica
« dnia: 18.01.2018 21:52:09 »
Nic.
To się nigdzie nie generuje (cache'uje), to jest na bierząco obliczane.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Tvaroog

5
Jeśli wiele faceów używa tej samej przestrzeni tekstury, a chcesz żeby tylko jeden fragment był użyty do wybake'owania to przesun wszystkie te powelające isę fragmenty poza prestrzeń 0-1. Najlpiej dopkładnie o 1 jednostę po X (aby nadal sie dobrze wyświetlały tekstury).
Tak jak tutaj:


Co do artefaktów. To nie wiem. Podeślij plik.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: mobster

6
Co ma na celu podpięcie noisa pod Normale?
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KrzysztofJ

7
Modelowanie / Odp: Historia modelowania danego obiektu
« dnia: 04.12.2017 12:31:32 »

Lista otstnich kroków jest pod Undo History.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: brtk

8
Z forum / Odp: Newsy - prośba o pomoc
« dnia: 16.11.2017 18:18:02 »
https://blender.community/c/
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: freeqstyler

9
Prace ukończone (3D) / Odp: Honda NSX 2017 (Eevee test)
« dnia: 22.10.2017 22:18:23 »
@up
tu jest kilka fajnych:
https://cgmasters.net/free-tutorials/advanced-subsurf-modeling-techniques-to-avoid-pinching/
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Kporabik, Lukasz

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek