1
Oświetlenie i rendering / Odp: Render oddzielnych kanałów - diffiuse shadows itp
« dnia: 08.10.2022 16:24:13 »

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 1
Oświetlenie i rendering / Odp: Render oddzielnych kanałów - diffiuse shadows itp« dnia: 08.10.2022 16:24:13 »![]() ![]() 2
Teksturowanie i materiały / Odp: Wyrównanie siatki UV« dnia: 30.09.2022 17:39:32 »
https://github.com/SavMartin/TexTools-Blender/releases/tag/v1.5
recfify z textol albo UV Toolset 2 albo innego addona 3
Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine / Odp: Plugin BaB do B 3.2.2« dnia: 29.09.2022 21:16:22 »4
Modelowanie / Odp: Loop select - Alt LMB nie działa B 3.2.2« dnia: 22.09.2022 02:30:52 »
pokaż screena
5
Modelowanie / Odp: Edge Offset i blender 3.2.2« dnia: 18.09.2022 18:56:40 »
addon edit mesh tools
![]() opcja Offset Edges? ![]() albo to z załącznika 6
Prace ukończone (3D) / Odp: FSO Polonez« dnia: 10.09.2022 17:40:27 »
Imo bardzo fajny poldek
świetnie nadawał by sie jakiejś stylizowanej ścigałki na telefony 7
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czarne tekstury« dnia: 22.08.2022 02:04:05 »
Masz GeForce 9600M,
Niby spiera OpenGL 3.3, czyli taki jaki był wspierany w Blenderze 3.0>, ale wspierane są tylko GeForce 400 i nowsze, więc możliwe, że Twoje sterowniki są za stare i przez to są błędy bo masz najnowsze które są wspierane przez twoje GPU?, jeśli nie to spróbuj zaktualizować 8
Prace ukończone (inne) / Odp: Jak działa kombajn« dnia: 05.08.2022 03:36:43 »@winhelp Zwłaszcza, że to moje drugie podejście. W zeszłym roku chciałem być PRO i robiłem wszystko w 3D,I pewnie było przez to mniej zrozumiałe :p IMHO mogłes spróbować jakoś wintegrować ten schemat 2d w ten model 3d, żeby było jakieś poczucie jakich rozmiarów są te mechanizmy 9
Oświetlenie i rendering / Odp: GPU AMD« dnia: 14.06.2022 00:48:32 »
karty od czerwonych wypadają wolniej
HIP (api do GPU AMD) nie wspiera jeszcze hardwarowego raytracingu, a same rdzenie RT i tak są słabsze o generacje od Nvidii, więc mogą wcale nie nadgonić zielonych jak HIP w koncu dostanie wsparcie RT. Chociaż wiecej vramu kusi. ![]() imo się nie opłaca pod Cyclesa na chwile obecną 10
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość« dnia: 28.05.2022 03:16:05 »Cytuj 26 maja 2022 hmmm btw, rzuccie może tu linki do jakis polskich społeczności jak jakieś znacie może być na FB discordzie :/ 11
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość« dnia: 29.03.2022 23:43:38 »
Szkoda, ale było do przewidzenia :f.
Żegnajciu. 12
Offtopic / Odp: Czytnik ebooków« dnia: 11.02.2022 00:53:48 »
Mam Pocketbook TouchLux3 który spisuje się swietnie.
13
Offtopic / Odp: Blender Live« dnia: 05.02.2022 17:30:38 »
Szybsze jest przejrzenie Weekly Developer notes
https://devtalk.blender.org/c/blender/weekly-updates/14 albo na BA gdzie kopiuje to do jednego wątku: https://blenderartists.org/t/developer-meeting-notes/1126008/2104 14
Offtopic / Odp: Blender Live« dnia: 03.02.2022 00:57:48 »
Tylko mnie denerwuje maniera askNK mówienia Yes You can oraz jak najdłuższe przeciąganie filmiku gdzie z jednozdaniowego opisu nowej funkcjonalności robi się 10min filmik?
15
Prace ukończone (3D) / Odp: Świątynia« dnia: 22.01.2022 16:54:09 »@Zuorion Bo mi tak ktoś kiedyś napisał.te w moim portfolio: https://www.artstation.com/zuorion No niektóre rzeczy faktycznie łatwiej osiągnąć w Unity/Unrealu czy innym sofcie, tak jak i inne łatwiej osiągnąć w Blenderze, więc nie wiem dlaczego miałbyś się o to denerwować. ¯\_(ツ)_/¯ skoro nie mozesz wrzucac linków to: praca @seeboo na artstation: https://www.artstation.com/artwork/D50b39 Na stronach grafików na nikim nie robi wrażenia, że na danym projekcie spędziłeś ileśtam dzisiątek lub setek godzin, bo każdy na swoje projekty poświeca tyle czasu. Trzeba mieć to coś, np super jakość. Co do lajków, to najwięcej ich zbierają jakieś wybitniejsze albo ciekawsze technicznie prace, które trafiają do a trending, bo mało kto przegląda inne strony, a jeśli już przegląda to lakuje tyko te lepsze. Tak jak z pieniędzmi, 3% najbogatszych ma 90% bogactwa, tak też jest z lajkami ![]() Zresztą nie przejmowałbym sie ilością lajków na stronach portfolio, bo tam praca nie ma sie spodobać innem grafikom, tylko rekruterowi ![]() |
WIP Courtney Gears - Mortus
problem- powielona nazwa animacji - Siemolot
*SKY ENGINE AI poszukuje Grafików 3D* - nicoleborowska
wybór CPU - winhelp
Mój serial animowany 2D - Dominik
Quick Liquid - hepa
Mtree Addon nie działa - Szib
Bump / Normal / Displacement - hepa
Wyrównanie siatki UV - Zuorion
Plugin BaB do B 3.2.2 - Szib
Chyba dość - hepa
|