Praca Miesiąca - guests

Barret M82A1 sniper rifle
Praca Miesiąca Czerwiec-Sierpień 2018
Redforest

Autor Wątek: Animacja Nanami  (Przeczytany 2370 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mortus

Animacja Nanami
« dnia: 07.05.2018 14:07:44 »
Witam.
Projekt z założenia ma być krótką animacją z być może bardzo prostą historyjką. Na tyle prostą, by całość zawarła się w około 2 minutach - może więcej, może mniej. O tym będę pisał trochę więcej później, gdy faktycznie zacznę pracować stricte nad animacją. Na razie zajmuje się jeszcze postaciami, które będą najpewniej dwie. Stylistycznie ma to być coś, co bym określił jako "cartoonowy realizm". Pewnie jest na to jakieś lepsze określenie, ale akurat nic mi nie przychodzi do głowy. Znajomy porównał to do lalek i wydaje mi się, że to całkiem trafne określenie. W każdym razie kreskówkowe proporcje, ale w miarę realistyczne materiały.

Aktualny postęp prac wygląda tak, że dla pierwszej postaci mam już prawie skończone tekstury. Poniżej kolejne etapy prac.

Concept:


Sculpt:


Retopo:


...i testowy render samej twarzy, jeszcze bez włosów w Cyclesie:
« Ostatnia zmiana: 29.10.2018 11:01:04 wysłana przez Mortus »
 

Offline Piotr

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #1 dnia: 07.05.2018 17:31:23 »
Czemu ma ledy w oczach?
 

Offline Mortus

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #2 dnia: 07.05.2018 20:09:08 »
Taka koncepcja. Androido-cyborgowa postać, to i żarówy w oczach.

Offline Jerry

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #3 dnia: 12.05.2018 00:56:27 »
Emitery podczerwieni - widzi w nocy ;)
 

Offline Mortus

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #4 dnia: 12.07.2018 17:47:58 »
Ok, czas na mały update. Trochę się w projekcie w międzyczasie zmieniło i w dużym skrócie postanowiłem zabrać się za tę postać zupełnie od nowa. Aktualnie jestem na etapie nie dokończonego jeszcze sculptu.



Jak widać zupełnie inne proporcje tak twarzy, jak i całej reszty ciała. Stylistycznie też idę w inną stronę niż wcześniej i rezygnuję z tego "catoonowego realizmu". Podobno mi to nie pykło, więc teraz będę się kierował raczej w stronę zwykłego cartoona (cartoonu?).

Offline KafeleK

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #5 dnia: 12.07.2018 23:43:21 »
O, ciekawy wątek. Zdecydowanie bardziej podoba mi się koncept z szerokimi biodrami, wygląda bardziej cyber, niż jak lalka.
Pozdrawiam, Krzysztof.
 

Offline Mortus

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #6 dnia: 13.07.2018 10:24:41 »
Dzięki. Mi szczerze mówiąc też bardziej się podoba ta nowa wersja.

Offline Mortus

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #7 dnia: 22.07.2018 14:59:15 »
Ubranka.



Offline Mortus

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #8 dnia: 16.08.2018 22:09:16 »
Retopo zrobione, teksturki i materiały wstępnie ustawione. Rzęsy oczywiście się później pojawią, a brwi to na razie tylko taka wstępna wersja. Jeśli jest w porządku, to biorę się za włosy. A jeśli nie... to za poprawki :P



Offline Mortus

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #9 dnia: 19.08.2018 10:12:08 »
Kolejna aktualizacja. Włosy, rzęsy, brwi... i zmieiona hdr-ka, która mam nadzieję lepiej pasuje do tego cartoonowego stylu niż poprzednia.



Offline KafeleK

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #10 dnia: 24.08.2018 23:59:39 »
Wszystko pasuje elegancko, ew. białemu materiałowi bandaża? zmniejszyłbym texturę. Widzę także fryzjerski talent.
Pozdrawiam, Krzysztof.
 

Offline Mortus

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #11 dnia: 25.08.2018 14:56:16 »
Dzięki wielkie  ;) Tak, to bandaże. Chciałem, żeby wyglądało to bardziej kreskówkowo, dlatego ten wzorek jest taki duży. Zobaczę jeszcze jak to się będzie prezentowało w ruchu czy z większej odległości. W razie czego faktycznie może zmniejszy się to trochę.

Offline Mortus

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #12 dnia: 29.10.2018 10:33:49 »
Ok, czas na małą aktualizację. Mimika prawie skończona, więc postanowiłem wyrenderować kilka próbnych ujęć na buźkę. Jak to zwykle bywa, dopiero "w praniu", podczas ustawiania poszczególnych min wyszło mi kilka rzeczy do poprawy w mimice. Tak, że czeka mnie jeszcze kilka poprawek, ale mniej więcej już widać jak to wszystko wygląda i działa. Reszta ciała jeszcze nie jest do końca zrigowana, ale gdy już będzie, to oczywiście też zrobię kilka próbnych renderów z jakimiś pozami. Od ostatniego razu popracowałem też trochę nad światłem i wydaje mi się, że teraz prezentuje się to lepiej.


Offline Jerry

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #13 dnia: 29.10.2018 12:56:42 »
Wspaniała robota. Jestem pod ogromnym wrażeniem.
 

Offline Mortus

Odp: Animacja Nanami
« Odpowiedź #14 dnia: 30.10.2018 10:11:58 »
Wielkie dzięki  ;) To w takim razie teraz czas wziąć się za kończenie rigu reszty ciała.

 


* Zaloguj




* Losowy obrazek