Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 6 7 8 9 10
71
Teksturowanie i materiały / Odp: SHADER EDYTOR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez CEZ-72 dnia 09.06.2023 19:36:05 »
działa.....a czemu wcześniej nie chciało to nie wiem....dzięki !!!!!
72
Teksturowanie i materiały / Odp: SHADER EDYTOR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 09.06.2023 10:23:45 »
No... kropka.  8) Home pokazuje wszystkie nody.
73
Teksturowanie i materiały / SHADER EDYTOR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez CEZ-72 dnia 08.06.2023 23:33:02 »
Cześć!
Być może dostanę bana albo wiadro hejtu...trudno
Pytam bo mi się to często przydarza a nie bardzo wiem jak  można temu zaradzić
Chodzi o to że podczas pracy czasem gdzieś mi znikają nody z viewportu.
Są gdzieś poza granicami ....muszę się czasami naszukać co mnie wkurza.....
Pytanie jest takie
Czy jest jakaś opcja automatycznego wyśrodkowania  noda w viewporcie? skrót klawiszowy?
Takie działanie jak kropki lub / w modelingu...co automatycznie centruje obraz.....
Mam nadzieję że pytane jest jasne....od razu mówię że po przekopaniu wszystkiego nie znalazłem odpowiedzi
74
Prace ukończone (3D) / Odp: Bella's Kitchen
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 08.06.2023 17:46:11 »
No takiej kuchni jeszcze nie widziałem. Ciekawe podejście. Wyszło fajnie.
75
Prace ukończone (3D) / Bella's Kitchen
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ziomek.jakub dnia 08.06.2023 16:11:07 »
Cześć, jakieś 5 lat temu wrzucałem tutaj wczesną wersję tej wizualizacji, po dłuższym czasie wróciłem do niej i dokończyłem. Modelowane w Blenderze, Rendering w V-ray, Photobashing w PS.

(Uczyłem się na tej pracce modelowania 3d więc nie używałem gotowców - ale kilka wkleiłem później w 2d)



76
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 06.06.2023 22:11:45 »
A dziękuję  ;)
77
Modelowanie / Odp: Drobne elementy, czy tak musi być?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 06.06.2023 11:40:45 »
Musisz w większej rozdzielczości wygenerować obraz, bo te elementy są zbyt drobne na piksel i komputer zgaduje jak go namalować raz pokazując rowek raz ściankę (tak samo jak ząbkowane krawędzie elementów okrągłych). Czyli odpowiadając na pytanie - tak musi być.
78
Modelowanie / Drobne elementy, czy tak musi być?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Slov86 dnia 05.06.2023 19:00:22 »


Witam, na powierzchniach spodka zrobiłem małe zagłębienia, szerokość 0,001 i głębokość około połowy tego (średnica spodka 2,240. Czy one muszą patrząc pod ostrym kątem wyglądać jak małe światełka? Czemu nie tworzą ciągłej linii, czy należy tak drobne elementy budować w trybie solid?
79
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 05.06.2023 10:16:45 »
Te detale... sztos.
80
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 03.06.2023 17:15:18 »
Update, scena nadal się robi w wolnym czasie.



Strony: 1 ... 6 7 8 9 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek