Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 6 7 8 9 10
71
Prace ukończone (inne) / Odp: Mój serial animowany 2D
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 11.11.2022 21:33:37 »
Netflix stoi otworem. Generalnie jest co szlifować - dialogi często niewyraźne. Fabuła lepsza jak w Trudnych sprawach. Fajnie, że masz fun przy tworzeniu.
72
Prace ukończone (inne) / Mój serial animowany 2D
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dominik dnia 11.11.2022 14:29:23 »
Cześć,

Właśnie stworzyłem swój serial animowany przy wykorzystaniu Blendera (co ciekawe, używam go do animacji 2D!).

Na początku muszę uprzedzić, że moje doświadczenie z animowaniem jest niemalże zerowe, ponieważ wcześniej nie mogłem nigdy znaleźć jakiegoś dobrego, darmowego programu do animowania, odpowiadającego moim potrzebom. Zacząłem sam się uczyć animowania w Blenderze po tym, jak dowiedziałem się, że istnieje funkcja umożliwiająca pracę w trybie 2D. Tak oto stworzyłem już parę odcinków swojego serialu. Myślę, że z odcinka na odcinek widać jakiś postęp techniczny.







Pozdrawiam!
73
Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine / Mtree Addon nie działa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Szib dnia 02.11.2022 20:26:00 »
Witam

Pobrałem plugin z https://github.com/MaximeHerpin/modular_tree/releases
niestety nie działa w Blenderze 3.2.2.

Jaka wersja powinna być, bo z tych żadna nie działa.

Dzięki
74
Teksturowanie i materiały / Odp: Bump / Normal / Displacement
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hepa dnia 24.10.2022 07:20:49 »
winhelp - dokładnie, o to mi chodziło
Dzięki !


75
Teksturowanie i materiały / Odp: Bump / Normal / Displacement
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 23.10.2022 22:02:00 »
Rozumię, że ma być takie wklęsło wypukłe na brzegach zgodnie z tą teksturą. Włączyłeś w materiale w ustawieniach odpowiednie opcje? Patrz załącznik.
76
Teksturowanie i materiały / Bump / Normal / Displacement
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hepa dnia 22.10.2022 16:45:07 »
Witam,
w jaki sposób uzyskać głębokie wcięcia/rzeźbę, na części, którą pokazuję?
Wiem, że mam do dyspozycji: Bump / Normal / Displacement
ale nie potrafię uzyskać efektu "głębokosci" tego zakreśłonego miejsca.
Pomożecie ?   : )



77
Oświetlenie i rendering / Odp: Render oddzielnych kanałów - diffiuse shadows itp
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zuorion dnia 08.10.2022 16:24:13 »


78
Oświetlenie i rendering / Render oddzielnych kanałów - diffiuse shadows itp
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Szib dnia 08.10.2022 10:04:42 »
Witam

Jak  zrenderować aby otrzymać oddzielne kanały np diffiuse shadow itp

Dzięki
79
Teksturowanie i materiały / Odp: Wyrównanie siatki UV
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zuorion dnia 30.09.2022 17:39:32 »
https://github.com/SavMartin/TexTools-Blender/releases/tag/v1.5
recfify z textol albo UV Toolset 2 albo innego addona
80
Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine / Odp: Plugin BaB do B 3.2.2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Szib dnia 30.09.2022 11:11:48 »
Mam jakieś problemy z tym plugiem
Strony: 1 ... 6 7 8 9 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek

0014

Wyświetleń: 1533
Autor: pecet8686
w: Mercedes W124