Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 10
91
Teksturowanie i materiały / SHADER EDYTOR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez CEZ-72 dnia 08.06.2023 23:33:02 »
Cześć!
Być może dostanę bana albo wiadro hejtu...trudno
Pytam bo mi się to często przydarza a nie bardzo wiem jak  można temu zaradzić
Chodzi o to że podczas pracy czasem gdzieś mi znikają nody z viewportu.
Są gdzieś poza granicami ....muszę się czasami naszukać co mnie wkurza.....
Pytanie jest takie
Czy jest jakaś opcja automatycznego wyśrodkowania  noda w viewporcie? skrót klawiszowy?
Takie działanie jak kropki lub / w modelingu...co automatycznie centruje obraz.....
Mam nadzieję że pytane jest jasne....od razu mówię że po przekopaniu wszystkiego nie znalazłem odpowiedzi
92
Prace ukończone (3D) / Odp: Bella's Kitchen
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 08.06.2023 17:46:11 »
No takiej kuchni jeszcze nie widziałem. Ciekawe podejście. Wyszło fajnie.
93
Prace ukończone (3D) / Bella's Kitchen
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ziomek.jakub dnia 08.06.2023 16:11:07 »
Cześć, jakieś 5 lat temu wrzucałem tutaj wczesną wersję tej wizualizacji, po dłuższym czasie wróciłem do niej i dokończyłem. Modelowane w Blenderze, Rendering w V-ray, Photobashing w PS.

(Uczyłem się na tej pracce modelowania 3d więc nie używałem gotowców - ale kilka wkleiłem później w 2d)



94
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 06.06.2023 22:11:45 »
A dziękuję  ;)
95
Modelowanie / Odp: Drobne elementy, czy tak musi być?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 06.06.2023 11:40:45 »
Musisz w większej rozdzielczości wygenerować obraz, bo te elementy są zbyt drobne na piksel i komputer zgaduje jak go namalować raz pokazując rowek raz ściankę (tak samo jak ząbkowane krawędzie elementów okrągłych). Czyli odpowiadając na pytanie - tak musi być.
96
Modelowanie / Drobne elementy, czy tak musi być?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Slov86 dnia 05.06.2023 19:00:22 »


Witam, na powierzchniach spodka zrobiłem małe zagłębienia, szerokość 0,001 i głębokość około połowy tego (średnica spodka 2,240. Czy one muszą patrząc pod ostrym kątem wyglądać jak małe światełka? Czemu nie tworzą ciągłej linii, czy należy tak drobne elementy budować w trybie solid?
97
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 05.06.2023 10:16:45 »
Te detale... sztos.
98
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 03.06.2023 17:15:18 »
Update, scena nadal się robi w wolnym czasie.



99
Modelowanie / Odp: KNIFE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez CEZ-72 dnia 28.05.2023 05:37:32 »
to takie proste?? :o :o
Działa ! Dzięki :)
100
Modelowanie / Odp: Jak wykonać pochylone ściany w obiekcie 3d?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zuorion dnia 25.05.2023 02:11:36 »
Masz typ obiektu który jest tekstem.

Jeśli chcesz mieć to jako zwykły mesh, to możesz przekonwertować swój tekst na mesha (uwaga, nie będziesz mógł edytować tekstu! tak jak wcześniej)


Ew. możesz zrobibic disolbe na wewnątrznych krawędziach zeby przy inset'cie nie było problemów




Ew. możesz pobawić sie tymi opcjami po prostu tekstu, ale ta kontrola nad tym kształtem nie jest najwyższych lotów. I nie ma tam specjalnej do tego typu kształtu.
Strony: 1 ... 8 9 10

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

p11_2

Wyświetleń: 3075
Autor: Lukasz
w: Rendery