Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 10
91
Prace ukończone (3D) / Odp: FSO Polonez
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zuorion dnia 10.09.2022 17:40:27 »
Imo bardzo fajny poldek

świetnie nadawał by sie jakiejś stylizowanej ścigałki na telefony
92
Prace ukończone (3D) / FSO Polonez
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 07.09.2022 15:37:42 »
Hej, kolejny (w miarę) szybki projekt samochodu. Tym razem zrobiłem Poloneza "Borewicza". Piszcie, czy mogłem coś lepiej zrobić.




P.S. Pytanie do modelujących samochody - Czy jest jakaś strona z dokładnymi wymiarami i schematami samochodów? Nie chodzi mi o długość/wysokość/szerokość i kilka rzutów, ale o płytę podłogową, podwozie, długości siedzeń, szerokość deski etc. Poniosło mnie i chciałem wymodelować też spód Poldka, zrobić mu otwierane drzwi, ruchome zawieszenie itd, ale poległem na materiałach źródłowych. Przez tydzień moja robota wyglądała tak, że na każdą godzinę modelowania przypadały trzy godziny szukania zdjęć z konkretnym szczegółem pod konkretnym kątem. Siusiaka było na nich widać, taki też był efekt i musiałem zrezygnować.
93
Inne programy / AutoCAD bryły 3D
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hepa dnia 02.09.2022 10:34:57 »
Witam,
tym razem to ja mam do Was pytanie.
Jak zrobić w AutoCadzie przenikanie na bryle 3D, abym miał " TYŁ " bryły pusty ( niewidoczny )?





94
Teksturowanie i materiały / Odp: Problem z rozciągniętymi teksturami.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 30.08.2022 11:29:06 »
Hej,
Bez pliku .blend raczej nie pomożemy. Pewnie coś z mapowaniem UV?  No, ale nie widzę samego UV i nie widzę nodów odpowiadających za nakładanie tekstur.
95
Teksturowanie i materiały / Problem z rozciągniętymi teksturami.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez toloxus dnia 28.08.2022 17:34:05 »
Dzień dobry,
Mam problem z teksturami które na płaskim plane wyglądają wporządku, lecz po przeniesieniu nodeów na mesh tekstury się naciągają jak stringi na dupie. Pozdrawiam, spokojnej nocy.
96
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czarne tekstury
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 24.08.2022 10:29:18 »
P.S. Blender teraz wymaga OpenGL 4.3 https://www.blender.org/download/requirements/ , a nie 3.3. Twoja karta nie wspiera wersji 4.3, więc nic nie wyczarujemy i albo nowa karta, albo starszy program https://www.techpowerup.com/gpu-specs/geforce-9600m-gt.c1518
97
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czarne tekstury
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 24.08.2022 10:20:09 »
Render pass > diffuse color pokazuje tekstury, ale nie uwzględnia oświetlenia na scenie. Czyli jak wstawisz lampę, to ludzik dalej będzie wyglądał tak samo. Ja bym spróbował zainstalować starszą wersję Blendera np. 2.93, a jak dalej będzie źle, to 2.83 https://www.blender.org/download/lts/
98
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czarne tekstury
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maja dnia 24.08.2022 04:31:20 »
Pobrałam najnowsze sterowniki ale nic to nie dało, wydaje mi się że to może być problem w ustawieniach bo przed chwilą w cos klikałam żeby może naprawić i po wejściu w "shading" obok ikonek "viewport" i zmienienia opcji "Render pass" z "combined" na "diffuse color" widać kolorową postać ale tło jest czarne i nie jestem pewna czy tak powinno być.
99
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czarne tekstury
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zuorion dnia 22.08.2022 02:04:05 »
Masz GeForce 9600M,

Niby spiera OpenGL 3.3, czyli taki jaki był wspierany w Blenderze 3.0>, ale wspierane są tylko GeForce 400 i nowsze, więc możliwe, że Twoje sterowniki są za stare i przez to są błędy
bo masz najnowsze które są wspierane przez twoje GPU?, jeśli nie to spróbuj zaktualizować

100
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czarne tekstury
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maja dnia 22.08.2022 00:27:08 »
wysłałam i zobacze z tymi starszymi wersjami jeśli bedzie trzeba to moge tez sprawdzic na lepszym komputerze brata
Strony: 1 ... 8 9 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek

03

Wyświetleń: 1220
Autor: Kusociński
w: bender