Praca Miesiąca - guests

Barret M82A1 sniper rifle
Praca Miesiąca Czerwiec-Sierpień 2018
Redforest

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 10
91
Modelowanie / Odp: Pogrubienie ubrania i żakiet z guzikami
« Ostatnia wiadomość wysłana przez freeqstyler dnia 23.02.2019 22:35:25 »
1. Modyfikator Solidify (albo polecenie Solidify w Edit Mode, znajdziesz w wyszukiwarce blenderowej). W większości przypadków lepszy będzie modyfikator, bo można go w każdej chwili wyłączyć i łatwiej poprawić siatkę.

2. Przede wszystkim gęstsza siatka, rzuć okiem jak wyglądają modele na sketchfabie np. https://sketchfab.com/3d-models/mens-two-piece-suit-8cafbab7a73e4fb7966a00659a4e31ef szczególnie na dodatkowe loopy w miejscach zgięć i przy ostrzejszych krawędziach. Ten przykładowy model akurat jest lowpoly i nie jakiś wybitny ale jakieś podstawy można z niego wyciągnąć.

3. Jeśli chodzi ci o coś takiego jak to co wskazałem w załączniku - bez obaw, nie wpływa to na poprawność modelu. Szczególnie przy rzadkiej siatce subsurf będzie ci to tak mocno wygładzał i może się takie przenikanie pojawić. O ile zbyt rzadka siatka może ci sprawić problemy przy kontroli krzywizn i dodawaniu detalu, tak sam fakt że tak to wygląda nie jest błędem.
92
Modelowanie / Pogrubienie ubrania i żakiet z guzikami
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Reguglak dnia 22.02.2019 16:44:56 »
Witam mam pare pytań.
1. Czy da się nadać obiektowi grubość wewnętrzną?
2. Jak w tym trybie zrobić żakiet z ostrymi kątami?
3. Jeśli podczas modelowania linie wchodzą w model z modyfikacją to on będzie prawidłowy?
Dziękuję i pozdrawiam
93
Modelowanie / Odp: Subdivision surface i twarde krawędzie innego obiektu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez przemobp dnia 22.02.2019 12:35:50 »
Może prościej będzie dodać Loop cut-a (ctrl+R). Polecam polski poradnik o modelowaniu
https://youtu.be/uTSApeP6HPE
94
Modelowanie / Odp: Cały model postaci bez lustra i gładki model
« Ostatnia wiadomość wysłana przez AGhandwork dnia 22.02.2019 09:30:14 »
jak złożyć ją w całość żeby ta modyfikacja była już nie potrzebna?

1. Mirror - Apply - masz całość

2. ręcznie zmienisz kształt drugiej ręki
95
Modelowanie / Odp: Cały model postaci bez lustra i gładki model
« Ostatnia wiadomość wysłana przez AGhandwork dnia 22.02.2019 09:21:21 »
jak uzyskać gładki kształt obiektów żeby nie były takie kanciate nie korzystając z modyfikacji Subdivision Surface.

Mozna wykorzystać - Smooth (odebrać kąt od 30 do 60 stopni )
96
Modelowanie / Odp: Subdivision surface i twarde krawędzie innego obiektu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jerry dnia 21.02.2019 15:08:19 »
Wydaje mi się że nie chodzi o uwagi a o wagi "weight".
Zobacz sobie na przykład ten filmik (na szybko znalazłem). Polecam też przerobić tutoraial modelowania kowadła od Blender Guru.
97
Modelowanie / Cały model postaci bez lustra i gładki model
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Reguglak dnia 21.02.2019 14:28:40 »
Chciałbym się dowiedzieć jak przekształcić na przykład jedną rękę aby różniła się od drugiej.
Wyłączając lustro jest tylko połowa postaci.
Wiecie może jak złożyć ją w całość żeby ta modyfikacja była już nie potrzebna?
Chciałbym jeszcze się dowiedzieć jak uzyskać gładki kształt obiektów żeby nie były takie kanciate nie korzystając z modyfikacji Subdivision Surface.
Z góry dziękuje  ;D
98
Modelowanie / Odp: Subdivision surface i twarde krawędzie innego obiektu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Reguglak dnia 21.02.2019 14:23:02 »
Niestety nie pomogło  :'(
A jak nadać uwagi topologii?
99
Modelowanie / Odp: Subdivision surface i twarde krawędzie innego obiektu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez AGhandwork dnia 21.02.2019 09:18:39 »
Po prostu trzeba nadać uwagi topologii


100
Modelowanie / Odp: Subdivision surface i twarde krawędzie innego obiektu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 20.02.2019 14:54:38 »
Może to coś da: Jak jesteś w trybie edycji, to zaznacz krawędzie, które mają być ostre i wciśnij Shift+E (edge crease). Poruszając myszką ustalasz ostrość krawędzi (kształt).

Potem będziesz mieć pewnie problem z cieniowaniem. Musisz wtedy włączyć modifier Edge Split. W trybie edycji zaznaczyć, które krawędzie mają być ostre, wcisnąć Ctrl+E i wybrać Mark Sharp.

Pomogło?
Strony: 1 ... 8 9 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek