Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 10
91
Tender Blender / Odp: Problem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez misztal dnia 19.04.2020 12:44:50 »
Flip direction to nie to samo co Flip normals? Próbowałeś zaznaczyć bacface culling?
92
Tender Blender / Odp: Problem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Eustachius dnia 18.04.2020 18:00:35 »
Uzywam z koniecznosci. Na nowych blenderach nie ma opcji "Flip direction" [ a dokladniej: brak podgladu odwroconych textur ]  co uniemozliwia zabawe z modowaniem Gothica:)
Zamiana "winows draw method" nic nie dała. Pojawił sie nowy problem: Program duplikuje mi wszystkie vertexy, face, edgesy. Tworzac nowy obiekt od razu mam go z podwojnymi  sciankami?
93
Animacja i symulacje / problem z symulacją emisji i wiatrem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez na123 dnia 18.04.2020 14:18:26 »
Witam,
chciałem stworzyć symulację emisji cząstek ,tak by wpadały do naczynia prowadzącego pod wpływem wiatru. Nadałem na naczynie kolizję. Natomiast po przejściu pewnej drogi cząstki powinny wypaść z naczynia  po "wiatrem " i pod wiatr (ukrtyte w naczyniu). . Pomimo że są zamknięte w naczyniu wiatr wciąż na nie działa i się zatrzymują . W załaczniku jak to wygląda , oraz jak wygląda naczynie które ma nadać im drogę .

Pytanie dodatkowe czy można spowodować że po przebyciu pewnej drogi zmienią kolor , ale tylko te które przebyły pewien dystans .
94
Tender Blender / Odp: Problem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 17.04.2020 22:46:26 »
Rozumiem tych co nie migrują do 2.8 ale być jeszcze na 2.6?
Próbowałeś zmienić w opcjach "window draw metod" na inną?
95
Tender Blender / Problem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Eustachius dnia 16.04.2020 13:29:54 »
Czesc.

Mam drobny problem z blenderem v. 2.66. Otoz przez caly czas pracy miga mi ekran, tzn.: raz jest jasniej, a raz ciemniej. Czy ktos ma pomysl jak to naprawic. Na koniec dodam, ze w blenderach od wersji 2.7 wzwyz, miganie ekranu nie wystepuje.
96
Work in progress (WIP) / Starfire
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 15.04.2020 11:20:07 »
Kolejna postać. Chodziła mi po głowie już od dłuższego czasu, więc stwierdziłem, że po prostu ją w końcu zrobię. Starfire z Teen Titans.







97
Offtopic / Odp: rozbudowane pliki bryłowe solidworks / creo (asm) na potrzeby grafika (3ds,dea)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hepa dnia 15.04.2020 10:29:10 »
Fajny temat.
Jakiś czas temu miałem styczność z tym Solidem. Nie wiem, czy to pomoże, ale dostawalem od konstruktora pliki STL. Po czym z nich robilem animacje. Z tego co pamiętam, te pliki były na prawdę małe.

Odnośnie Twego tematu, to jak Blender generuje Ci takie pliki, to może sprobuj 3DStudioMaxa.
Nigdy nie lubilem tego formatu 3ds.
98
Offtopic / rozbudowane pliki bryłowe solidworks / creo (asm) na potrzeby grafika (3ds,dea)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sławek dnia 15.04.2020 09:36:47 »
witam ,
tworze bryły w programach parametrycznych , od kilku dni zmagam się z kwestią jak w temacie , w szczegółach sytuacja wygląda następująco
Mam rozbudowane złożenia przygotowane w soildworks i creo (programy parapetryczne typu CAD) , na potrzeby grafika potrzebuje zapisac je po pierwsze w plikach 3ds lub dea , po drugie co najwazniejsze powinny zajmowac do 500kb,  ale przy tym nie tracić zbytnio na jakości. Blender daje możliwość prostej tranformacji plikow obj, stl na ww wspomniane 3ds , dea jednak bryły tracą znacznie na jakości , a ich rozmiar przekracza 1gb (patrz załączniki). Prośba o pomoc , może ktoś współpracował z grafikiem w opisanym kontekście i poradzi jak działać, czy blender to dobra narzędzie . Material ma sluzyc grafikowi do wykonania aranzacji, być też uwolniony do ogołneo pobierania z internetu.  Zalaczony jpg obrazuje sytuacje . Zastanawiam się czy w blender zapisując plik .obj na 3ds mam możliowść jakiejść regulacji jakości zapisanego pliku . Obj importowany w blender wyglada dobrze, wyesportowany do 3ds traci na jakości     
99
Modelowanie / Texture Coordinate Sterowanie przez Armature Pose Mode Problem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez alien1983 dnia 09.04.2020 19:10:17 »
Witam,
czy da się sterować położeniem Tekstury za pomocą Armature Bone (Post Mode) ?

Jest możliwość teoretycznie dodając drugi obiekt Armature . Używając  Object Constraint => Copy Location

Problem w tym ze nie działa prawidłowo Space:  Pose Space   <=> Local Space


100
Teksturowanie i materiały / Kontrolowanie gęstości objętości kuli za pomocą tekstur
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kubik dnia 07.04.2020 17:17:39 »
Cześć! Próbuję zrobić efekt zorzy polarnej wokół biegunów kuli ziemskiej i mam jeden problem. Udało mi się to zrobić całkiem nieźle, ale chciałbym poprawić jedną rzecz: https://imgur.com/bqqY0Gz. Stworzyłem jeden gradient sferyczny do kontrolowania gęstości objętości zorzy: https://imgur.com/NnaWhYj, następnie za pomocą Color Ramp wygenerowałem kształt tej zorzy na powierzchni kuli: https://imgur.com/ZljrPKH i połączyłem ze sobą dzięki czemu uzyskałem taki efekt: https://imgur.com/bubWHUh. Jest nieźle, ale nie podoba mi się to, że te okręgi mają cały czas taką samą średnicę, nie rozchodzą się od środka kuli.

Co muszę zrobić aby te kręgi rozchodziły się od środka kuli (im bliżej powierzchni, tym szersze), a nie miały stałą szerokość na całej osi Z?
Mój materiał wygląda w ten sposób: https://imgur.com/NM3ei1J.
Od góry: gradient koloru, gradient gęstości, kształt okręgów.
Strony: 1 ... 8 9 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek

22

Wyświetleń: 418
Autor: Keżor
w: Golf Mk3 cabrio