Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 7 8 9 10
81
Modelowanie / Odp: KNIFE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez CEZ-72 dnia 28.05.2023 05:37:32 »
to takie proste?? :o :o
Działa ! Dzięki :)
82
Modelowanie / Odp: Jak wykonać pochylone ściany w obiekcie 3d?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zuorion dnia 25.05.2023 02:11:36 »
Masz typ obiektu który jest tekstem.

Jeśli chcesz mieć to jako zwykły mesh, to możesz przekonwertować swój tekst na mesha (uwaga, nie będziesz mógł edytować tekstu! tak jak wcześniej)


Ew. możesz zrobibic disolbe na wewnątrznych krawędziach zeby przy inset'cie nie było problemów




Ew. możesz pobawić sie tymi opcjami po prostu tekstu, ale ta kontrola nad tym kształtem nie jest najwyższych lotów. I nie ma tam specjalnej do tego typu kształtu.
83
Modelowanie / Odp: Jak wykonać pochylone ściany w obiekcie 3d?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MarcinGD dnia 24.05.2023 00:01:03 »
Cześć Piotrze.

Dziękuję za odpowiedź. Coś mi nie wychodzi. Nie mogę użyć funkcji Insert. Kiedy wchodzę w tryb edycji to od razu uaktywania się tryb pisania i wtedy po wciśnięciu na klawiaturze litery i, litera na ekranie zmienia się na "i" zamiast włączyć funkcja Insert. Próbowałem wywołać funkcję przez search menu, lecz bez skutecznie. :(
84
Modelowanie / Odp: Jak wykonać pochylone ściany w obiekcie 3d?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 22.05.2023 13:50:09 »
Hej, spróbuj w ten sposób:

Zrób płaską literę H.
W trybie obiektowym zaznacz ją, wciśnij Ctrl+A, a potem wybierz Apply >  Scale.
Wejdź do trybu edycji i zaznacz wszystko.
Użyj narzędzia Inset (literka i na klawiaturze) i przesuwając myszką ustal grubość obramowania.
Teraz przesuń środkowe płaszczyzny do góry.
Pomogłem?

Do załącznika wrzucam przykładowy plik .blend
85
Modelowanie / Jak wykonać pochylone ściany w obiekcie 3d?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MarcinGD dnia 22.05.2023 00:12:02 »
Witam serdecznie forumowiczów.

Jestem zupełnie początkującym użytkownikiem bendera ze słabą znajomością angielskiego, stąd moja prośba do Was. Chciałbym wykonać projekt liter do druku 3d. Proszę o wskazanie sposobu wykonania pochylonych ścian w literze 3d - żeby wyglądała tak jak ta na zdjęciu. Używam blender 3.0.1.



Pozdrawiam, Marcin.
86
Modelowanie / Odp: KNIFE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 21.05.2023 10:42:11 »
Włącz cut through klawisz [C] (na dole okna jest ściąga z klawiszami, bo się różnią między wersjami).
87
Modelowanie / KNIFE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez CEZ-72 dnia 18.05.2023 10:52:13 »
Jak w temacie,,,,,czasem potrzebuję przeciąć cuba lub innego mesha...Knife tnie mi tylko jedną płaszczyznę....Żeby zrobić z cięcia loopa muszę obracać cuba i ciąć każdą płaszczyznę po kolei,,,,da się knife wykonać jedno cięcie przez całego mesha? Od razu mówię loop tools nie wchodzi w grę bo nie odetniesz nim np narożnika cube`a...
88
Offtopic / Odp: Czytnik ebooków
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sphia1962 dnia 11.05.2023 10:53:21 »
Bierz Kindle. Najlepszy, najtrwalszy! Przerobiłam i PB, i Inkbooka - są daleko w tyle i szkoda kasy.
89
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Dotted Lines
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Białeczko dnia 06.05.2023 16:50:57 »
Dzięki, ale poradziłem sobie już ;)
90
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Dotted Lines
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 04.05.2023 10:39:12 »
Te linie się wyłącza w Overlays > Relationship Lines (u góry po prawej 3d view, trzecia ikonka).
Po za tym, że załączyłeś plik bez żadnych IK Constraints to mi też się nie udało, konkretnie zmusić kolana do zgięcia się - kiedy się doda Pole target noga sztywnieje i koniec zabawy. Nie wiem o co chodzi ale nie zajmuję się na co dzień animacją.
Poszukaj tutków o Rigify, może pójdzie Ci z tym lepiej niż ręczny szkielet.
Strony: 1 ... 7 8 9 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek