Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - MieszQ

Strony: 1
1
Modelowanie / Projekt Średniowiecznego Hełmu
« dnia: 28.06.2018 17:09:10 »
Siema Blenderowcy, widzę, że ostatnio tu mały ruch, ale zaczynam pierwszy swój zaawansowany projekt, mianowicie Hełm z XV wieku(załączniki są niżej) i potrzebuje kilka porad co do modelowania tego typu rzeczy. Gdybyście mogli się podzielić wiedzą i podpowiedzieć wszystko co powinienem wiedzieć o modelowaniu hełmów będę bardzo wdzięczny ;)
P.S zależy mi na hiperrealizmie:)
Pozdro.

2
Prace ukończone (3D) / Komoda
« dnia: 03.02.2018 13:56:24 »
Ostatnio dostałem zlecenie od znajomego, chodziło  o wizualizację pomysłu komody, na który on wpadł. Zlecenie wykonałem,  teraz chciałem efekt poddać krytyce na forum. Zachęcam wszystkich do komentowania, krytykowania , oraz udzielania rad.
Tekstury są niestety w małej rozdzielczości, niestety nie mam dostępu do tekstur lepszej jakości, gdyby ktoś wiedział gdzie można znalezć takie tekstury za darmo może się podzielić ;)
Pozdrawiam wszystkich: )

3
Work in progress (WIP) / AK-47
« dnia: 03.01.2018 16:48:45 »
Witam wszystkich, którzy trafią na ten wątek ;)

     Wpadłem na pomysł wymodelowania karabinu, kilka tutoriali obejrzałem, teraz siadłem do pracy, modeluje AK-47(stare ale jare 8)) zakładam ren wątek, aby moją pracę ocenili i pomogli mi swoja wiedzą ludzie, którzy znają się bardziej na rzeczy.
poniżej zamieszczam screeny jak wygląda model. Każda krytyka mile widziana, zwracajcie uwagę nawet na najmniejsze szczegóły :)
Nurtuje mnie kilka pytań, mianowicie:
- Czy nie zaczynać od nowa, chodzi o to czy siatka modelu nie jest zbyt pogmatwana, chcę potem tego kałacha oteksturować, zależy mi bardzo na realizmie w tej pracy.
-Czy modeluje w dobry sposób, czy dobrze zrobiłem, że wymodelowałem oddzielnie kolbę, lufę, zamek karabinu ?
- Nie mam za bardzo pomysłu jak dodać detale do tego kałacha, czy jako osobne obiekty, a potem powkładać w bazową siatkę, czy np. extrudować odpowiednie fragmenty na detale?

Pozdro dla wszystkich forumowiczów  :)

4
Modelowanie / Pomoc
« dnia: 01.01.2018 13:09:51 »
Witam wszystkich, jestem tu nowy,  znalazlem to forum, poniewaz jestem zafascynowany swiatem CG. Od prawie pol roku ucze sie blendera, ogladam tutoriale, poradniki, glownie po angielsku.  Mam glowe pelna pomyslow, na grafiki, postacie, maszyny, tylko brakuje mi umiejetnosci a bardzo chce isc kierunku grafiki I z nia wiazac przyszlosc. Chce znalezc pomocna dlon, mistrza Jedi, ktory moglby mi tlumaczyc niektore aspekty blendera, jak zrobic np. Dana rzecz albo powiedziec czy sposob w jaki pracuje jwst wlasciwy  a  takze ocenial I krytykowal moje prace. Znajde tu pomocnych ludzi, ktorzy pomoga mi stac sie lepszym grafikiem ?
Serdecznie wszystkich pozdrawiam

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek

PZKPFW IV ausf. H

Wyświetleń: 1144
Autor: aziu3
w: PZKPFW IV ausf H Pantera