Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MieszQ

Strony: 1
1
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Serwer Discord Blenderowni
« dnia: 04.09.2018 21:28:10 »
Jestem w stu procentach za

2
Prace ukończone (3D) / Odp: Barret M82A1 sniper rifle
« dnia: 29.08.2018 10:47:37 »
Jak dla mnie model genialny, widac ze hard surface świetnie Ci wychodzi. Moge zapytac ile czasu zajelo Ci dojscie na taki poziom oraz z czego iczyles sie hard surface ? Gratulacje  ;)

3
Modelowanie / Odp: Projekt Średniowiecznego Hełmu
« dnia: 05.07.2018 22:28:25 »
Siema, wrzucam ostatni progres projektu. Base-mesh w 99% skończony, nie wiem jak pozbyć się tego dziwnego shadingu na czubku hełmu oraz na obręczy zawiasu przyłbicy, możecie coś dopomóc ?
teraz solidify modifier a potem detailing, będę wrzucał postępy na bierząco.

Pozdro Blenderowcy ;)

4
Modelowanie / Odp: Projekt Średniowiecznego Hełmu
« dnia: 29.06.2018 22:17:15 »
Poniżej przedstawiam co udało mi się do tej pory zrobić, to jeszcze nie koniec fazy początkowej, jeszcze dolny kołnierz i przyłbica. Potem dodawanie detali i solidify. Komentujcie jeśli macie jakiekolwiek uwagi, każda porada jest dla mnie na wagę złota. Jak to mówią: "Critics are welcome :)"

Pozdro.

5
Modelowanie / Projekt Średniowiecznego Hełmu
« dnia: 28.06.2018 17:09:10 »
Siema Blenderowcy, widzę, że ostatnio tu mały ruch, ale zaczynam pierwszy swój zaawansowany projekt, mianowicie Hełm z XV wieku(załączniki są niżej) i potrzebuje kilka porad co do modelowania tego typu rzeczy. Gdybyście mogli się podzielić wiedzą i podpowiedzieć wszystko co powinienem wiedzieć o modelowaniu hełmów będę bardzo wdzięczny ;)
P.S zależy mi na hiperrealizmie:)
Pozdro.

6
Work in progress (WIP) / Odp: Allosaurus
« dnia: 10.06.2018 10:36:32 »
Jak Ci sie pracowalo z tym tutorialem, dobrze wytlumaczone I pokazane techniki ? Sam mam zamiar kupic, gdyz czuje ze musze sie sculptu nauczyc. Chcialbym Ci pomoc ale niestety nie wiem co to curvature map, poszperam w necie jak cos znajde to podlinkuje.

7
Work in progress (WIP) / Odp: Allosaurus
« dnia: 09.06.2018 22:29:33 »
Dobrze wykonany model, I ten sculpt, detale I faktura skóry podoba mi się  ;)
Korzystałeś z tutoriala na Udemy ?

8
Prace ukończone (3D) / Odp: Komoda
« dnia: 15.02.2018 10:58:36 »
@Jerry
Nie, reflection nie dodałem tylko "gloss" z nodem invert color, mozliwe ze to przez to,  do nodeow używałem PBR workflow, jeszcze sporo muszę się o nim nauczyć, bo do tej pory nakładałem materiały z Principled BSDF, możecie wytłumaczyć różnice, wady i zalety w tych flowach pracy, prosiłbym :)
Czyli największy problem to fakt, że mebel się bardzo błyszczy tak? Jak macie jeszcze inn uwagi Panowie dawajcie śmiało ;)

9
Prace ukończone (3D) / Odp: Komoda
« dnia: 15.02.2018 08:42:37 »
@Jerry
De facto miało to być prawdziwe drewno,  możliwe ze skopałem, że nie wygląda to w ten sposób przez niska jakość tekstur. 
Moglibyście Panowie podpowiedzieć mi co mógłbym poprawić, żeby nadać temu więcej realizmu ?

10
Prace ukończone (3D) / Komoda
« dnia: 03.02.2018 13:56:24 »
Ostatnio dostałem zlecenie od znajomego, chodziło  o wizualizację pomysłu komody, na który on wpadł. Zlecenie wykonałem,  teraz chciałem efekt poddać krytyce na forum. Zachęcam wszystkich do komentowania, krytykowania , oraz udzielania rad.
Tekstury są niestety w małej rozdzielczości, niestety nie mam dostępu do tekstur lepszej jakości, gdyby ktoś wiedział gdzie można znalezć takie tekstury za darmo może się podzielić ;)
Pozdrawiam wszystkich: )

11
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada
« dnia: 04.01.2018 20:04:00 »
Displacement sam w sobie jest zasobożerny, nawet bardzo, ale jest narzedziem ktore znaczaco podnosi poziom realizmu, wiec musisz sobie zadac pytanie, jak bardzo zalezy Ci ma realizmie ?
Jesli Bardzo, uzywasz displacement I normalmapy.
Jesli nieszczególnie, tylko normalmapy, ktore dają I tak bardzo dobry efekt.

Pozdro Arcik  ;)

12
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada
« dnia: 04.01.2018 17:18:29 »
Siemanko Arcik

Ładnie wyszedł Ci ten model bazowy,  odpowiadając na pytanie uważam, że lepiej to będzie zrobić normal mapami, dla większej dokładności możesz też użyć displacementu, to nada dachówkom jeszcze bardziej relistycznego wyglądu. Dla mnie  z modelowaniem byłoby masakrycznie dużo roboty i trudno byłoby ułożyc je na tym dachu.

Trzymam kciuki za efekty :) pochwal się jak zrobisz następny krok w projekcie.

Pozdro

13
Work in progress (WIP) / AK-47
« dnia: 03.01.2018 16:48:45 »
Witam wszystkich, którzy trafią na ten wątek ;)

     Wpadłem na pomysł wymodelowania karabinu, kilka tutoriali obejrzałem, teraz siadłem do pracy, modeluje AK-47(stare ale jare 8)) zakładam ren wątek, aby moją pracę ocenili i pomogli mi swoja wiedzą ludzie, którzy znają się bardziej na rzeczy.
poniżej zamieszczam screeny jak wygląda model. Każda krytyka mile widziana, zwracajcie uwagę nawet na najmniejsze szczegóły :)
Nurtuje mnie kilka pytań, mianowicie:
- Czy nie zaczynać od nowa, chodzi o to czy siatka modelu nie jest zbyt pogmatwana, chcę potem tego kałacha oteksturować, zależy mi bardzo na realizmie w tej pracy.
-Czy modeluje w dobry sposób, czy dobrze zrobiłem, że wymodelowałem oddzielnie kolbę, lufę, zamek karabinu ?
- Nie mam za bardzo pomysłu jak dodać detale do tego kałacha, czy jako osobne obiekty, a potem powkładać w bazową siatkę, czy np. extrudować odpowiednie fragmenty na detale?

Pozdro dla wszystkich forumowiczów  :)

14
Modelowanie / Odp: Pomoc
« dnia: 02.01.2018 22:00:49 »
Nie myślcie Panowie, ze ja chce ludzi z firum w jakis sposob wykorzystac, absolutnie. Jestem zafascynowany CG I jestem glodny wiedzy,  a co wynika z mojego charakteru najlepiej pracuje mi sie z innymi ludzmi, dlatego szukalem polskiego forum I trafilem tu   :) chce tutaj uczyc sie jak robic grafike,  poznawac ludzi I z nimi wspolpracowac.

15
Modelowanie / Pomoc
« dnia: 01.01.2018 13:09:51 »
Witam wszystkich, jestem tu nowy,  znalazlem to forum, poniewaz jestem zafascynowany swiatem CG. Od prawie pol roku ucze sie blendera, ogladam tutoriale, poradniki, glownie po angielsku.  Mam glowe pelna pomyslow, na grafiki, postacie, maszyny, tylko brakuje mi umiejetnosci a bardzo chce isc kierunku grafiki I z nia wiazac przyszlosc. Chce znalezc pomocna dlon, mistrza Jedi, ktory moglby mi tlumaczyc niektore aspekty blendera, jak zrobic np. Dana rzecz albo powiedziec czy sposob w jaki pracuje jwst wlasciwy  a  takze ocenial I krytykowal moje prace. Znajde tu pomocnych ludzi, ktorzy pomoga mi stac sie lepszym grafikiem ?
Serdecznie wszystkich pozdrawiam

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek