Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Mad Max

Strony: 1
1
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czy jest na sali moderator?
« dnia: 03.05.2021 21:12:11 »
No i drugi ban poleciał :)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Mad Max

2
Modelowanie / Odp: Wycięty Tekst w obiekcie/bryle
« dnia: 30.03.2018 16:11:29 »
Jeśli dobrze zrozumiałem, to potrzebujesz ścianę, w której będzie wgłębienie w postaci wyciętego napisu. A samo wgłębienie będzie świecić, tak jak na screenie.

Jeżeli tak, to w tym wgłębieniu dodaj zwykłego plane'a, który będzie trochę większy od napisu. Wstaw go w wgłębieniu. I dodaj do niego nowy materiał - emission zamiast diffuse.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Mad Max

3
Modelowanie / Odp: Historia modelowania danego obiektu
« dnia: 04.12.2017 16:19:00 »
Przed dodaniem modyfikataora bądź jakąś większą edycją możesz skopiować bryłę i przerzucić ją na jakąś inną warstwę. Jeżeli stwierdzisz że chcesz do niej wrócić to usuwasz tą na której aktualnie pracujesz a schowaną na innej warstwie przywracasz.
Drugi sposób - jak naciśniesz ctrl+Shift+S otworzy Ci się okno zapisu z nazwą twojego projektu podświetloną na czerwono. Naciskając Enter nadpiszesz plik ale jeżeli naciśniesz "+" na klawiaturze numerycznej do nazwy dopisana zostanie kolejna liczba. Na przykład tworzysz projekt moja_scena.blend po naciśnięciu ctrl+Shift+S a następnie "+" oraz Enter utworzysz nowy plik o nazwie moja_scena1.blend. To co zrobiłeś do tej pory jest bezpieczne i od teraz pracujesz na nowym pliku. Łatwo się połapać w historii plików a sama operacja zajmuje sekundę.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Mad Max

4
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« dnia: 13.11.2017 17:04:10 »
Wrzucam moje postępy odnośnie wnętrza. Na blacharkę dopiero narzuciłem solidify i jeszcze nie naprawiłem wszystkich jego błędów, stąd te nierówności.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Mad Max

5
Prace ukończone (3D) / Odp: Fraktale 3d
« dnia: 12.09.2017 00:05:20 »
Rozdzielczość mała, bo czas renderowania klatki jest bardzo duży a renderowałem jedynie w celach testowych. Niestety obiekty te są potwornie złożone a póki co nie udało się zaprząc do renderowania GPU. Nie jestem programistą wiec nie wiem za bardzo dlaczego, ale z wymiany zdań na forum mandelbulbera wywnioskowałem, że problem tkwi w samym sposobie obliczania iteracji fraktala. To co udaje się w "zwykłej" grafice 3d tam się niestety nie sprawdza. W przypadku Mandelbulbera można uruchomić renderowanie sieciowe ale mnie się nie udało póki co doczekać połączenia. Bez tego rendering w Mandelbulberze jest wolniejszy jeszcze niż w Mandelbulbie 3d.

W tej chwili pracuję nad filmem na podstawie obrazu Zbigniewa Pronaszki Szachista, w którym chcę połączyć elementy renderowane w Mandelbulbie z blenderowymi. Zobaczymy, czy coś z tego będzie.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Mad Max

6
Newsy na głównej / Prośba o pomoc
« dnia: 28.07.2017 21:19:40 »
Blenderownia odradza się jak Feniks z popiołów, ale jest przez to słaba i nieopierzona. Bogate treści (choć nieco przestarzałe) poszły do /dev/null i zaczynamy od początku. W związku z tym będę wdzięczny za każdą pomoc. Szczególnie potrzeba nam kogoś kto zna PHP i/lub SMF. Na następnym miejscu są moderatorzy (do ogólnego dbania o porządek, przepisywania starych, przydatnych treści => FAQ/Tutoriale) i redaktorzy (do pisania newsów). Chętnie też dam "moce moderatorskie" każdemu kto ma jakiś ciekawy pomysł, który chciałby wcielić w życie. Sam chętnie też w realizacji pomogę, na ile będzie to możliwe. :)

Dziękuję też wszystkim, którzy przetrwali te niepewne godziny, pisali na grupie FB i nie tracili nadziei, że wrócimy. Dzięki!
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Mad Max

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek