Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - araneus

Strony: 1
1
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada
« dnia: 05.01.2018 23:42:45 »
Aby zaoszczędzić trochę mocy komputera można użyć opcji Adaptive w modyfikatorze SubSurf. Powoduje ona, że elementy położone bliżej kamery mają więcej poligonów niż te bardziej oddalone.
Wyjaśnienie tutaj:
https://www.blenderguru.com/tutorials/introduction-microdisplacements
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: arcik

2
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Samolot
« dnia: 03.09.2017 22:37:21 »
Po pierwsze - koncepcja. Trochę to wygląda tak, że wziąłeś model p11c i wsadziłeś mu silnik odrzutowy w d... znaczy... pod ogon, co wymusiło zmianę podwozia. Trochę w tym za mało pomysłu. Do tego dochodzą błędy konstrukcyjne takie jak za krótkie przednie podwozie (bez amortyzacji) i wlot silnika w innej osi niż wylot (ale to może tylko błędne wrażenie).
Przede wszystkim pomyśl jak rozbudować pomysł: może jakieś dodatkowe silniki (rakietowe?) albo działko gatlinga pod skrzydłami, rury, katownice itp. Dużo mogą tez pomóc (albo zaszkodzić) materiały - bruk zniszczenia, wgniecenia, rysy.
Mam nadzieję, że nie zniechęciłem swoimi uwagami :)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Lukasz

3
Work in progress (WIP) / Odp: Statek
« dnia: 03.09.2017 22:09:55 »
Piękny model :)
Pewnie znasz ale w razie czego podaję:
https://www.youtube.com/watch?v=1drRNphACMc

Dobry tutorial od Andrew Price'a (Blender Guru) dotyczący tworzenia liny. W opisie filmu jest też link do tekstur liny.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: PawelB

Strony: 1

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek