Autor Wątek: Edycja ciężkich modeli w wersji 2.80  (Przeczytany 12273 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stormstout

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • https://www.gruzar.pl/wywoz-gruzu-warszawa/
    • Osiągnięcia
Edycja ciężkich modeli w wersji 2.80
« dnia: 22.12.2021 12:36:37 »
Cześć!
Zauważyłem, że edycja ciężkich modeli (100 000 poli) jest wolniejsza w 2.80 niż w 2.79. Czy jest możliwe dodanie czegoś w rodzaju 'szybkiego trybu interakcji' jak w Maya, który wyłącza automatycznie i tymczasowo rysowanie nakładki podczas gdy ja przesuwam, obracam poligony?

Dziękuję!
 

Offline Piotr

Odp: Edycja ciężkich modeli w wersji 2.80
« Odpowiedź #1 dnia: 22.12.2021 14:25:38 »
W Blenderze 2.80 zepsuli modyfikator Subdivison Surface. Wcześniej używał karty graficznej do zagęszczania siatki, a teraz używa procesora.

Możesz wyłączyć modyfikator w trybie edycji. Wciśnij ten przycisk, co jest na screenie.

Ponoć w 3.0 zoptymalizowali trochę szybkość operacji na skomplikowanych meshach w Edit mode. Ja tego nie odczułem, bo tworzę raczej proste rzeczy.

 

Wyszukuj i importuj ponad 14 milionów modeli bezpośrednio w Blenderze

Zaczęty przez RandalHuckerDział Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 17411
Ostatnia wiadomość 02.12.2022 15:43:49
wysłana przez RandalHucker
Zapłacę za kilka modeli postaci elf, kransloud, ork, trol, humanoidy itp.

Zaczęty przez bednarskikamilDział Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE)

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 11878
Ostatnia wiadomość 17.01.2021 10:41:41
wysłana przez mortom.ckm
Potrzebnych 5 modeli pierścieni tłokowych

Zaczęty przez aimartDział Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE)

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 12964
Ostatnia wiadomość 07.12.2018 15:42:21
wysłana przez starrk92
30 darmowych modeli do Blendera

Zaczęty przez pw1Dział Offtopic

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 12325
Ostatnia wiadomość 27.08.2018 11:32:01
wysłana przez pw1
Animacja, gięcie blach, edycja elementów

Zaczęty przez nowicjuszDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 13644
Ostatnia wiadomość 30.11.2021 21:05:32
wysłana przez Piotr

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek