Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Autor Wątek: Blender z wysokiego zamku  (Przeczytany 6175 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mrys

Blender z wysokiego zamku
« dnia: 28.01.2020 10:39:06 »
Może to i nie news bo serial kilka latek ma a finałowy sezon już za nami. Niektórzy znają, inni nie. Jeden z najlepszych seriali, jakie zdarzyło mi się oglądać (IMO zostawia daleko w tyle GoT - zwłaszcza ostatnie sezony). I przy okazji jedno z lepszych rozwinięć znakomitej, ale znacznie krótszej literatury. Człowiek z wysokiego zamku. A nie dość, że inteligentny, wciągający to i świetnie wyglądający.  A za tą świetnieowyglądającością stoi, mi drodzy, Blender. Oczywiście wsparty Houdinim, Nuke i takimi tam. Ale ci co się znajo mówio, że GŁÓWNIE Blender (modelowanie i animacja najpewniej).
 

Offline sami567

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • https://vialisebodywrapping.pl/
    • Osiągnięcia
Odp: Blender z wysokiego zamku
« Odpowiedź #1 dnia: 21.04.2020 11:47:23 »
Wow. Takie rzeczy potrafią mnie zainspirować. Wielkie dzięki za tą wstawkę ^^
 

Offline Zuorion

Odp: Blender z wysokiego zamku
« Odpowiedź #2 dnia: 11.05.2020 23:34:44 »
Cytuj
Software included: Nuke, After Effects, Houdini, Blender, Maya, Substance Designer, Substance Painter, Photoshop, PTGui

Cytuj
I was the CG supervisor on this show. Some of our modelers use Blender to create assets such as props or vehicles, and we also use Blender to occasionally do initial layout and create proxy geometry for 3D tracking. Blender was also used for primary animation on several of the vehicles seen throughout the season. We do our final scene assembly, look dev, lighting, and rendering primarily in Houdini, though Maya was also leveraged on some scenes. We render mainly in Arnold, with some RedShift.
 

 


* Zaloguj




* Losowy obrazek

Klawisze pianina

Wyświetleń: 868
Autor: PawelB
w: Paweł Brzustowski