Autor Wątek: Cały model postaci bez lustra i gładki model  (Przeczytany 322 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Reguglak

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Cały model postaci bez lustra i gładki model
« dnia: 21.02.2019 14:28:40 »
Chciałbym się dowiedzieć jak przekształcić na przykład jedną rękę aby różniła się od drugiej.
Wyłączając lustro jest tylko połowa postaci.
Wiecie może jak złożyć ją w całość żeby ta modyfikacja była już nie potrzebna?
Chciałbym jeszcze się dowiedzieć jak uzyskać gładki kształt obiektów żeby nie były takie kanciate nie korzystając z modyfikacji Subdivision Surface.
Z góry dziękuje  ;D
 

Offline AGhandwork

Odp: Cały model postaci bez lustra i gładki model
« Odpowiedź #1 dnia: 22.02.2019 09:21:21 »
jak uzyskać gładki kształt obiektów żeby nie były takie kanciate nie korzystając z modyfikacji Subdivision Surface.

Mozna wykorzystać - Smooth (odebrać kąt od 30 do 60 stopni )
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Reguglak

Offline AGhandwork

Odp: Cały model postaci bez lustra i gładki model
« Odpowiedź #2 dnia: 22.02.2019 09:30:14 »
jak złożyć ją w całość żeby ta modyfikacja była już nie potrzebna?

1. Mirror - Apply - masz całość

2. ręcznie zmienisz kształt drugiej ręki
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Reguglak

 

Jaka powinna być domyślna poza postaci

Zaczęty przez MortusDział Modelowanie

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 920
Ostatnia wiadomość 23.03.2018 10:11:27
wysłana przez Mortus
Model Opel Mokka

Zaczęty przez guciasDział Offtopic

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 594
Ostatnia wiadomość 26.10.2017 15:09:32
wysłana przez gucias

* Zaloguj




* Losowy obrazek