Praca Miesiąca - guests

Barret M82A1 sniper rifle
Praca Miesiąca Czerwiec-Sierpień 2018
Redforest

Autor Wątek: Nadanie grubości liniom.  (Przeczytany 726 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pyroxar

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Nadanie grubości liniom.
« dnia: 27.01.2018 22:03:44 »
Próbuje wymodelować słup wysokiego napięcia chciałbym, aby stał się on pogrubiony. Jak gdybym zastosował modyfikator solidify. Macie jakieś pomysły?
 

Offline goten22

Odp: Nadanie grubości liniom.
« Odpowiedź #1 dnia: 27.01.2018 22:14:18 »
Modifier skin? Ale może jest coś lepszego, to pierwsze co mi na myśl przychodzi.

https://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/Release_Notes/2.64/Skin_Modifier
 

Offline pyroxar

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Nadanie grubości liniom.
« Odpowiedź #2 dnia: 27.01.2018 22:28:39 »
Czy jest sposób by to kontrolować?
 

Offline Piotr

Odp: Nadanie grubości liniom.
« Odpowiedź #3 dnia: 28.01.2018 10:41:27 »
Tak. Jak wejdziesz do trybu edycji i zaznaczysz vertex, to na górze, w panelu Transform, będzie RadiusX oraz RadiusY.

Jeżeli nie podoba Ci się siatka jaką daje Skin modifier, możesz spróbować z Wireframe modifierem. Tylko on nie pozwala już edytować średnicy dla każdego wierzchołka. I będziesz musiał wypełnić krawędzie fejsami, bo inaczej nie zadziała.
 

Offline Luk

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Nadanie grubości liniom.
« Odpowiedź #4 dnia: 28.01.2018 12:47:18 »
Modifier skin +  ewentualnie Subsurf , nastęnie tryb edycji zaznaczasz wszystkie punkty i klikasz ctrl + a i ruszasz myszką. W ten sposób ustawiasz grubość dla każdego wierzchołka
 

 


* Zaloguj




* Losowy obrazek