Autor Wątek: Texturowanie głowy.  (Przeczytany 6343 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Szani

  • Gość
Texturowanie głowy.
« dnia: 12.11.2017 22:56:32 »
Witam,
Staram sie zrobić portret, sculpcenie i polypainting w ZBruch nawet wyszedł niezle, mapy 4k wyglądaja  przyzwoicie.
Ale problem jest z wlosami. Udało mi się zrobić troche hair strandów z ktorych robie plainy, ale  na samem skorze głowy nie mam zabardzo nic i przebija mi sie skurwa miedzy tymi plainami. Nie chcę robić super dużej ilości tych planów zwłaszcza, że włoski miejscami powinny być dojść którkie i chyba lepiej by były namalowane poprostu na skórze (często tak widziałam)
W internetach realistyczne twarze robią przez skany głowy albo używanie projection paiting zdjęc ludzi w wysokiej rozdzielczości. Niestety internet nie dostarcza zdjęc 4k interesujących mnie głów (albo dziwne światło albo kąt )
Może jednak jest źródło zdjęćo ktorym nie wiem?  (Albo zrobię zdjęcia kolegom xD)
http://docs.cryengine.com/display/SDKDOC2/Hair
Tutaj wspominają, że można wypalić cień włosów na skalp dzięki czemu pasują do planów.... ale nie potrafię ._.
Próbowałam też zrobić texturke najkrótszych włosków jak tu:
https://www.artstation.com/artwork/VZ0l4 ale nie rozkłada sie ładnie....
Chyba, że to zadziała.... https://blender.stackexchange.com/questions/66658/bake-hair-particle-system-to-textured-low-poly-mesh/78632

Może ogólnie robie coś źle, kojarzycie jaki jest pipeline do głowy z włosami i włosów hd nie uwzględniający jakiś dodatkowych zewnętrznych programów? Jakieś inne tipy odnośnie włosów pod texturke na alphie?

Proszę o pomoć bo sama glowa wyszła nieźle fajnie by byłoby ją skończyć o te włosy  ._.
« Ostatnia zmiana: 12.11.2017 23:27:08 wysłana przez Szani »
 

 

* Zaloguj




* Losowy obrazek