Autor Wątek: Blender Rn'D (teczka)  (Przeczytany 24632 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piotr

Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Odpowiedź #15 dnia: 13.05.2019 11:53:52 »
Ile godzin taka symulacja się przelicza (i na jakim sprzęcie: CPU, GPU?, RAM, SSD?)?

Offline alex

Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Odpowiedź #16 dnia: 07.02.2020 10:50:20 »
Kolejny test Flip Fluids, niska rozdzielczość, bez particles. Pracuję nad morską sceną z molo. Na tę chwilę sprawdzam fizykę Flip Fluid i czy współprace z ocean modifier.

https://vimeo.com/389934108

https://vimeo.com/390545581
« Ostatnia zmiana: 11.02.2020 19:44:53 wysłana przez alex »
 

Offline alex

Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Odpowiedź #17 dnia: 27.08.2020 10:28:26 »
Tym razem temat rzeki. Chyba dodam trochę zieleniny i zrobię z tego kompleksową scenę. Symulacja testowa Blender 2.91/Flip Fluids.

https://vimeo.com/452121067


Offline Piotr

Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Odpowiedź #18 dnia: 27.08.2020 12:34:22 »
1. Ile coś takiego się przelicza?
2. Porównywałeś może FlipFluids do Blenderowej Manty?

Offline alex

Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Odpowiedź #19 dnia: 27.08.2020 15:03:36 »
@Piotr 300 klatek w tym przypadku to  była jedna noc, na przeciętnym komputerze do grafiki.
Flip fluids pod wieloma względami wypada lepiej, jakość i prędkość obliczeń, kontrola, ale ma słabą integrację z innymi symulacjami w blenderze. Tu ma przewagę mantaflow.

Offline Piotr

Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Odpowiedź #20 dnia: 28.08.2020 11:14:14 »
Dzięki

Offline alex

Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Odpowiedź #21 dnia: 17.10.2020 13:51:36 »
« Ostatnia zmiana: 17.10.2020 15:22:52 wysłana przez alex »
 

Offline alex

Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Odpowiedź #22 dnia: 07.01.2021 21:18:19 »

Offline alex

Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Odpowiedź #23 dnia: 09.04.2021 18:39:14 »
« Ostatnia zmiana: 09.04.2021 18:45:01 wysłana przez alex »
 

Offline winhelp

Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Odpowiedź #24 dnia: 10.04.2021 20:45:27 »
Te molo to też symulacja?
Rzeka bardzo fajna. Szkoda, że tak płasko te dno zrobiłeś, bo mnie np zupełnie skala przez to się rypie - ryby zauważyłem dopiero na breakdownie (ale oglądałem słabej jakości ten film) słupek poziomu wody - realizm +500 ale też go tam nie widać. Ale symulacja i materiały sztosik.  :o  8)
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: alex

 

* Zaloguj




* Losowy obrazek

0004

Wyświetleń: 1607
Autor: pecet8686
w: Mercedes W124