Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Autor Wątek: Blender Rn'D (teczka)  (Przeczytany 7073 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piotr

Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Odpowiedź #15 dnia: 13.05.2019 11:53:52 »
Ile godzin taka symulacja się przelicza (i na jakim sprzęcie: CPU, GPU?, RAM, SSD?)?
 

Offline alex

Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Odpowiedź #16 dnia: 07.02.2020 10:50:20 »
Kolejny test Flip Fluids, niska rozdzielczość, bez particles. Pracuję nad morską sceną z molo. Na tę chwilę sprawdzam fizykę Flip Fluid i czy współprace z ocean modifier.

https://vimeo.com/389934108

https://vimeo.com/390545581
« Ostatnia zmiana: 11.02.2020 19:44:53 wysłana przez alex »
 

Offline alex

Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Odpowiedź #17 dnia: 27.08.2020 10:28:26 »
Tym razem temat rzeki. Chyba dodam trochę zieleniny i zrobię z tego kompleksową scenę. Symulacja testowa Blender 2.91/Flip Fluids.

https://vimeo.com/452121067


Offline Piotr

Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Odpowiedź #18 dnia: 27.08.2020 12:34:22 »
1. Ile coś takiego się przelicza?
2. Porównywałeś może FlipFluids do Blenderowej Manty?
 

Offline alex

Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Odpowiedź #19 dnia: 27.08.2020 15:03:36 »
@Piotr 300 klatek w tym przypadku to  była jedna noc, na przeciętnym komputerze do grafiki.
Flip fluids pod wieloma względami wypada lepiej, jakość i prędkość obliczeń, kontrola, ale ma słabą integrację z innymi symulacjami w blenderze. Tu ma przewagę mantaflow.

Offline Piotr

Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Odpowiedź #20 dnia: 28.08.2020 11:14:14 »
Dzięki
 

Offline alex

Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Odpowiedź #21 dnia: 17.10.2020 13:51:36 »
« Ostatnia zmiana: 17.10.2020 15:22:52 wysłana przez alex »
 

 


* Zaloguj




* Losowy obrazek