Autor Wątek: Wycinanie symbolu w modelu  (Przeczytany 26801 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline siemieniaka

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Wycinanie symbolu w modelu
« Odpowiedź #15 dnia: 04.10.2017 20:50:19 »
Planuję właśnie iść w stronę pro. Uznałem, że to będzie najlepszy sposób na nauczenie się większość funkcji, szukanie rozwiązań problemów i nauka. Wracam do grafiki już trzeci raz i teraz nie mam wymówki, bo albo wszystko albo nic. Komp mam spoko, więc render to nie problem, brak trochę czasu, bo praca dzienna to 250h w miesiącu, ale nie ma, że się nie da :)

Możesz polecić jakieś książki lub tutoriale na yt?
 

Offline D7470

Odp: Wycinanie symbolu w modelu
« Odpowiedź #16 dnia: 04.10.2017 21:06:16 »
Może to wyglądać strasznie, ale tak mam kilka kanałów godnych polecenia:

Blender Guru

Pierric Picaut

MrSorbias

Grant Abbit

Zacharias Reinhardt

Mas Baco

Gleb Alexandrov

Remington Graphics

CG Cookie Blender

Blender

CG Geek

CG Masters

WayWard Art Company

TooEazyCG

Blended

Sardi Pax

The CG Ninja

Reymante Martinez

CG Tutor

Piotr Arłukowicz

Darren Lile

Blendcraft Creations

Blender Diplom

I oczywiście, jeżeli po tym wszystkim jeszcze będziesz miał siłę to polecam sprawdzić moje dzieła na YT (w sygnaturce mam podany link)
Mysle że na jakiś czas Ci starczy :D
Sprawdź moje poradniki na YouTube!
https://www.youtube.com/c/PLTutorsTV [nofollow]
 

Offline siemieniaka

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Wycinanie symbolu w modelu
« Odpowiedź #17 dnia: 18.10.2017 08:26:36 »
Wróciłem do modelu, żeby dodać kolejne wycięcie znaku z drugiej strony, ale coś nie gra. Zewnętrzny pierścień wycina bardzo fajnie, ale wilk w środku zostaje wtopiony w całości. Czy ktoś może się temu przyjrzeć? Podsyłam .svg
 

Offline D7470

Odp: Wycinanie symbolu w modelu
« Odpowiedź #18 dnia: 18.10.2017 17:59:37 »
Są dwie możliwości:
1. Zamieniasz krzywe z pliku .svg na geometrię (ALT+C), ekstrudujesz trochę i robisz tak jak wcześniej, czyli dajesz boolean. Teraz zaznaczasz głowę tego wilka i obniżasz ją trochę, aby nie była taka płaska.
2. Przecinasz model na pół i dodajesz mirror modifier, dzięki czemu model stanie się symetryczny.
« Ostatnia zmiana: 18.10.2017 19:34:35 wysłana przez D7470 »
Sprawdź moje poradniki na YouTube!
https://www.youtube.com/c/PLTutorsTV [nofollow]
 

Offline siemieniaka

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Wycinanie symbolu w modelu
« Odpowiedź #19 dnia: 18.10.2017 22:47:26 »
Okazało się, że plik svg był po prostu zbyt skomplikowany najwidoczniej, ponieważ po "wyczyszczeniu" głowy wilka ze zbędnych dodatków w postaci cienia itd wszystko poszło bez problemu. Czasem zastanawiam się czy to ja coś robię źle czy to po prostu blender wariuje momentami. Raz wychodzi, raz nie wychodzi.
 

Offline siemieniaka

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Wycinanie symbolu w modelu
« Odpowiedź #20 dnia: 27.10.2017 10:56:30 »
Poleciałem trochę do przodu z moim modelem, zająłem się detalami i trochę kombinowałem ze skórą owiniętą wokół rękojeści. Oto wynik, aczkolwiek tekstura jest tylko 1024x1024 oraz samo owinięcie robiłem na szybko dzisiaj przed pracą, więc jest do poprawy. Oświetlenie to też parodia :)
 

 

Subsurf i displacement "rozciągają" krawędź modelu

Zaczęty przez narazieniemamDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 11569
Ostatnia wiadomość 24.01.2018 16:09:28
wysłana przez narazieniemam
Uproszczenie modelu budynku dlla potrzeb prezentacji w Unity [Praca]

Zaczęty przez GregDział Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE)

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 20815
Ostatnia wiadomość 15.03.2023 16:38:11
wysłana przez Greg
Dziwny efekt na modelu filizanki po renderingu w otoczeniu z HDR

Zaczęty przez KrzysztofJDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 17674
Ostatnia wiadomość 14.12.2017 22:31:46
wysłana przez freeqstyler
Od fotografii do modelu 3D. Seria tutoriali na temat fotogrametrii.

Zaczęty przez adrian2608Dział Offtopic

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 16269
Ostatnia wiadomość 10.08.2017 12:11:23
wysłana przez Hubert

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek