Praca Miesiąca - guests

Barret M82A1 sniper rifle
Praca Miesiąca Czerwiec-Sierpień 2018
Redforest

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 5 ... 10
21
Modelowanie / Odp: Cały model postaci bez lustra i gładki model
« Ostatnia wiadomość wysłana przez AGhandwork dnia 22.02.2019 09:21:21 »
jak uzyskać gładki kształt obiektów żeby nie były takie kanciate nie korzystając z modyfikacji Subdivision Surface.

Mozna wykorzystać - Smooth (odebrać kąt od 30 do 60 stopni )
22
Modelowanie / Odp: Subdivision surface i twarde krawędzie innego obiektu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jerry dnia 21.02.2019 15:08:19 »
Wydaje mi się że nie chodzi o uwagi a o wagi "weight".
Zobacz sobie na przykład ten filmik (na szybko znalazłem). Polecam też przerobić tutoraial modelowania kowadła od Blender Guru.
23
Modelowanie / Cały model postaci bez lustra i gładki model
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Reguglak dnia 21.02.2019 14:28:40 »
Chciałbym się dowiedzieć jak przekształcić na przykład jedną rękę aby różniła się od drugiej.
Wyłączając lustro jest tylko połowa postaci.
Wiecie może jak złożyć ją w całość żeby ta modyfikacja była już nie potrzebna?
Chciałbym jeszcze się dowiedzieć jak uzyskać gładki kształt obiektów żeby nie były takie kanciate nie korzystając z modyfikacji Subdivision Surface.
Z góry dziękuje  ;D
24
Modelowanie / Odp: Subdivision surface i twarde krawędzie innego obiektu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Reguglak dnia 21.02.2019 14:23:02 »
Niestety nie pomogło  :'(
A jak nadać uwagi topologii?
25
Modelowanie / Odp: Subdivision surface i twarde krawędzie innego obiektu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez AGhandwork dnia 21.02.2019 09:18:39 »
Po prostu trzeba nadać uwagi topologii


26
Modelowanie / Odp: Subdivision surface i twarde krawędzie innego obiektu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 20.02.2019 14:54:38 »
Może to coś da: Jak jesteś w trybie edycji, to zaznacz krawędzie, które mają być ostre i wciśnij Shift+E (edge crease). Poruszając myszką ustalasz ostrość krawędzi (kształt).

Potem będziesz mieć pewnie problem z cieniowaniem. Musisz wtedy włączyć modifier Edge Split. W trybie edycji zaznaczyć, które krawędzie mają być ostre, wcisnąć Ctrl+E i wybrać Mark Sharp.

Pomogło?
27
Modelowanie / Subdivision surface i twarde krawędzie innego obiektu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Reguglak dnia 20.02.2019 13:48:22 »
Witam
Zrobiłem model postaci za pomocą modyfikacji Subdivision Surface i chciałbym zrobić np naramiennik który posiada ostre krawędzie ale z modyfikacją tą wszystko staje się zaokrąglone.
Czy jest jakaś inna modyfikacja czy sposób? Czy wszystko zrobić w oddzielnym pliku?
28
Animacja i symulacje / Odp: Zmagam sie z animacja gietkiej rury laczacej dwa ramiona robota
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KrzysztofJ dnia 19.02.2019 20:01:41 »
Tak, na to wyglada. Musze znalesc jakies profesjonalne kursy riggowania, bo widze, ze malo jest na YouTube.
29
Animacja i symulacje / Odp: Zmagam sie z animacja gietkiej rury laczacej dwa ramiona robota
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 19.02.2019 19:37:10 »
To chyba trzeba by dodać tam więcej hooków - tak jak u Ciebie ale bardzo ostrożnie by nic nie namieszać i je potem animować. Albo na kościach tak jak przy pierwszym podejściu ale to trzeba by chyba nadać dużo ograniczników do nich by to jakoś wyglądało i samo się wyginało.
30
Animacja i symulacje / Odp: Zmagam sie z animacja gietkiej rury laczacej dwa ramiona robota
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KrzysztofJ dnia 19.02.2019 14:03:55 »
Dzieki za zaangazowanie. Twoje rozwiazanie jest nie do konca tak jak ja chce. Rura w twoiej wersji wygina sie praktycznie tylko w jednym miejscu, a mi chodzi o to aby odksztalcenie bylo elastyczne, czyli ze  wierzcholki im blizej koncowych wierzcholkow odksztalcaja sie mniej, ale jednak to robia, mn.w. tak jak w rzeczywistosci.
Strony: 1 2 3 4 5 ... 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek