Praca Miesiąca - guests

Barret M82A1 sniper rifle
Praca Miesiąca Czerwiec-Sierpień 2018
Redforest

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 ... 10
11
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 08.03.2019 11:47:34 »
Okej, pierwszy etap pracy w zasadzie za mną. Wstępnie wyszło to, co widać. Jeśli nie ma jakichś większych uwag, to biorę się za retopo/UV-ki, a potem teksturki.


12
Modelowanie / Odp: Indywidualne odbicie lustrzane obiektu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez goten22 dnia 02.03.2019 14:36:48 »
Mirror, można klepnąć [ctrl+m] > [x], [y], [z], albo modyfikatorem.

https://docs.blender.org/manual/en/latest/editors/3dview/object/editing/transform/mirror.html
13
Modelowanie / Indywidualne odbicie lustrzane obiektu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Reguglak dnia 02.03.2019 13:07:25 »
Witam
Chciałbym się dowiedzieć jak odbić oddzielny obiekt by go złączyć
Jest jakiś skrót klawiszowy?
Pozdrawiam  ;D
14
Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine / Odp: Obliczanie powierzchni ścian
« Ostatnia wiadomość wysłana przez slimakmacius dnia 01.03.2019 13:05:09 »
I'm so smart
To nie żart :)
Post - monolog - to wyjątek
Zamykam wątek !

@_"
15
Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine / Odp: Obliczanie powierzchni ścian
« Ostatnia wiadomość wysłana przez slimakmacius dnia 01.03.2019 11:59:37 »
OK - znalazłem.

A więc wchodzimy w ustawienia, szukamy measureit - zaznaczymy ptaszka - wtyczka włączona.
W prawym panelu (T) pojawia się zakładka Display.
Zaznaczamy sobie dowolne ściany w trybie edycji obiektu i wybieramy interesujący nas pomiar z zakładki Display - mnie interesuje Area (przedtem można jej nadać kolor jeśli chcemy można to też będzie zrobić później w prawej belce (N).
Wychodzimy z trybu edycji. W panelu lewym w zakładce Display klikamy Show - elemnty wraz z wartościami wyświetlają się na kolorowo - bajerancki motyw - mega przydatna opcja np w przypadku konieczności obliczenia remonotowanych powierzchni budynku.

https://www.youtube.com/watch?v=OoMwmUrOhdc

Pozdrawiam
@_"
16
Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine / Obliczanie powierzchni ścian
« Ostatnia wiadomość wysłana przez slimakmacius dnia 01.03.2019 10:03:50 »
Cześć.

Myślę że Add-ons w ustawieniach to Pluginy więc chyba dobre miejsce na post.
Potrzebuję obliczyć pole powierzchni ścian budynku. Pamiętam że już to przerobiłem - trzeba było włączyć odpowiedni Add-ons ale nie pamiętam który :).

Wtyczka działa tak, że wybierałem interesujące mnie ściany w trybie edycji obiektu, w lewym panelu (T) wybierałem odpowiednią opcję w zależności od tego co chciałem mierzyć - długość czy powierzchnię czy objętość (objętość chyba też była) dodawałem pomiar, wychodziłem z trybu edycji i miałem na kolorowo zaznaczoną z podanym metrażem powierzchnię z uprzednio wybranych ścian - bajka

Pozdrawiam
@_"
17
Modelowanie / Odp: Pogrubienie ubrania i żakiet z guzikami
« Ostatnia wiadomość wysłana przez freeqstyler dnia 23.02.2019 22:35:25 »
1. Modyfikator Solidify (albo polecenie Solidify w Edit Mode, znajdziesz w wyszukiwarce blenderowej). W większości przypadków lepszy będzie modyfikator, bo można go w każdej chwili wyłączyć i łatwiej poprawić siatkę.

2. Przede wszystkim gęstsza siatka, rzuć okiem jak wyglądają modele na sketchfabie np. https://sketchfab.com/3d-models/mens-two-piece-suit-8cafbab7a73e4fb7966a00659a4e31ef szczególnie na dodatkowe loopy w miejscach zgięć i przy ostrzejszych krawędziach. Ten przykładowy model akurat jest lowpoly i nie jakiś wybitny ale jakieś podstawy można z niego wyciągnąć.

3. Jeśli chodzi ci o coś takiego jak to co wskazałem w załączniku - bez obaw, nie wpływa to na poprawność modelu. Szczególnie przy rzadkiej siatce subsurf będzie ci to tak mocno wygładzał i może się takie przenikanie pojawić. O ile zbyt rzadka siatka może ci sprawić problemy przy kontroli krzywizn i dodawaniu detalu, tak sam fakt że tak to wygląda nie jest błędem.
18
Modelowanie / Pogrubienie ubrania i żakiet z guzikami
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Reguglak dnia 22.02.2019 16:44:56 »
Witam mam pare pytań.
1. Czy da się nadać obiektowi grubość wewnętrzną?
2. Jak w tym trybie zrobić żakiet z ostrymi kątami?
3. Jeśli podczas modelowania linie wchodzą w model z modyfikacją to on będzie prawidłowy?
Dziękuję i pozdrawiam
19
Modelowanie / Odp: Subdivision surface i twarde krawędzie innego obiektu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez przemobp dnia 22.02.2019 12:35:50 »
Może prościej będzie dodać Loop cut-a (ctrl+R). Polecam polski poradnik o modelowaniu
https://youtu.be/uTSApeP6HPE
20
Modelowanie / Odp: Cały model postaci bez lustra i gładki model
« Ostatnia wiadomość wysłana przez AGhandwork dnia 22.02.2019 09:30:14 »
jak złożyć ją w całość żeby ta modyfikacja była już nie potrzebna?

1. Mirror - Apply - masz całość

2. ręcznie zmienisz kształt drugiej ręki
Strony: 1 2 3 4 ... 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Szachy

Wyświetleń: 494
Autor: WcToja
w: Pierwszy album