Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 ... 10
11
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 12.06.2024 20:03:27 »
O, to ciekawie się składa, bo akurat wtedy miałem zamiar wrzucić to wideo. Z tym, że w poniedziałek ostatecznie nie miałem czasu, wczoraj mi się render wywalił, i dopiero dzisiaj się udało.
A, tak tak. Zapomniałem wspomnieć. Ta kamera najpierw była "tak o" luźno zrobiona na nieruchome manekiny z zamiarem że później się nad tym lepiej zastanowię. Na razie po prostu zostało jak było, a tancerkom w międzyczasie doszła animacja i teraz te ujęcia nie mają żadnego sensu. Zgadzam się w całości, że wygląda kijowo. Z tym ujęciem na tyłek też się zastanowię. W ogóle część ujęć wydaje mi się aktualnie chaotyczna, trzeba będzie coś z tym zrobić. Jak masz jakiś pomysł co z tym ewentualnie zrobić, to śmiało.
12
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 12.06.2024 12:37:10 »
O! Cześć. Przedwczoraj sprawdzałem czy się tu coś nie wydarzyło.  :P Ja mam raczej pytanie przy tych wspomnianych ujęciach czemu kamera tak kijowo. Plecy, tył głowy, szybko i jeszcze jedno ujęcie rozmyte. Frame_22 w przypadku tego modelu mało atrakcyjny, w ręcz się przeraziłem.   ;D
13
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 12.06.2024 12:05:57 »
Minął miesiąc, ale wróciłem. Na szczęście tym razem nie po 3 miesiącach...

Już jestem blisko wyklepania całej animacji, poza tym fragmentem na ekranie w środku klipu. Powoli zbliżam się do robienia poprawek i edytowania tego, co już jest. W końcu zacząłem się bawić nową fizyką włosów tancerek. Courtney jest po staremu. Do tych symulacji też jeszcze przysiądę, na razie nie chce mi się tego wypalać za każdym razem jak coś zmienię.

Autokrytyka:

- ujęcia od 32-37 mają niezbyt pasującą animację. Jakoś trafiłem na taką choreografię i nie wiem co sobie myślałem, ale to tutaj nie pasuje. Do zmiany
- włosy w ujęciu 38 - nie zauważyłem tych włosów wcześniej, ale nieważne. Nad symulacjami i tak będę jeszcze siedział
- wszystkie problemy wymienione w poprzednich postach nadal są aktualne

Zapraszam do krytykowania.

14
Offtopic / Odp: sprzedaż dzieł online w Polsce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 30.05.2024 18:35:11 »
Dobre pytanie - najlepiej spytaj w banku jak to robią, bo powinno być tak, że jak masz konto w dolarach i płacą ci w dolarach to nie przewalutowują tego.
15
Offtopic / sprzedaż dzieł online w Polsce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jabba dnia 21.05.2024 17:34:46 »
Cześć. Mam takie pytanie:
na jakiej zasadzie działa sprzedaż obiektów 3D przez internet z polskiego punktu widzenia?
np. na Blendermarket albo innych tego typu stronach?

Tzn. ceny przeważnie są w dolarach czyli co, twórcy otrzymują kasę w USD na konto walutowe w polskim banku?
Czy przewalcowują po niekorzystnym kursie?
Bo o ile się nie mylę w Polsce przelewy w USD są słono płatne. Tylko w Euro bądź złotówkach są darmowe, więc tak czy tak sprzedaż w USD byłaby chyba nieopłacalna.
16
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 11.05.2024 11:30:24 »
Też mi się na początku wydawało, że za szybko. Ale po którymś razie jak patrzę to wydaje mi się, że chyba ok. Więc w sumie nie wiem :v Na razie zostawię jak jest.
Cisnę, cisnę. Nie mogę się doczekać, jak będę miał już całość.
17
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 03.05.2024 19:45:11 »
No wczoraj akurat tu zaglądałem. Ja też bym chciał wolny czas dokupić (choć akurat mam niemało zasobów). :) Co do ujęcia 20 - nie za szybko ten obrót głowy? Aż się wystraszyłem, że im te makówki poodpadają. Ale jak patrzę na to 8 raz to nawet ok.  8)
Ciś dalej.
18
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 03.05.2024 16:54:44 »
Kupię trochę wolnego czasu. Może być na kilo, może być na sztuki i w każdej ilości ._.
Tak czy tak skończył się luźniejszy okres, ale dalej pracuję na tyle na ile czas pozwala. Uwagi sobie zapisuję, więc to nie tak że je olewam. Tak jak już wspominałem, na razie chcę przebrnąć przez całość i mieć "cokolwiek", potem sobie będę tweakował. Dzięki temu czuję, że jakoś mi ta robota idzie do przodu.

A co do aktualnej wrzutki:
- doanimowałem tancerki do końca pierwszej połowy, czyli do 31 ujęcia- niektóre ujęcia kamery na tancerki są teraz inne - czy są lepsze czy gorsze to już do oceny
- ujęcie 20 już zdążyłem nawet ziterować, bo pierwsza wersja animacji tancerek wyglądała kiepsko, mam nadzieję że aktualna jest w porządku
- ujęcie 26 coś jakoś mi nie leży
- pierwsze ujęcia z tancerkami są takie jak były
- jak już mówiłem będę do tego wracał
- nadal nie ma fizyki

Swoją drogą jak ktoś ma namiary na jakieś fajne formacje taneczne, które nie wyglądają jak chaotyczne podrygi paralityków, to chętnie się czymś zainspiruję. Może akurat się znajdzie coś fajnego.Na razie to tyle. Do zobaczenia mam nadzieję wcześniej niż za 3 kolejne miesiące ._.

19
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 08.02.2024 11:06:22 »
Super lista, wielkie dzięki za te uwagi. Odniosę się po kolei.
1. Zwrócę na to uwagę i możliwe że w ogóle całą tą sekwencję zanimuję od nowa albo zmodyfikuję w mniejszym czy większym stopniu. Szczególnie ten obrót w późniejszym ujęciu. Tak patrzę na referencję którą sobie nagrałem i mniej więcej timing poszczególnych części ciała się zgadza, tzn. biodra wcale nie rozpoczynają tego wstawania, tylko właśnie oderwanie od ziemi rąk i klatka piersiowa. Ale wiem co masz na myśli. We mnie jest tyle gracji co w bulwie ziemniaka, więc może faktycznie spróbuję zanimować to wstawanie rozpoczynając od bioder. W sumie trafna uwaga.
2. Yep, zdecydowanie do poprawy.
3. A to akurat ciekawe. Też mam wrażenie, że to się w ogóle z muzyką nie zgadza, ale z drugiej strony cała ta animacja jest kontrolowana przez waveform utworu który gra w tle. Teoretycznie powinno to owocować najlepszym dopasowaniem do rytmu. W praktyce też mam wrażenie, że nie do końca tak jest. Nie wiem, może jakoś źle tego używam.
4. Tak tak, jestem tego świadomy i jak najbardziej się zgadzam. Kadrowanie w tych ujęciach z tancerkami po prostu na razie zostawiłem takie jakie było wcześniej, więc momentami jest kompletnie z czapy. Przykład z ujęciem nr 10 jest chyba najbardziej wyraźny. Jeszcze wrócę do tego tematu.
5. Nie wiem jak to dobrze wyjaśnić, ale to jest taki "zeskok po schodach", gdzie generalnie ruch całego ciała jest dość jednostajny i przypomina nieco spadanie, a w tym czasie najwięcej pracują nogi które szybko przeskakują ze stopnia na stopień. Przynajmniej takie jest założenie, i nogi faktycznie stawiają kroki na tych stopniach. No ale pracy nóg w obrębie kamery tutaj rzeczywiście nie widać, jedynie trochę uda. Nie wiem co z tym zrobić. Na razie jesteś jedyną osobą która na to zwraca uwagę. Jeśli ktoś więcej mi to wytknie to będzie trzeba znowu wrócić do tego fragmentu.
20
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 29.01.2024 19:17:36 »
Mam uwagi ale konkretne:
1. Moment jak wstają, sam początek filmu - cały ciężar tego ruchu opiera się na lewej nodze - w momencie wstawania podnoszą jednocześnie cały ciężar ciała pozbawiając go początkowych punktów podparcia - rąk i prawej nogi (która szura na swoją ostateczną pozycję w przebiegu tej animacji więc nie może za bardzo podpierać ciała). Ale jak rozumiem są wyćwiczone i nie wstają jak ja w stylu połamanego dziadka. ;) Ja bym zaczął od ruchu bioder do góry
2. Tak, ten obrót w uj. 5 jest bardzo... mało dynamiczny.
3. Te głośniki to do muzyki drgają? Mam wrażenie, że nie.  ::)
4. Zauważyłem, że niektóre ujęcia mają statyczną kamerę - to te gorsze ujęcia, być może właśnie przez to, że ta kamera stoi. Może to też pomoże wykadrować uj. 10, bo to właśnie jedno z takich ujęć.
5. Schodzenie z podestu - zastanawiam się jak to wygląda z boku - w sensie bez kadrowania i ruchu kamery - mam wrażenie, że ona tam pokonuje nadludzki dystans z nierealnymi ruchami ciała. Jeżeli robi tam zeskok, bo podest jest bardzo wysoki, to tego w cale nie czuć. ???
Strony: 1 2 3 4 ... 10

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek