Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 ... 10
11
Modelowanie / Odp: Jak płaską geometrię zagiać w cylinder
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 14.03.2023 19:13:20 »
Nie widzę efektu i użytego modyfukatora, więc zgaduję, że poziome krawędzie są zbyt długie, aby owijały się wokół cylindra.

Podsyłam plik .blend z przykładem, jak zrobiłem to za pomocą modyfikatora Curve.
12
Modelowanie / Odp: Jak płaską geometrię zagiać w cylinder
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr Kolanko dnia 13.03.2023 22:25:18 »
Rozsypuje się, tworzy skomplikowaną, rozrzuconą geometrię.
13
Modelowanie / Odp: Jak płaską geometrię zagiać w cylinder
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zuorion dnia 13.03.2023 12:54:32 »
modyfikatorem simple deform, albo curve z okragłym obiektem curve
14
Modelowanie / Jak płaską geometrię zagiać w cylinder
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr Kolanko dnia 13.03.2023 10:11:53 »
Dzień dobry tak jak w temacie proszę o poradę. Chciałbym zagiąć geometrię, którą udostępniam na zdjęciu
w cylinder, w ten sposób stworzyć rodzaj kubka z płaskorzeźbą.
Załącznik
Bardzo proszę o poradę, domyślam się, że jest to mega podstawowa kwestia, nie mniej liczę na Państwa pomoc.

Drugi sposób jaki mi przychodzi do głowy to czy teksturą da radę wypalić geometrię, poniżej dodaje zdjęcie kubka, chciałbym by ciemniejszy niebieski był wypukły, ale prawdziwie wypukły tak bym mógł sobie wydrukować 3D taki kubek
Załącznik

Może są jeszcze jakieś sposoby? jak rysunek wektorowy nanieść na kształt kuba 3D by osiągnąć efekt płaskorzeźby, będę wdzięczny za podpowiedzi.
15
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi
« Ostatnia wiadomość wysłana przez CEZ-72 dnia 11.03.2023 22:13:59 »
dzięki za pomoc....
Zamykam temat
16
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 09.03.2023 23:29:06 »
Generalnie nie, ale jeżeli do kości masz przypisane constraintsy, to w niektórych może mieć znaczenie.
17
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi
« Ostatnia wiadomość wysłana przez CEZ-72 dnia 07.03.2023 23:47:16 »
Dzięki nawet bym na to nie wpadł...:)
ale dzięki Tobie wiem przynajmniej czego szukać jak coś się wysypie...:)
Pomogło...działa...
Ale skoro jesteśmy jeszcze przy temacie kości to może głupie pytanie i lamerskie....
Wielkość kości ma znaczenie?
18
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 07.03.2023 23:19:11 »
Problemem jest to, że ludzik i armatura mają zmienioną skalę i ta skala jest różna dla osi x y z.

Żeby zobaczyć skalę, w oknie 3d w trybie obiektowym naciśnij klawisz N, żeby z prawej strony wyświetlił się panel. Tam będzie widoczna skala zaznaczonego obiektu.

Teraz, żeby armatura działała sensownie, musisz 'zaaplikować skalę'. To sprawi, że obecne zmodyfikowane wymiary staną się 'oryginalnymi'. Zaznacz armaturę, w oknie 3d wciśnij Ctrl+A > Apply > Scale.

Pomogło?
19
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi
« Ostatnia wiadomość wysłana przez CEZ-72 dnia 07.03.2023 13:30:11 »
poszło...tutaj kink i QR CODE
20
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 07.03.2023 11:53:48 »
Spróbuj tej strony https://www.file.io/
Strony: 1 2 3 4 ... 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek