Praca Miesiąca - guests

Barret M82A1 sniper rifle
Praca Miesiąca Czerwiec-Sierpień 2018
Redforest

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 ... 10
11
Tender Blender / BLENDER 2.79 WYŁĄCZA SIĘ PODCZAS RENDEROWANIA
« Ostatnia wiadomość wysłana przez JacekZet dnia 19.05.2019 15:55:05 »
Podczas renderowania pliku 17 Mb około 500 obiektów (model parowozu) Blender nagle przestaje renderować obraz i wyłącza się. Dotyczy to tez plików z którymi wcześniej nie było problemów.
12
Prace ukończone (3D) / Odp: Wizualizacja łazienki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tvaroog dnia 15.05.2019 12:39:45 »
@mookie
Na Sketchfaba modele przygotowuje się w podobny sposób jak do gier. Tutaj dodatkowo wypaliłem oświetlenie w Cycles. Bake'owanie tekstur w Blenderze trochę kuleje, ale są plany żeby to poprawić. W 2.80 na przykład niepoprawnie wypala się normalmapa jeśli wypalasz model z Auto Smoothem do samego siebie. Brakuje też odszumiania wypalonych tekstur.
Problemem na Sketchfabie jest wyważenie jakości grafiki z jednej strony i czasu ładowania / płynności wyświetlania z drugiej. Starałem się utrzymać liczbę poligonów i materiałów do minimum ale tekstury ważą dużo. Dodatkowo Screen Space Reflections odejmuje trochę klatek na sekundę. Na słabszym sprzęcie scena niestety będzie działać wolniej.
13
Prace ukończone (3D) / Odp: Wizualizacja łazienki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mookie dnia 14.05.2019 11:19:57 »
Bardzo ładne. Czy stworzenie takiej interakcyjności w Sketchfabie jest skomplikowane?
14
Prace ukończone (3D) / Odp: Wizualizacja łazienki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tvaroog dnia 14.05.2019 10:04:50 »
Głupi błąd, obiekt miał wyłączone Transmission w Cycles Settings. Poprawiłem.
15
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 13.05.2019 11:53:52 »
Ile godzin taka symulacja się przelicza (i na jakim sprzęcie: CPU, GPU?, RAM, SSD?)?
16
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez alex dnia 13.05.2019 10:40:31 »
Splash test. Pierwsze testy nowej wersji Flip Fluids (9.0.5.4 experimental) na małej rozdzielczości symulacji. Kilka cząsteczek poszybowało w kosmos - symulacja zagotowała się przez dość skomplikowaną strukturę kamieni jako Obstacle.


Grid cell count: 14 515 200
Grid cell width: 0,17

Splash 1

https://vimeo.com/335809946

Splash 2

https://vimeo.com/335808702
17
Prace ukończone (3D) / Odp: Wizualizacja łazienki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 12.05.2019 17:29:32 »
Mnie się podoba.

PS. Ta szyba od wanny nie ma za mocnej refrakcji?
18
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« Ostatnia wiadomość wysłana przez alex dnia 12.05.2019 14:50:54 »
Faktycznie, przestał działać. Wrzuciłem bezpośredni https://youtu.be/FEZskyOcDfU
19
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 12.05.2019 13:42:59 »
Za to kombinowanie z Remove Doubles to mam ochotę łapy połamać. Najpierw przenieśli z W -> Remove do Ctrl+V -> Remove, a teraz jeszcze wrzucili do submenu pod inną nazwą.

A co do filmu, to mi nie działa :P Masz link bezpośredni?
20
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« Ostatnia wiadomość wysłana przez alex dnia 11.05.2019 16:22:35 »
Zmiany, zmiany, zmiany... https://vimeo.com/195264268

- Clicking in empty space to deselect now works in all editors, not just the 3D viewport. (Bastien Montagne)
- Remove Doubles was renamed to Merge by Distance, and is part of the Merge menu. (William Reynish)

https://youtu.be/FEZskyOcDfU

I te kolorowe ikony :), a już przez chwilę myślałem, że znów pracuje na czarno-białym monitorze :)
Strony: 1 2 3 4 ... 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek