Praca Miesiąca - guests

Corvette C7
Praca Miesiąca Sierpień-Grudzień 2019
m.arc.in

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 ... 10
11
Work in progress (WIP) / Odp: Ostatnia reduta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kamil Bałyk dnia 20.02.2020 10:14:16 »
Dzięki wielkie za cenne wskazówki
12
2 . implant w tym wgłębieniu, widać że ściany zrobiły się czarne co nie jest dla mnie korzystne  z powodów nie widać wgłębienia 2 implant jest mało widoczny na ciemnym tle
@na123  tak jak mówimy, możesz to zrobić przez compositing nodes.
Co to problemu to tak działa silnik renderujący Cycles. Jeśli chodzi o te Twoje czarne ściany to cienie to jedna sprawa, a druga - to że wgłębienie otrzymuje kolor implantu, który jest szary to kwestia promieni diffuse. Jak wyłączysz cienie i diffuse (ray visibility) dla implantu to się przekonasz  ;)
13
Work in progress (WIP) / Odp: Ostatnia reduta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 19.02.2020 21:47:37 »
Całkiem porządne modele. Jak je ktoś wykorzysta w jakieś grze lub modzie to warto się pochwalić. Ale ogólnie to musisz szukać, pisać. Możesz sam wrzucić jako moda model do gry i pokazać, że działa. Zależy w co konkretnie celujesz. Bo ilustarcje i wizki to inne umiejętności są potrzebne niż do gier.
14
Modelowanie / Da się przykleić te oczy do sfery.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez alien1983 dnia 19.02.2020 19:10:44 »
Witam,
nie potrafię z tego tutoriala http://www.youtube.com/watch?v=yaumWh7cPX8

 owinąć oczu do sfery/twarzy.

Poniżej link to pliku blender
15
Work in progress (WIP) / Odp: Ostatnia reduta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kamil Bałyk dnia 19.02.2020 17:28:51 »
Dzięki wielkie.  Źle się do tego zabrałem. Przesyłam link do portfolio: http://kamilbalyk.pl/. Jak to na tą chwilę wygląda?

Pozdrawiam
16
Work in progress (WIP) / Odp: Ostatnia reduta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 19.02.2020 17:12:25 »
Do branży się udaża z portfolio - rób dużo prac i zbieraj je w jednym miejscu. Inaczej robi się ilustracje, inaczej assety do gier i jeszcze inaczej można podejść do ilustracji w grach ;) Każdy w portfolio znajdzie interesujące go elementy i oceni czy się nadajesz. Ale najlepsza metoda to tworzyć i tworzyć coraz lepiej.
17
Work in progress (WIP) / Odp: Ostatnia reduta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kamil Bałyk dnia 19.02.2020 17:05:04 »
Dzięki wielkie za wskazówki. Mam jeszcze jedno pytanie. Chce pracować w 3d (na ten czas uczyłem się Blendera, Substance Paintera i Photoshopa). Czy z tego typu projektem mogę uderzać np do branży gier albo ilustracji? Pozdrawiam Kamil
18
Work in progress (WIP) / Odp: Ostatnia reduta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 19.02.2020 16:07:59 »
Spoko, fajna praca, przy cegłach się namordowałeś pewnie ale skrzynki to już od linijki ustawione. Oświetlenie robocze mam nadzieję. Brak ciał i dymu trochę rzuca się w oczy. Aż się prosi o jakiś zachód słońca lub noc i dym z płonących budynków.
19
Compositing - tak ja bym to robił, ewentualnie jakiś myk w nodach ale nic do głowy mi nie przychodzi poza ustawieniem lekkiego emission.
20
Dzięki
ale niestety  nie rozwiązało to mojego problemu .
W złącznikach masz rendery .
1. Stan 0 piękne wgłębienie w kości , dobrze widoczne na filmie
2 . implant w tym wgłębieniu, widać że ściany zrobiły się czarne co nie jest dla mnie korzystne  z powodów nie widać wgłębienia 2 implant jest mało widoczny na ciemnym tle
3. wyłączony shadow implantu - nie ma dużej różnicy
jakieś pomysły ?
Strony: 1 2 3 4 ... 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek