Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Tvaroog

Strony: 1 2
16
Prace ukończone (3D) / Odp: grzejnik żeliwny Kaszub
« dnia: 28.03.2018 07:48:18 »
A matowiłeś go, bo metale chyba się ciężko fotografuje pod 3D?
Mieliśmy taką wersję grzejnika, przed szlifowaniem i lakierowaniem:


17
Prace ukończone (3D) / Odp: grzejnik żeliwny Kaszub
« dnia: 27.03.2018 09:07:32 »
Ile dni tyrałeś nad tym? Możesz wrzucić screena z siatką i zbliżeniem na ornamenty?
Jakiś miesiąc. Jedno żeberko to ok 160 tysięcy trójkątów przed subdivem. Użyłem modyfikatora 'multires' z dwoma poziomami subdivision, żeby przy pomocy 'shrinkwrapa' przenieść niektóre detale ze skanu.




Skan:



Moc dla 75/65/20? Cena grzejnika 10 żeberkowego i zaworów poproszę ;)
Na naszej stronie znajduje się tabela z danymi technicznymi. Zapraszamy również do przeglądania listy naszych Partnerów Handlowych, u których może Pan zasięgnąć fachowej porady :) http://www.termaheat.pl/where_to_buy
Cena za jedno żeberko to ok 500 zł.

18
Prace ukończone (3D) / grzejnik żeliwny Kaszub
« dnia: 26.03.2018 14:30:34 »
Cześć,

Firma w której pracuję produkuje grzejniki. Mamy model żeliwny z ręcznie rzeźbionymi ornamentami. Zrobiłem ok 500 zdjęć jednego żeberka i na tej podstawie wygenerowałem skan. Potem w Blenderze zrobiłem jego retopologię. Tekstury zrobiłem w Substance Painterze. Render w Cycles:






19
W środku możesz dać 'Sampling' -> 'Clamp Direct' na 1 albo 2. Renderowanie na warstwach to też wyjście.
Nigdy tego nie próbowałem, ale można by wyrenderować dwie ekspozycje i połączyć je w Photoshopie czy Affinity, tak jak to robi się ze zdjęciami.

20
Wejdź w zakładkę 'Scene' i 'Color Management' i wybierz 'Filmic'. Jest to tzw. 'tonemapping'.

21
Pasek to prosta symulacja 'Cloth'. Jeden z wierzchołków jest przypięty do empty przy pomocy 'Hook' a ten z kolei jest przypięty do ręki przy pomocy 'Child of'. Symulacja włącza się dopiero w momencie gdy ręka idzie do góry. Lewa strona nie bierze udziału w symulacji. Na koniec dodałem Subsurfa, Solidify i EdgeSplita.

22
Prace ukończone (3D) / Huśtawka integracyjna - animacja
« dnia: 30.01.2018 20:26:49 »
Taka tam krótka animacja. Modele nie moje ale ludzika i wózek musiałem sporo poprawiać.



EDIT: kolejne animacje




23
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica
« dnia: 16.01.2018 08:05:39 »
Według tej tabelki: "Procedural Texture (...) Uses no or little memory; instead uses CPU compute power." Czyli renderuje się dłużej, ale zajmuje mniej pamięci.

24
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica
« dnia: 15.01.2018 11:56:25 »
Zalety proceduralnych tekstur chyba wszystkim są znane. Przede wszystkim nieograniczona rozdzielczość. Dzięki proceduralnym szumom można uzyskać odpowiednią ilość detali zarówno na zbliżeniach jak i na dalszych planach. Pozwalają zaoszczędzić ram, co jest ważne gdy się renderuje na GPU.

25
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica
« dnia: 06.01.2018 20:31:36 »
Poprawiłem ci w pierwszym poście ;) Przypominam też o linku do galerii.
Dzięki. Link do galerii? Nie bardzo wiem o co chodzi.

26
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica
« dnia: 05.01.2018 13:41:50 »
Breakdown na szybko.
Użyłem dynamicznego subdiva, dlatego, żeby oszczędzić pamięci przyczepiłem do kamery maskujący stożek:



Materiał ziemi:



Materiał asfaltu:



Żeby uzyskać efekt drążenia tunelu, użyłem dynamic paint + displacement:


27
Prace ukończone (3D) / MIDO wiertnica
« dnia: 21.12.2017 21:25:18 »
Cześć,
Niedawno skończyłem animację dla formy wykonującej kanalizacje. Wykorzystałem kilka darmowych modeli - samochody, tramwaj, kościół i dwa inne budynki. Maszynę wymodelował konstruktor w Inventorze. Resztę zrobiłem w Blenderze. Wszystkie materiały są proceduralne.






Strony: 1 2

* Zaloguj




* Losowy obrazek