Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 ... 14 15 16 17 18 ... 21
226
Prace ukończone (3D) / Odp: Crawler D7-7M
« dnia: 07.05.2018 22:07:23 »
To wręcz zaszczyt oglądać :)

227
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 bez Internala!
« dnia: 22.04.2018 12:53:52 »
Grę (Skullstone) i w zasadzie odkąd ją robię to nie spłodziłem nic innego za bardzo. Ni ma czasu. Po za tym jak chcę komuś szybko coś zaprezentować to po kiego grzyba mam się bawić makaronem skoro sam kolor mi wystarczy. Po prostu mam takie potrzeby i już.

228
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 bez Internala!
« dnia: 21.04.2018 22:36:05 »
Ja jadę do dziś na internalu bo mi jest potrzebny - no ale  przecież nie muszę wyrzucać starego blendera jak biorę nowego. W sumie dalej siedzę na 2.77.

229
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 30.03.2018 22:57:32 »
Mnie też.

230
Prace ukończone (3D) / Odp: grzejnik żeliwny Kaszub
« dnia: 27.03.2018 20:32:08 »
A matowiłeś go, bo metale chyba się ciężko fotografuje pod 3D?
500zł to już wiem czemu nie mam go na sklepie :D Marketówki by się ugięły. Ale śliczny.

231
Prace ukończone (3D) / Odp: grzejnik żeliwny Kaszub
« dnia: 26.03.2018 19:56:44 »
Moc dla 75/65/20? Cena grzejnika 10 żeberkowego i zaworów poproszę ;)

232
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 22.03.2018 22:51:11 »
Jest sobie jakieś miasto. W mieście zawala się budynek - ale nie wiem czemu się zawalił (bo nadjeżdżają czołgi?). Śmigłowiec przybija pionę czołgowi, ewentualnie policyjny pościg. Potem dostrzegam, że to dwa czołgi były. Czołgi ścigają się po mieście z innymi czołgami, jeden pluje kulkami w budynki i je niszczy.
Pod ścianą zostają rozstrzelane manekiny (bezruch) zielonych ludzików. Flaga na maszt - aha, zdobyli miasto. Manekiny pomarańczowych ludzików przyglądają się jak marsz pokoju zielonych ludzików przebiega przez miasto (jeżeli jest to scena wygnania to nie kapuje czemu tamtych pierwszych rozstrzelali a ci se idą jak gdyby nigdy nic i jeszcze radośnie podskakują). W dodatku opóźniona symulacja dymu wygląda jak konfetti wypuszczane kiedy peleton kończy wyścig (i tak to mi za pierwszym razem wyglądało).
I teraz następuje masakryczny zwrot akcji - robi się noc, wszystko stoi w miejscu tylko kamera się rusza. Potem nagle znowu zmieniamy miejsce akcji - jakieś laboratorium, garaż. Naprawiają koparkę. Koparka jest cała żółta, tak jak była nie zauważyłem zmian. Koparka wyjeżdża na swój wyścig - teraz widzę, że ma jakieś płyty. Wymiana ognia z pomarańczowym ludzikiem, ludzik ginie. Potem barykada, pomarańczowi do piachu. Potem walka przed hangarem,  sprytny fortel przy pomocy kondona, koparka wrzuca drugi bieg i sunie dalej. W następnej scenie jedzie jednak na półsprzęgle za miasto gdzie następuje scena finałowa, która jest obserwowana przez zielonych jurorów, którzy mają tylko jeden przycisk do głosowania. Robią z niego użytek.  Zaczyna migać lampka przy tyczkach bambusa ( :P ). Następuje ostateczne rozstrzygnięcie bitwy, zielony peleton wraca do miasta jeszcze radośniejszy.

Generalnie im dalej tym lepiej.

233
Modelowanie / Odp: Jaka powinna być domyślna poza postaci
« dnia: 22.03.2018 12:20:57 »
A może wraz ze wzrostem realizmu wyglądu postaci wzrósł realizm pozy - jak mama ubiera dziecko w sklepie to, żadne nie stoi z rękami poziomo tylko lekko rozchyla. Tak jest naturalniej.

234
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada
« dnia: 21.03.2018 11:41:09 »
Coś ze skalą chyba nie tak - drug odgromowy jest tak mocowany, że zmieściło by się w nim z pół okna... coś mi nie halo.

235
Work in progress (WIP) / Odp: Lotniskowiec zapytanie
« dnia: 13.03.2018 22:29:36 »
Takie 50% alfy na wszystko źle wygląda albo to chcesz na tym obrazie albo nie. Bo te beczki to tak widzę czy nie widzę...

236
Dodaj sznurek do symulacji, proste. (skalowany torus)

237
Tak od końca może:

nie wiem skąd wziąłeś dokładnie 7. ale mniej więcej płynie to z tą ideą, że lepiej mieć brzydki kod ale działający niż ładny ale nie działający dlatego blender stoi na wysokim poziomie, bo wszystkie jego funkcje mają działać, a nie "być w kodzie".

odnośnie 6. (po za filmikiem) tak chyba działa całe prawo w stanach - jak się dorwą do licencji to to jest świętość, z open source jest problem, bo w sumie nie ogranicza ona za bardzo praw użytkownika (wiecie, że MS Worda, który macie na licencji studenckiej nie możecie użyć do pisania sprawozdań w firmie?)

5. ... i o tym, że z tego żyją - wybrali pomysł na biznes i muszą go bronić i Ton to rozumie choć takie podejście go bawi. ;)

3. Podobno jakiś Sebastian próbował taki helpdesk rozkręcić ale coś nie pykło.

2. Czy nie mieli łączyć silnika z Eevee (bo realtime)?

1. Mało tego można będzie pobrać templatkę np ze strony CGCookie (czy Guru jak na filmie) i mieć dokładnie tak samo ustawionego blendera jak oni proponują - chcesz dać blendera dzieciom, możesz ustawić im inną templatkę. To ma być nie tylko układ okien i klawiatury ale jakby osobna wersja blendera.

Myślałem by przetłumaczyć film na polski ale ni mom czasu. Da się w kawałkach?

238
Modelowanie / Odp: Modelowanie samochodu
« dnia: 09.03.2018 19:24:08 »
To jeszcze masz opcję na dole do ukrywania wierzchołków które są zasłonięte przez model (ściany robią się nieprzeźroczyste - pierwszy gif)
Alt + B to jest clipping border czyli wyłącza renderowanie wszystkiego co nie zaznaczysz (robi się taki jakby tunel renderujący wszystko w sobie) ja używam do zaglądania do wnętrza modeli (drugi gif).

239
Modelowanie / Odp: Modelowanie samochodu
« dnia: 07.03.2018 12:02:17 »
Ja grupuję wszystko i uwidaczniam właśnie grupami - warstwy w wykonaniu blendera to niestety porażka. Pamiętaj też o widoku lokalnym - jak dopasowujesz jakiś element na masce to oglądaj tylko ten element i maskę - proste :)
Alt+B też się przydaje.
Cytuj
robię zbyt dużo punktów które przy modelowaniu nakładają się na siebie i utrudniają pracę
pokaż screen to coś więcej się powie

240
Owszem ale to co mówi jest jak najbardziej warte uwagi - szkoda, że Andrzejek tak słabo wypadł. Jego pani od matematyki chyba natrze mu uszy - no chyba, że oni tam mają inne wymagania :P I nie wiem co on się tak ciśnie na te lewo-klik w zaznaczaniu. I ogólnie widać sporą różnicę w doświadczeniu - z resztą nic dziwnego - Ton rozkręcał biznes kiedy Andrzej chodził do przedszkola. W sumie jak ja :)

Strony: 1 ... 14 15 16 17 18 ... 21

* Zaloguj




* Losowy obrazek