Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zuorion

Strony: 1 ... 3 4 5 6
61
Offtopic / Odp: Studia, a grafiak 3D
« dnia: 23.05.2019 22:32:06 »
Czy znajdę pracę jako taki grafik tylko z konkretnym portfolio bez studiów?
Studia Ci pomogą jeśli będziesz chciał wyemigrować do kraju w którym trzeba wizę.
W 3d(generalnie w it zresztą też) najważniejsze jest portfolio/skill. Gdyby to było jakies 3d art school to może by coś znaczyło, ale w polsce czegoś takiego nie ma.

Jeśli chcesz iść na studia to nie miej złudzeń, że nauczysz się czegoz z stricte 3d. Jeśli już to takie poboczne rzeczy jak freeqs, jak np. na informatyce programowanie jeśli chcesz iść w gamedev.

62
Offtopic / Odp: moderniacja kompa
« dnia: 17.06.2018 14:21:21 »
modernizacja będzie bez sensu,

Zmiana CPU, bez sensu (o ile w ogóle możliwa bo płyta/sekcja zasilania/zasilacz/chłodzenie). Z 9650 na np 9850 nie odczujesz praktycznie żadnej różnicy. Musiałby sprzedać obecny, kupić nowy.
9650 100-150zł
9850 150-200zł
czyli +50 + przesyłka


Ramu też być może nie dołożysz. Bo masz tylko 2 sloty. I zakładam, że masz 2 zajęte. Więc co najwyżej zamiana na 2 kosci po 4gb.

https://allegro.pl/kategoria/podzespoly-bazowe-pamiec-ram-257226?string=ddr2%208gb&stan=u%C5%BCywane&typ-pamieci=DDR2&pojemnosc-calkowita=8%20GB&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-wp-ele-1-1-0329

http://allegro.pl/2x4gb-8gb-ddr2-800mhz-pod-amd-i7403361557.html
http://allegro.pl/sprzedam-hynix-8gb-800mhz-ddr2-pamiec-ram-2x4gb-i7373345739.html
8gb w 2 kościach widze za około 70-80zł + 10 za przesyłkę


GPU to od razu możesz kupić docelowe, ale musiałbyś mieć już dużo więcej kasy

63
Offtopic / Odp: Pytanie o monitor 1440p
« dnia: 26.05.2018 21:49:43 »
Jak już robią jakieś regulacje to jest od razu pivot.  Jak kupowałem to praktycznie ten sam monitor bez pivota kosztował tak ze 100 mniej.

Imo całkiem opłacalny ten monitor w porównaniu do cenowej konkurencji:
https://www.ceneo.pl/Monitory/Rodzaj_matrycy:AH-IPS,IPS,PLS/Rozdzielczosc:2560x1440;0112-0.htm

64
Offtopic / Odp: Pytanie o monitor 1440p
« dnia: 23.05.2018 12:09:07 »
Ja mam: Monitor AOC 27" Q2775PQU


1440p, IPS, mat, Pivot, HDMI, DP, hub usb3.0, 350cd/m2, 1300zł
https://www.ceneo.pl/44113188

Na kolorach się nie znam, mnie nie interesuje super odwzorowanie. Faktycznie jasny, ale przy mniejszej jasności też dobrze. Kąty super.  Polecam.
Głosniki gorsze od telefonu, ale ma output audio także u mnie plus bo hdmi z laptopa-> monitor -> głosniki.

65
Modelowanie / Odp: Jaka powinna być domyślna poza postaci
« dnia: 23.03.2018 09:41:41 »
A-Pose is half way between the extremes that the arms need to deform.
T-Pose is closer to the upper extreme but the arms are rarely in the upper extremes and spend most of their time in the lower.
T-Pose smashes the shoulders making them hard to define and the textures stretch pretty hard when the arms come down.

66
Modelowanie / Odp: Dziwne efekty na powierzchniach solid
« dnia: 14.03.2018 15:06:00 »
A, to za mały clipping start ustawiony.

67
Modelowanie / Odp: Dziwne efekty na powierzchniach solid
« dnia: 13.03.2018 18:15:41 »
Screen Space Ambient Occlusion - SSAO po prostu słabo (źle) działa na ortographic view.

68
Offtopic / Odp: Dział z gotowymi modelami
« dnia: 13.03.2018 18:13:26 »
Jest jeszcze Blendswap.

69
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)
« dnia: 01.03.2018 11:03:45 »
"jest w czymś lepszy od blenderowej symulacji"
To da się być w ogóle gorszym od Elbeema w '18 :D?

@alex Fajnie, że w końcu powstają systemy cieczy z prawdziwego zdarzenia do Blendera.
Fajnie te wszystkie demka wyglądają.

70
Modelowanie / Odp: Kilka pytań
« dnia: 09.02.2018 23:16:44 »
1.  HiPoly -> Lowpoly
2. Nigdy
3. Też nie wiem o co Ci chodzi. Bakeuje normale, AO itd do lowpoly. Highpoly używa się tylko i wyłącznie do bake'u w gamedevie.
4. Oczywiście, że trzeba odchudzać.
5. Zależy od bardzo wielu czynników. od 2k (np. tych modeli jest naprawdę multum na scenie albo zajmują bardzo mało ekranu) do 200k (np. samochody w wyścigówkach gdzie są praktycznie jedynymi modelami).
masz tu przykłady: http://polycount.com/discussion/141061/polycounts-in-next-gen-games-thread

71
Cytuj
rendzic jednoczesnie gpu + cpu
Tak, najnowsze buildy z buildbota: https://builder.blender.org/download/ to potrafią
(GPU korzysta z VRAMu, CPU z RAMu, a pamięci się nie sumują - jakby kto pytał)


Pod OpenCL da się używać pamięci systemowej na AMD(sterowniki na to pozwalają), a pod Nvidią tez się da lub niedługo się będzie dało (https://developer.blender.org/D2056)
Oczywiście jest to kosztem prędkości renderu GPU - i są to straty na poziomie 20% i wyższym.

72
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica
« dnia: 18.01.2018 21:52:09 »
Nic.
To się nigdzie nie generuje (cache'uje), to jest na bierząco obliczane.

73
Oświetlenie i rendering / Odp: viz interior EEVEE
« dnia: 10.01.2018 18:39:51 »
Do lustra jest Reflection plane.

74
Oświetlenie i rendering / Odp: viz interior EEVEE
« dnia: 30.12.2017 11:07:33 »
Chciałem sobie zrobić scenkę, którą robiłem w UE4. Poddałem się po pół godzinie, jeszcze nie czas. Za dużo rzeczy jest rozgrzebane/niedokończone/niezoptymalizowane/nieudokumentowane.

75
Jeśli wiele faceów używa tej samej przestrzeni tekstury, a chcesz żeby tylko jeden fragment był użyty do wybake'owania to przesun wszystkie te powelające isę fragmenty poza prestrzeń 0-1. Najlpiej dopkładnie o 1 jednostę po X (aby nadal sie dobrze wyświetlały tekstury).
Tak jak tutaj:


Co do artefaktów. To nie wiem. Podeślij plik.

Strony: 1 ... 3 4 5 6

* Zaloguj




* Losowy obrazek