Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zuorion

Strony: 1 ... 3 4 5
61
Offtopic / Odp: Dział z gotowymi modelami
« dnia: 13.03.2018 18:13:26 »
Jest jeszcze Blendswap.

62
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)
« dnia: 01.03.2018 11:03:45 »
"jest w czymś lepszy od blenderowej symulacji"
To da się być w ogóle gorszym od Elbeema w '18 :D?

@alex Fajnie, że w końcu powstają systemy cieczy z prawdziwego zdarzenia do Blendera.
Fajnie te wszystkie demka wyglądają.

63
Modelowanie / Odp: Kilka pytań
« dnia: 09.02.2018 23:16:44 »
1.  HiPoly -> Lowpoly
2. Nigdy
3. Też nie wiem o co Ci chodzi. Bakeuje normale, AO itd do lowpoly. Highpoly używa się tylko i wyłącznie do bake'u w gamedevie.
4. Oczywiście, że trzeba odchudzać.
5. Zależy od bardzo wielu czynników. od 2k (np. tych modeli jest naprawdę multum na scenie albo zajmują bardzo mało ekranu) do 200k (np. samochody w wyścigówkach gdzie są praktycznie jedynymi modelami).
masz tu przykłady: http://polycount.com/discussion/141061/polycounts-in-next-gen-games-thread

64
Cytuj
rendzic jednoczesnie gpu + cpu
Tak, najnowsze buildy z buildbota: https://builder.blender.org/download/ to potrafią
(GPU korzysta z VRAMu, CPU z RAMu, a pamięci się nie sumują - jakby kto pytał)


Pod OpenCL da się używać pamięci systemowej na AMD(sterowniki na to pozwalają), a pod Nvidią tez się da lub niedługo się będzie dało (https://developer.blender.org/D2056)
Oczywiście jest to kosztem prędkości renderu GPU - i są to straty na poziomie 20% i wyższym.

65
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica
« dnia: 18.01.2018 21:52:09 »
Nic.
To się nigdzie nie generuje (cache'uje), to jest na bierząco obliczane.

66
Oświetlenie i rendering / Odp: viz interior EEVEE
« dnia: 10.01.2018 18:39:51 »
Do lustra jest Reflection plane.

67
Oświetlenie i rendering / Odp: viz interior EEVEE
« dnia: 30.12.2017 11:07:33 »
Chciałem sobie zrobić scenkę, którą robiłem w UE4. Poddałem się po pół godzinie, jeszcze nie czas. Za dużo rzeczy jest rozgrzebane/niedokończone/niezoptymalizowane/nieudokumentowane.

68
Jeśli wiele faceów używa tej samej przestrzeni tekstury, a chcesz żeby tylko jeden fragment był użyty do wybake'owania to przesun wszystkie te powelające isę fragmenty poza prestrzeń 0-1. Najlpiej dopkładnie o 1 jednostę po X (aby nadal sie dobrze wyświetlały tekstury).
Tak jak tutaj:


Co do artefaktów. To nie wiem. Podeślij plik.

69
Co do wypalnia kilku elementów w tym samym miejscu: Offsetnij te fragmenty i zostaw tylko pojedynczy.

Nie masz może normali tam poodwracanych?
I pytanie. Czym wypalasz?

70
Co ma na celu podpięcie noisa pod Normale?

71
Modelowanie / Odp: Historia modelowania danego obiektu
« dnia: 04.12.2017 12:31:32 »

Lista otstnich kroków jest pod Undo History.

72
Z forum / Odp: Newsy - prośba o pomoc
« dnia: 29.11.2017 11:33:53 »
Newsy non-blender:
https://80.lv/articles/

73
Z forum / Odp: Newsy - prośba o pomoc
« dnia: 16.11.2017 18:18:02 »

75
Prace ukończone (3D) / Odp: Świeca zapłonowa
« dnia: 23.09.2017 11:15:21 »
Ciemno :v.

Strony: 1 ... 3 4 5

* Zaloguj




* Losowy obrazek