Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zuorion

Strony: 1 2 3 4 5 6
46
Work in progress (WIP) / Odp: [WIP] - Animacja tekstu
« dnia: 09.10.2020 01:11:36 »
Mi się podoba, wrzucaj na wykop ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Podoba mi się jak coś oprócz suchego mówienia pokazuje coś na ekranie (szczególnie liczby, nazwiska, dary itp),a tu ale znowu nie ma po prostu czytania tego na ekranie, a tu masz właśnie taką fajną proporcję tego tekstu do mówienia. Oglądałbym taką serie, chociaż pewnie na dłuższą metę byłby to męczące i by mogło denerwować.

Możesz dodać jeszcze kilka sekund na sam koniec, zęby długością filmiku nie spojlerować treści.

47
Prace ukończone (3D) / Odp: Summer lake
« dnia: 12.09.2020 00:09:24 »
Krzaczki robione w ten sposób?
https://www.youtube.com/watch?v=DEgzuMmJtu8

48
Blender / Odp: Blender 2.83 LTS
« dnia: 08.06.2020 00:13:31 »
multires nadal jest zbugowany
naprawiony multires nie zdążył na 2.83 i będzie dopiero w 2.90 (już jest w daily buildach)


Cytuj
Merge vertices było pod Alt+M teraz jest pod M
no cóż, m jest logiczniejsze, bo alt oznacza alternatywne działanie i teraz alt+m robi Split (w sumie logiczne), a m to merge
ja i tak sobie zbliżyłem te skróty, bo trzeba przesuwać rękę, a merge używam często

49
imo brakuje na początku pokazania tych klatek obok siebie żeby było widać osobne obrazy jednoczesnie





btw CD zrobił bardzo fajny filmik o FPS: https://www.youtube.com/watch?v=DyqjTZHRdRs

50
3D w Polsce i na świecie / Odp: Blender z wysokiego zamku
« dnia: 11.05.2020 23:34:44 »
Cytuj
Software included: Nuke, After Effects, Houdini, Blender, Maya, Substance Designer, Substance Painter, Photoshop, PTGui

Cytuj
I was the CG supervisor on this show. Some of our modelers use Blender to create assets such as props or vehicles, and we also use Blender to occasionally do initial layout and create proxy geometry for 3D tracking. Blender was also used for primary animation on several of the vehicles seen throughout the season. We do our final scene assembly, look dev, lighting, and rendering primarily in Houdini, though Maya was also leveraged on some scenes. We render mainly in Arnold, with some RedShift.

51
Modelowanie / Odp: Czy da się i jak animować modelowanie?
« dnia: 22.03.2020 18:48:51 »
shape keys

52
to jest zwykły komputer stacjonarny?
Cytuj
pokazuje tylko kartę Intela - nie ma w ogóle info o Nvidi.
monitor jest podłączony do wyjscia na plycie czy do karty?
moze jest do płyty i GPU jest w ogole nieaktywne?

53
pokaz blenda

54
Animacja i symulacje / Odp: Niewidzialna przeszkoda
« dnia: 28.02.2020 00:41:47 »
shader holdout + render z transparent tłem

+ doklejenie pozniej samego tła osobno

55
gdy był blender game engine to sie coś takiego dało zrobić, ale to był dinozaur i został usunięty

eevee imo sie nie nadaje do realtime, to jest near-realtime

nie ma dużej potrzeby tworzenia czegoś takiego, jak sam zauważyłeś jest już np. UE

Cytuj
jako plugin
są rzeczy typu:
https://armory3d.org/ https://www.blend4web.com/en/

Cytuj
bez instalowania blendera
blendera nie trzeba instalować, jest portable

56
nie, afaik nie ma czegoś takiego





57
Ograniczenie technologii.
Na razie i w najbliższej przyszłości nic się w tym temacie nie podzieje. Do soft shadow'ów tylko ryatracing.

58
Blender / Odp: Blender 2.80 Release Candidate
« dnia: 14.07.2019 23:06:57 »
Ustawia aktywnego tool'a możesz włączyć w 3 różnych miejscach, w zależności od tego gdzie Ci wygodniej.

Topbar, sidebar, properties

59
To bug.
https://developer.blender.org/T61797



Na eevee to działa.

60
najprawdopodobniej kończy Ci się ram, bo mi się renderuje.





Strony: 1 2 3 4 5 6

* Zaloguj




* Losowy obrazek