Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zuorion

Strony: 1 2 3 4 5 6
31
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 05.01.2022 21:58:39 »
Fajna i przyjemna animacja Ci wyszła. Super jakość, widziałem gorzej wyglądające seriale lub filmy.

I nawet na feeda mi wskoczyłeś.

32
Offtopic / Odp: Witam
« dnia: 03.01.2022 22:52:49 »
starsi stażem użytkownicy nie mają o co pytać, a jak już mają to zapytają gdzieś na BA
a nowi użyszkodnicy zadają ciągle te same pytania na grupach FB lub discordowych :D


 i co zrobisz bożenko?

33
Offtopic / Odp: Witam
« dnia: 02.01.2022 21:54:55 »
prawie nikt

34
Tutoriale / Odp: Blender 2.93 na Windowsie 7
« dnia: 06.12.2021 21:49:17 »
Jakby ktos szukał to tutaj jest link do BlenderCompat: Windows 7 support for Blender 3.0

https://github.com/nalexandru/BlenderCompat

A dokładniej to po prawej mamy linka release
i możemy sobie pobrać builda zbudowanego pod windows7.

35
Tutoriale / Odp: Blender 2.93 na Windowsie 7
« dnia: 04.12.2021 21:05:31 »
Wstałeś specjalnie o 3 w nocy, żeby powiedzieć jak zainstalować Blendera na Win7? To się nazywa poświęcenie dla community.


Cytuj
(Niezgodność zdaje się nie dotyczy Blendera tylko Pythona)
Tak, brak supportu wynika z upgrade wersji Pythona, która była konieczna do rozwiązania innych problemów, a nie wspiera Win7, więc był wybór naprawić bugi, albo porzucić oficjalne wsparcie Win7.

36
Modelowanie / Odp: uvwrapping
« dnia: 20.11.2021 23:20:02 »


Możesz je zakończyć seama z 2 loopy wyżej, albo przesunąc jeszcze troche dalej i dodać poziomo kilka seamów z lewej i prawej. Ale gdzieś tego seama będziesz musiał umieścić, a pod włosami to dość mało widoczne miejsce.


37
Newsy na głównej / Odp: Sprite Fright
« dnia: 07.11.2021 20:14:36 »
Chyba nie będą tego filmu puszczać na TV w sklepach :D.


@hepa No niestety community idzie w kierunku zadawania codziennie tego samego pytania na FB/discordzie/itp, a na fora prawie nikt już nie zagląda
A nieobecność blender.pl przez jakiś czas dosć uszczupliła użytkowników.

38
film>transparent
i renderjesz do czegos co wspiera alphe np sekwencja z png

40
Work in progress (WIP) / Odp: Skoda Kodiaq 2021
« dnia: 23.10.2021 14:57:21 »
Tak. Mesh jeszcze nie podzielony na poszczególne elementy karoserii który później używasz jako cel do shrinkwrapa na już podzielone elementy.


Unika się walki w spasowanie krzywizn między elementami.

Przykład:

vs
z shrinkwrapem na shell/guide mesh


41
Work in progress (WIP) / Odp: Skoda Kodiaq 2021
« dnia: 23.10.2021 01:30:52 »
Nie robisz sobie shell mesha do którego będziesz shrinkwrapował poszczególne elementy? Będzie Ci trudno zachować kształt karoserii na łączeniach elementów

42
Animacja i symulacje / Odp: Animacja gięcia blachy
« dnia: 18.10.2021 01:11:12 »
Jak realistycznny to ma być efekt i z jakiego zbliżenia?


Możesz giąc sobie plane, a nastepnie dawać mu bevela w miejscu gięcia, a potem solidify oraz ew bevelka na mikrokrawędzie.


43
Work in progress (WIP) / Odp: Atomówki
« dnia: 01.08.2021 00:50:34 »
Ale to wpada w uncanny valley :s.

Jak to ma być atomówka to chyba powinieneć zmieniać proporcje? Bo teraz wyglądają strasznie dziwnie.

44
zwolnić, czy wybakeować dłuższą?

45
https://developer.blender.org/T68926
coś zmieniają, nie wiem po co


nigdy nie rozumiałem dlaczego blenderowy color space jest tak zrobiony
zresztą jest pełno niedoróbek jak AO w sRGB itp

Strony: 1 2 3 4 5 6

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Rear Closeup

Wyświetleń: 1594
Autor: Kporabik
w: Aston Martin Vanquish Q