Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zuorion

Strony: 1 2 3 4 ... 6
16
Modelowanie / Odp: Edge Offset i blender 3.2.2
« dnia: 18.09.2022 18:56:40 »
addon edit mesh tools

opcja Offset Edges?


albo to z załącznika

17
Prace ukończone (3D) / Odp: FSO Polonez
« dnia: 10.09.2022 17:40:27 »
Imo bardzo fajny poldek

świetnie nadawał by sie jakiejś stylizowanej ścigałki na telefony

18
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czarne tekstury
« dnia: 22.08.2022 02:04:05 »
Masz GeForce 9600M,

Niby spiera OpenGL 3.3, czyli taki jaki był wspierany w Blenderze 3.0>, ale wspierane są tylko GeForce 400 i nowsze, więc możliwe, że Twoje sterowniki są za stare i przez to są błędy
bo masz najnowsze które są wspierane przez twoje GPU?, jeśli nie to spróbuj zaktualizować


19
Prace ukończone (inne) / Odp: Jak działa kombajn
« dnia: 05.08.2022 03:36:43 »
@winhelp Zwłaszcza, że to moje drugie podejście. W zeszłym roku chciałem być PRO i robiłem wszystko w 3D,
I pewnie było przez to mniej zrozumiałe :p

IMHO mogłes spróbować jakoś wintegrować ten schemat 2d w ten model 3d, żeby było jakieś poczucie jakich rozmiarów są te mechanizmy

20
Oświetlenie i rendering / Odp: GPU AMD
« dnia: 14.06.2022 00:48:32 »
karty od czerwonych wypadają wolniej
HIP (api do GPU AMD) nie wspiera jeszcze hardwarowego raytracingu, a same rdzenie RT i tak są słabsze o generacje od Nvidii, więc mogą wcale nie nadgonić zielonych jak HIP w koncu dostanie wsparcie RT. Chociaż wiecej vramu kusi.



imo się nie opłaca pod Cyclesa na chwile obecną

21
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość
« dnia: 28.05.2022 03:16:05 »
Cytuj
26 maja 2022

hmmm


btw, rzuccie może tu linki do jakis polskich społeczności jak jakieś znacie
może być na FB discordzie :/

22
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość
« dnia: 29.03.2022 23:43:38 »
Szkoda, ale było do przewidzenia :f.

Żegnajciu.

23
Offtopic / Odp: Czytnik ebooków
« dnia: 11.02.2022 00:53:48 »
Mam Pocketbook TouchLux3 który spisuje się swietnie.

24
Offtopic / Odp: Blender Live
« dnia: 05.02.2022 17:30:38 »
Szybsze jest przejrzenie Weekly Developer notes

https://devtalk.blender.org/c/blender/weekly-updates/14
albo na BA gdzie kopiuje to do jednego wątku:
https://blenderartists.org/t/developer-meeting-notes/1126008/2104

25
Offtopic / Odp: Blender Live
« dnia: 03.02.2022 00:57:48 »
Tylko mnie denerwuje maniera askNK mówienia Yes You can oraz jak najdłuższe przeciąganie filmiku gdzie z jednozdaniowego opisu nowej funkcjonalności robi się 10min filmik?

26
Prace ukończone (3D) / Odp: Świątynia
« dnia: 22.01.2022 16:54:09 »
@Zuorion Bo mi tak ktoś kiedyś napisał.  :P

Jakie łaziki, gdzie co jak? Jakiś zacofany jestem chyba.
te w moim portfolio: https://www.artstation.com/zuorion

No niektóre rzeczy faktycznie łatwiej osiągnąć w Unity/Unrealu czy innym sofcie, tak jak i inne łatwiej osiągnąć w Blenderze, więc nie wiem dlaczego miałbyś się o to denerwować. ¯\_(ツ)_/¯


skoro nie mozesz wrzucac linków to:
praca @seeboo na artstation: https://www.artstation.com/artwork/D50b39


Na stronach grafików na nikim nie robi wrażenia, że na danym projekcie spędziłeś ileśtam dzisiątek lub setek godzin, bo każdy na swoje projekty poświeca tyle czasu. Trzeba mieć to coś, np super jakość.

Co do lajków, to najwięcej ich zbierają jakieś wybitniejsze albo ciekawsze technicznie prace, które trafiają do a trending, bo mało kto przegląda inne strony, a jeśli już przegląda to lakuje tyko te lepsze. Tak jak z pieniędzmi, 3% najbogatszych ma 90% bogactwa, tak też jest z lajkami :D. Takie życie Bożenko, co zrobisz :p.

Zresztą nie przejmowałbym sie ilością lajków na stronach portfolio, bo tam praca nie ma sie spodobać innem grafikom, tylko rekruterowi  ;).

27
Prace ukończone (3D) / Odp: Świątynia
« dnia: 20.01.2022 21:31:06 »
A napisali Ci, że w Unity byś to zrobił szybciej z lepszymi efektami? To jest wkurw dopiero.  >:(
dlaczego ktos miałby tak napisać i dlaczego miałby się o to wkurzać?


28
Prace ukończone (3D) / Odp: Świątynia
« dnia: 20.01.2022 00:48:34 »
No cóż, tak bywa :D.

W miejscach zwiazanych z 3d praca musi się czymś mocno wyrózniać.
Albo być technicznie ciekawa.


Nawet ten trim Etruscan Fresco ma więcej lajków niż główna praca xd. I w sumie wcale się temu nie dziwie bo jest imo ciekawszy niż sam gotowy render.

29
Prace ukończone (3D) / Odp: Wizualizacja domu
« dnia: 11.01.2022 21:04:07 »
Player YT wiwala mi błąd, normalny link: https://youtu.be/uIohaPKrFU4


30
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Blender w AppStore
« dnia: 05.01.2022 22:05:48 »
Z tego co się orientuje to by było troche problematyczne ze względu na licencje. Nie, że nie do przeskoczenia, po prostu problemy. No i Apple uwielbia dopierdalać się dosłownie o wszystko przy wrzucaniu aplikacji, wiec pewnie ktoś kto miałby się tym zajmować z BF (o ile kogoś od appla mają, chyba nie) nie jest podekscytowany tym pomysłem xD.

Może w przyszłości Fundacja Blendera dogada się z Apple. Ostatnio Apple w końcu dołączyło do fund'a oraz tworzy patche do blendera, może czekają na zaimplementowanie Metal'a?

Strony: 1 2 3 4 ... 6

* Zaloguj




* Losowy obrazek